WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1 ... 32, 33, 34, 35, 36 ... 52
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
W trakcje jednego patcha pojawia się i ginie najsilniejszy demon, więc co nam moze zrobić ten cały burning legion.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
MakaO napisał :
Tęsknie za czasami gdy główny przeciwnik dodatku był znany od jego zapowiedzi, a następnie przez cały dodatek był obecny i wnosił od siebie to coś charakterystycznego właśnie dla niego. Najlepiej to wyszło chyba w przypadku Arthasa i Deathwinga, chociaż Garrosh od pewnego momentu też zaczął być kreowany na warcraftowego hordziackiego Hitlera. Tym czasem w WoD o Archimondzie dowiadujemy się praktycznie na zakończenie dodatku. Wchodzi on na 5 minut przez jakiś portal, a następnie ginie jak jakaś niewarta uwagi ciota. Tym bardziej to smutne, że Archi jest dosyć ikoniczną postacią i bez żadnych wątpliwości zasługuje on na poświęcenie mu większej uwagi niż krótki filmik, w którym przez chwilę leży, a po chwili umiera. Już bardziej Guldan zasługiwał na bycie last bossem biorąc pod uwagę wkład w dodatek.

Świete słowa. Archimonde został potraktowany jak random, dodany na szybko w celu ratowania spadającej liczby graczy. Taki przeciwnik jak on powinien być znany jak Lk i DW od początku dodatku i przez całe jego trwanie powinniśmy kombinować jak go pokonać, jednocześnie czuć zagrożenie nadchodzącej grozy.
permalink „shaman dps” wysłany:
Zależy na co sie nastawiasz. Jak chcesz po prostu sobie poraidowac normal/hc dla przyjemności, to nie ma to żadnego znaczenia czy dany spec robi teoretycznie kilka procent mniej dps od innego. Gdy nastawiasz sie na jakieś rankingi gildi i wyścigi po pierwsze kile na mythicu, to wiadomo sprawa ma sie zupełnie inaczej. Wtedy nawet rasa ma znaczenie. Jednak na 99% nie będziesz należeć do tej drugiej grupy. Dlatego radze ci grac tą klasa i rasą ktora ci sie najbardziej podoba.

Dla przykładu powiem, ze taki arcane mag topuje w dps. Lecz jest tak bardzo denerwująco niedopracowanym specem z chyba najgłupszą rotacja w grze, ze za nic w świecie bym w nim nie raidował.
permalink „shaman dps” wysłany:
Tanki na low lvl zawsze robią top dps i żadna klasa ich nie przebije.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Chyba jestem jedyna osoba, która po blizzconie ogłaszającym WOD stwierdziła ze to będzie niewypał. Jednocześnie po blizzconie na ktorym pokazali MOP byłem pozytywnie nakręcony.

Boost poszedł na loladyna. Cel był taki aby znowu mieć jakiegoś faceroll 2h mele, a jako ze Dk gardzę, a warka juz miałem na starym acc to poszło na paladyna. Miał być dobra postacią do solowania starych raidów i złożenia shadowmourna. Po wbiciu 100lvl juz nic praktycznie nie gram. Soluje sie lepiej rogalem, a legendary jeszcze nie zachciało mi sie składać.
permalink „transmog” wysłany:
Nie mozna zrobić dagera na sword transmog.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Zmarnowany potencjał najsilniejszego demona w legionie. Juz bym wolał zabic na koncu Grommasha zamiast Archimonde. Przynajmniej nie doświadczylibyśmy tych żałosnych scen z jego nawróceniem, przebaczeniem i wykrzykiwaniem banałów o wolności. Archimonde powinien dostać osobny dodatek jak Lk i DW.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Archimonde i kil jaden to bracia, którzy obaj otrzymali moce od Sargerasa i są w hierarchi zaraz pod nim. Dlatego nie widzę podstaw, aby plasować kil jadena jako kogoś o klase lepszego.
Archimonde zajmował sie głównie przeprowadzaniem inwazji i dowodzeniem legionem w terenie, a KJ różnimi knowaniami i rekrutacją nowych ras do legionu.

Archimonde nie miał charakteru? Właśnie gdyby był przez cały dodatek, pojawiał sie podczas q i nie tylko tak jak Lk, to szło by go lepiej przedstawić.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Ludek napisał :
Z tego przecieku drugiego to jedyne co mnie zainteresowało i chciałbym wierzyć to tankspec dla locka...
Od czasu MoPa marzę o powrocie na klasę, którą mainowałem przez 6 lat... tank spec byłby szansą by przestała być kupą...

Juz na MOP mówiłem, ze lock powinien mieć tank spec. Rozdzielić demology na 2 spece podobnie jak to bylo w przypadku druida. W kazdym z tych spec przemienialibyśmy sie w innego demona. jako ze blizz średnio po 3 latach wprowadza to o czym wcześniej mówiłem to jest jeszcze szansa:]
Inna sprawa jaka nowy dodatek moze wprowadzić, pomijając kwestie fabularne, to zeskalowanie lvl. Perspektywa wbijania 110lvl moze trochę odrzucać graczy, poza tym taka liczba juz głupio wyglada. Teraz kiedy nie mamy co lvl nic nowego typu talenty, to taka liość jest niepotrzebna. Najłatwiejszym posunięciem było by podzielenie obecnego lvl cap przez 2. Czyli max lvl na wod był by 50, a kolejne 10 doszło by do wbijania na nowym dodatku i tak nowym capem stał by sie 60lvl jak za classica. Czyż to nie proste i genialne zarazem?>
Inna sprawa to pasywne drzewka talentów. Kwestia nowego i starego systemu jest sporna wśród graczy. Dlatego tez proponował bym im dać jednoczesnie 2 zestawy drzewek.
Trzewko skili aktywnych w obecnej formie z wywalonymi pasywnimi pierdołami i do tego drzewko skili pasywnych. Mogło by ono być jedno dla kazdej specializacji z np 50 pozycjami, z czego pkt do wydania było by z 25. Połączone w klasycznym stylu, z jakims miejscem startowym, mogł by sie w nim znajdować te częśc tych perków z wod itp.
Oczywiście to zbyt ambitne propozycje jak na ich obecną polityke i pewnie skończy sie na fabularnej kupce z brakiem nowych mechanik w grze. Dodadza 3 nowe talenty z czego 2 beda bezużyteczne, starych nie rusza, a największa nowościa do chwalenia będzie brak garnizonu:/
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Illidan i Klasa demon huntera to chyba obecnie największe asy jakie ma blizzard w rękawie. Nic tak na nakręci hype na nowy dodatek jak te 2 rzeczy.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
- Niech guldan uwolni Ilidana, a ten niech go zatłucze. Pomysł na manipulowanie ilidanem jak grommashem jest słaby. Sam illidan powinien do nas dołączyc, w koncu nie jest to zła postać.
- Na filmiku widać nowy model Anduina, troche nad podrósł
- Widać tez staff dla arcane maga jako artefakt

Co do samych artefaktów to jest to bardzo klimatyczne i daje nopwe mozliwości w budowaniu klass. Czyli coś czego mi najbardziej brakowało w Wod - Nowe mechaniki rozgrywki. Jedyny problem to ze kazdy bedzie biegał z taka sama bronią. mam nadzieje ze dadzą możliwość transmogowania tej broni w dowolny item.

- Pisałem ze powinni dać cos na styl mini drzewek z pasywkami;
http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/august/Panel19.jpg

http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/august/Panel18.jpg

Mam nadzieje tylko ze nie będzie szło odblokować jednocześnie wszystkich pozycji i bede zadowolony.

- Dostaniemy klasowe chain questy - coś co ludzie czesto wspominali

-Graficznie krainy i lokacje prezentuja sie dobrze

- DH wyglada ok. Pewnie bedzie to kolejny op melas w pvp, przechodzący jak czołg przez casterów, ale co poradzić.

- PVP honor system - na razie nie mam zdania na ten temat. jest to troche dziwne

Generalnie jestem zadowolony z tego co nam pokazali. Po pokazie z MOP byłem tez zadowolony i wyszedł swietny dodatek. Na WOD narzekałem od pcozatku i kazdy wie jak to sie skończyło.

Mam tylko nadzieje ze przyłożą sie do zmian w klasach i talentach lepiej niz z wod. Aby nie było , ze dostaniemy odpicowanego DH, a np arcane magiem nadal będę spamował tylko głupiego blasta bez animacji i mobilności.

permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Dla mnie Be to jedyna grywalna rasa w hordzie.

- Liczę na to ze Dalaran będzie zrobiony zupełnie od nowa. Raczej nie wyobrażam sobie aby po prostu wkleili stary z nowymi npc.
- Jaina powinna w nim stać jako Lider.

Nowy model Ne male ciągle wywołuje śmiech i zażenowanie. Jak pomyślę sobie jeszcze o tych skopanych animacjach, to cały czar Dh momentalnie pryska.

http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/august/Panel53.jpg
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Zebranie w blizie;
A; dodamy latajace misto dalaran, naciągniemy ludzi na sentyment
[oklaski]
B; hmm ale liderem dalaranu i kirin tor jest alliancka postać
[chwila ciszy i konsternacji]
A; juz wiem! niech zniknie sobie np prześpi najwiekszy atak legionu u fryzjera.
[oklaski na stojąco]
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Wyjątkowo brzydkie te dagery. Inna sprawa, ze takie małe dagerki jako artefakt zawsze będą mniej "porywające" od takiego stafu czy 2h broni.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Na wod nam dokładnie pokazali, ze nie mają żadnego pojęcia o grze nad którą pracują. Dodając do tego wstępne informacje na temat pvp w legionie, musze stwierdzić ze nie widzę tego za dobrze.

- usunięcie pvp gearu. Pvp gear był juz od classica, chociaż na dobra sprawę rozkręciło to sie na tbc i jakoś przez te wszystkie lata nikt na to nie narzekał. Nich mi nie wmawiają ze usuwaja pvp gear dla dobra graczy i ze oni tego chcą. Kochany blizz słucha graczy i spełnia ich żadania dostosowując odpowienio gre ta? Jak dla mnie to po prostu bedzie dla nim latwiej. Mniej gearu to mniej roboty z np modelami, chociaż juz teraz sie z tym nie popisali lenie.

- Gry mmo polegają głównie na rozwijaniu i ubieraniu naszych postaci. Nie mam pojęcia jaki sens ma usuwanie tego elementu. Ktoś kto juz gra długo powinien mieć lepszy gear zdobyty poprzez gre.
Równie dobrze mógłbym powiedzieć, ze chce dzień po wbiciu 110 lvl raidowac mythice. Dlaczego mam być gorszy od ludzi grających sporo czasu, dlaczego brak gearu ma mnie ograniczać, liczy sie przeciez tylko skill?

- Mimo wszystko lekko wpływ gear bedzie miał. Aby nie skoczyło sie na tym ze ludzie będą riadowac po jakies np trinki pve do pvp.


- Syatem prestige - To jest największa "kupa na patyku" na chwile obecną. Na gamescon powiedzieli, ze będzie szlo zresetować pvp bonusy zyskując nowa range, a za któraś tam range będą np kosmetyczne nagrody. Ten pomysł jest tak absurdalny, ze tylko niesie sie na usta "co za debil to wymyślił". Czy oni nie grają w ta gre? Nie wiedzą jak gracze będą sie zachowywać w takim systemie? Takie coś powinno odpaść lub być zmienione już na wstępnej naradzie.
Przeciez taki reset zrobił by z gracza większego chłopca do bicia od obecnych greenów, skoro nawet medalion ma być talentem. Gracze to farmerzy i jak widzą jakaś nagrode to do niej dążą. W takim przypadku kazdy by musiał po wbiciu max bonusów od razu resetować je, bo przecież granie z nimi to farma bg na darmo. Dlatego dochodzimy do sytuacji gdzie mamy pvp bonusy ale nigdy nie wszystkie i jestesmy cyklicznie slabi/silni. Wiem, ze na pewno po testach to zmienią. Jednak takie podejście od razu pokazuje jak bardzo dev są oderwani od realiów gry.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Blood Elf

Arcane Torrent now Silences all enemies in an 8 yard radius for 3 seconds (up from 2 seconds), and cooldown has been reduced to 1.5 minutes (down from 2 minutes).

Goblin

Rocket Barrage now has a 1.5-minute cooldown (down from 2 minutes).
Rocket Jump now has a 1.5-minute cooldown (down from 2 minutes).

Orc

Hardiness now reduces the duration of Stun effects by an additional 20% (up from 15%).

Troll

Voodoo Shuffle now reduces the duration of all movement impairing effects by 20% (up from 15%). Trolls still be flippin' out mon!

Tauren

War Stomp now stuns enemies for 3 seconds (up from 2 seconds), and cooldown has been reduced to 1.5 minutes (down from 2 minutes).

Co to ma być za masowe łechtanie hordy?
Idź do strony: 1 ... 32, 33, 34, 35, 36 ... 52