WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Solution to pvp issue...

blizz -> wysłany:
CC is a single DR, not several types of CC but just a single DR for 'CC'. Things like RMP or God Comps have so much CC that you have to pillar up or die...and even then..pillar humping only does so much.
blizz -> wysłany:
This suggestion comes up a lot, and I know there are other games that have experimented with the idea. We don't think it's necessarily the right choice for WoW PvP though. Coordinating and maximizing CC is a huge part of PvP gameplay, especially in Arenas.

While there have certainly been cases of CC chains getting out of control, and it's possible that some comps still have a little too much potential for non-stop CC, we don't think removing the interaction between different CC categories entirely is the right way to resolve that.