WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Denarius

Glyph of Inquisition feedback” wysłany:
"Decreased dps output for increased duration." I don't think this elegantly solves the issue of a short Inquisition time--with a clunky rotation--because you're asking us to sacrifice dps (which we likely won't be balanced around), and this would have the effect of pushing us further down in the dps rankings.

Why not have a talent (Sanctity of Battle!) that would extend Inquisition automatically, similar to how rogue's extend their Slice and Dice? It could either extend the duration by a certain # based on the Holy Power used, or, more likely, refresh the duration of Inquisition back its original duration when using Templar's Verdict. E.g., if you started with a 1 Holy Power Inquisition, it would refresh it back to 11 sec, etc.

I think having a glyph that asks us to be weaker for a smoother rotation is a step backward.

Thoughts?