WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Flexible Mode Testing - July 26-29

blizz -> wysłany:
We are going to be unlocking the first wing of Siege of Orgrimmar, Vale of Eternal Sorrows, in Flexible mode over the weekend.

Players with a premade group of between 10 and 25 players can queue using the same interface that you'd use for Dungeons, Scenarios, or LFR. Flexible mode bosses have all the same mechanics as the Normal mode versions, but are otherwise tuned to be more forgiving, and will scale in health and damage output with the number of players in the raid. As you go from a 12-player raid to an 18-player raid, for example, some abilities may affect more targets or hit slightly harder, creatures will have more health, and so forth. Difficulty may currently be slightly higher than our final targets, but we're still working through the details of the group-size scaling.

Please provide specific comments and feedback in the dedicated feedback thread.