WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Demandred

Combat PvE and 5.4 (part 2)” wysłany:
// Continued from http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/9423803534?page=26#501 //

Having big solid single hits is not what combat is about. When I think of combat, I think more of Jeff Speakman in "The Perfect Weapon." Movie like 20 years ago or something silly. He hits this guy like 1,257 times in 2 minutes. None of the hits alone is particularly super impacting...but getting hit that many times would hurt after a while.

So it's the question . . . do we want to hit fewer times for larger damage, or more times for less each hit? I've always felt combat is about the second type. Fast, blurry, LOTS of hits, but none of them particularly spectacular.

Right now...they've slowed down a couple things, that make it feel slow AND soft.