WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aimless

Outland Inconvenience” wysłany:
On an undead lock, and this hunter, I have been thoroughly enjoying the leveling experience again. However, it seems Blizzard went to a lot of trouble to make Outland as difficult as possible, by taking out the portals in Shatt. It could be that I'm missing something, but having asked on Trade Channel, it seems alll access other than by another player porting you, is strictly in and through the Dark Portal.

If this is wrong, please enlighten me. If I'm right, then my enjoyable leveling experience just came to a crashing end. What I don't get is... how can Blizz do SO WELL (and I mean leveling so far has been a blast!) on one part and totally screw up another? Easy access to AH, etc. in Org and UC is crucial to the game, so why make it so difficult?