WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Battle.net: Usługa przywracania przedmiotów już dostępna w Europie!

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Ważne

Battle.net: Usługa przywracania przedmiotów już dostępna w Europie!

  Kumbol:
http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/news/2009-05/battlenet.pngAktualizacja: Na dole newsa dodaliśmy wideo przedstawiające w szczegółach nową usługę, zamieszczone na oficjalnym kanale YouTube Obsługi Klienta Blizzarda. Filmik z polskimi napisami.

Kilka dni temu na amerykańskiej wersji platformy Battle.net ruszyła nowa, darmowa samoobsługowa usługa przywracania utraconych w World of Warcraft przedmiotów. Jeśli przypadkowo wyrzuciliśmy, sprzedaliśmy lub zdisenchantowaliśmy jakiś przedmiot, to nie musimy już dłużej pisać ticketów do Game Masterów. Z pomocą przychodzi nowa usługa, która od dziś dostępna jest także w Europie.

Cały proces możemy przeprowadzić na dedykowanej podstronie działu Pomocy na Battle.net. Wystarczy wybrać postać, na której utraciliśmy przedmiot, a następnie z listy ostatnio skasowanych przedmiotów wskazać te, które chcemy przywrócić. Usunięte lub sprzedane przedmioty zostaną nam zwrócone od razu, zaś te zdisenchantowane (w polskim formularzu przetłumaczone jako "Rozłożone") muszą być sprawdzone przez pracownika Obsługi Klienta Blizzarda. Z usługi można skorzystać raz na 30 dni, ale jednocześnie można przywrócić kilka przedmiotów.



Cytat z: Blizzard (źródło)
https://eu.battle.net/support/static/images/restorations/landing-icons.png


Przywracanie przedmiotów w serwisie Battle.net

Usługa przywracania przedmiotów Battle.net pozwala graczom World of Warcraft na złożenie żądania o przywrócenie sprzedanych, zniszczonych oraz rozłożonych przedmiotów. W większości przypadków gracze otrzymają zwrot przedmiotów natychmiastowo.

Podstawy


Gdzie można znaleźć formularz przywracania przedmiotów?

Formularz przywracania przedmiotów znajduje się na stronie pomocy Battle.net.

W jaki sposób wykorzystuje się formularz do przywracania przedmiotów?
Po wybraniu usługi Przywracania przedmiotów, w pierwszej kolejności wybiera się postać, która otrzyma przywrócone przedmioty. Po wybraniu postaci pojawi się lista niedawno sprzedanych, zniszczonych i rozłożonych przedmiotów. Wybierz z listy przedmioty, które chcesz odzyskać, zaznaczając je a następnie klikając Dodaj. Po wybraniu wszystkich przedmiotów, które chcesz odzyskać kliknij Kontynuuj i potwierdź przywrócenie przedmiotów. Przywrócone przedmioty zostaną dostarczone do twojej postaci przez pocztę w grze.

Ograniczenia

Jak często można skorzystać z usługi Przywracania przedmiotów?
Aktywne konta World of Warcraft o nieposzlakowanej opinii (niezablokowane, nie zbanowane) mogą korzystać z usługi Przywracania przedmiotów raz na 30 dni.

Jakie przedmioty mogą zostać przywrócone?
Przedmioty, które zostały sprzedane, zniszczone lub rozłożone mogą zostać przywrócone za pomocą naszego formularza. Przedmioty utracone w jakikolwiek inny sposób, w tym miedzy innymi handel, wytwarzanie lub zużycie – nie będą mogły zostać przywrócone przy użyciu formularza.

Co jeśli przedmiot, który chce odzyskać nie znajduje się na liście?
Jeśli przedmiot nie znajduje się na liście, nie można go odzyskać przy pomocy formularza.

Przywracanie

Kiedy otrzymam przywrócone przedmioty?
Sprzedane oraz zniszczone przedmioty zostaną przywrócone zaraz po wypełnieniu formularza. Żądanie pomocy dotyczące wszystkich rozłożonych przedmiotów, zostanie wysłane do rozpatrzenia przez nasz Dział obsługi klienta.

W jaki sposób otrzymam przywrócone przedmioty?
Przywrócone przedmioty zostaną wysłane pocztą w grze. Przedmioty, które zostały sprzedane będą wysłane za pobraniem pocztowym.

W jaki sposób działa przywracanie przedmiotów, które zostały rozłożone?
Żądania o przywrócenie rozłożonych przedmiotów muszą zostać zatwierdzone przez nasz Dział obsługi klienta. By móc odzyskać rozłożony przedmiot, wszystkie materiały zdobyte z jego rozłożenia musza zostać oddane. Jeśli te materiały nie będą dostępne na postaci, przywrócenie rozłożonego przedmiotu nie będzie możliwe.

Kiedy otrzymam przywrócone przedmioty rozłożone?
Żądania o przywrócenie rozłożonych przedmiotów muszą zostać zatwierdzone przez nasz Dział obsługi klienta. Żądanie pomocy zostanie automatycznie wysłane po wypełnieniu formularza, a przywrócone przedmioty zwrócone przez pocztę w grze po zatwierdzeniu żądania. Czas trwania procesu zatwierdzania będzie zależeć od ilości zgłoszeń w kolejkach Działu obsługi klienta.

Filmik instruktażowy z oficjalnego kanału Obsługi Klienta Blizzarda

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz