WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mobility

blizz -> wysłany:
I can't catch any kiting class (sometimes i can't even catch warriors...) All i really have is that hand that slows for 10 seconds then once that is up they just kite me all over again....

Any help would be nice i just can't catch anyone
blizz -> wysłany:
We’ve been hearing your feedback about Paladin mobility, and agree that it’s a bit lacking at the moment, especially for Holy and Retribution. In the very near future, we’ll be making the following changes:
  • Divine Steed is now baseline for ALL Paladins (not just Protection)
  • A new talent, Cavalier, replaces Divine Steed in the Holy and Retribution talent trees:
    • Cavalier: Divine Steed now has 2 charges.
  • For Protection, Cavalier replaces the Blessing of Salvation talent, which is no longer available.

Prior to patch 7.0.3, this change would have required a new patch in order to apply. Fortunately, we have some exciting new behind-the-scenes tech that allows us to make changes like these via hotfix! As a result, we’ll be pushing this to live servers in the very near future.