WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Diaggos

Why is it pve players are never forced into pvp but pvp players are always forced to pve? (if they want the best gear that is)

How are we supposed to go about getting a decent weapon before rushing with conquest?? oh yes thats right pve... (glad this is changing in 5.2)
Besides our medallions what other trinket is most powerful to run with?? oh yes thats right, a pve trinket.. (they are very much outperforming PvP trinkets and based on what we have seen of 5.2, are likely going to continue trumping PvP trinkets again)

There is a massive portion of your gamer base blizzard that plays your game for its fantastic pvp gameplay and not necessariy the PvE.

Is there a way to balance this out so you dont have to PvE to stay competitive?