WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

On Recuperate

blizz -> wysłany:
I see that recuperate has nerfs on the way on the beta. From what I can tell from lvl 80 play and from what I have been hearing from other rogues that have beta, is Improved Recuperate is what makes Recuperate on the verge of being over powered. The extra healing and the damage reduction makes it too valuable for anyone to pass up. With the nerf to Recuperate it forces PvP rogues to take that talent. From what I can tell from beta PvP videos, it is mandatory because of how much damage a rogue still takes.

TL;DR: Recuperate is not over powered, it is Improved Recuperate (talent) that is.
blizz -> wysłany:
Please do not necro bump threads.

http://us.battle.net/en/community/conduct