WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Dashero

Why is Rogue Dead last in Damage in PVP” wysłany:
Seriously, can blizzard give me the option of my rogue being something other then a CC BOT.

Something is wrong with the game when characters with 40 yard range and platewearers sitting in defensive/blood get to outdps my rogue.

Mage is suppoused to be premiere ranged damage dealer.

Rogue is supposued to be premiere melee damage dealer.

Melee needs to close a gap to attack an enemy and switch targets.

Meanwhile rogues have the worst mitigation in the game.

And blizzard thinks that warriors and dks should get to outpds rogues while sitting in their defensives on top of plate.

Can blizzard get a clue and balance the game worth a damn?

Seriously, playing a rogue is a painful exercise in frustration.

Feels nothing like the class it was in TBC.

I don't want super good burst damage if it means this class gets the most garbage sustained damage in the game iN PVP