WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Why hasn't Warrior damage been nerfed?

blizz -> wysłany:
Title says it all: Why hasn't warrior damage been nerfed by now? Doesn't matter the arena ratings -- high, low, or in between -- warrior damage is too high. It needs about a 10-15% flat nerf off the top to be manageable in 522 gear levels with how potent their cd stacking can be.

Why is warrior damage allowed to be this high?

inb4 baddie arena ratings
blizz -> wysłany:
We don't feel that Warrior damage output itself is the issue. It's strong, but not out of line compared to other classes. We think the issue lies with mobility, and the Warrior's ability to keep that constant pressure going. That's why we decided to revert the 5.4 Intervene change in 5.4.2 and move the root break back to Safeguard. Once we've had a chance to see how that affects things, we'll be able to decide if any further changes are necessary.
blizz -> wysłany:
Please don't necro old threads.