WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Galleon - Only Possible if Jobless

blizz -> wysłany:
Sorry to say;

But it's only possible to do Galleon if you're a jobless degenerate.

You do stupid things such as put the boss to respawn on server restart, which means at "Whatever AM" the servers decide to go back up the boss is killable, and then after that it's pure random luck.

So, hows about having it spawn in evenings only?

It's really quite unfair having it spawn at really early AM, to those who actually have a job and contribute to society instead of drain from it - this gives nothing but a clear message from Blizzard:

"We want you to be unemployed and play our game".

Please fix this massive fail. By the time anyone is able to kill this boss 90% of the time they don't need the loot.
blizz -> wysłany:
Locking this thread, I can't see that much constructive discussion will come from it.