WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Astonn

Item Squishing and Old Raids” wysłany:
Okay, here's how it's going to work, guys.

The people that say it will become impossible to solo old bosses? You're thinking too small. The gaps aren't actually going to become any smaller; you're thinking in terms of numbers, not percents.

Let's use Ragnaros (Molten Core) as an example. He has 1 million health right now. At a conservative 20k DPS, it takes 100 seconds to down him.

Let's move to MoP, and item levels/stats get squished. Now Ragnaros has, say, 100k HP. You now do 2k DPS. At that, it takes... 100 seconds to down him.

The gap won't be smaller. They'll just have to retune the numbers. Instead of 1 Str giving you a 10 Dam increase, it'll give you 1. Or something like that.