WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ildar

graveyard camping in bgs” wysłany:
hey 1st time posting some thing here so sorry if this has already been discussed.

what my problem is i'm in a battlegroup were horde win almost all the time and alliance lose most of the time, and mainly in wsg but can apply to any bg horde camp us at our graveyard for the whole fight killing us over and over and we can't do any thing which is so so unfair.

so i ask what are your experiences with this and how could it be fixed, in my opinion i think the only way is to give the people at that graveyard the ability to not take damage while within few yard of the graveyard, so they can mount up and get the chance to run or regroup and buff up or if the other faction is directly were they spawn they can kill them and they can't do any thing.

so tell me what you think