WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1 ... 29, 30, 31, 32, 33 ... 52
permalink „Nieścisłości fabularne” wysłany:
Chodzi ci tu o Savantów, upośledzonych geniuszy. U nich po prostu mózg inaczej działa i inne jego fragmenty za cos innego dopowiadaja. Dlatego istnieją jednostki z genialna pamięcią, ale juz nie potrafiące nawiązywac kontaktu z ludzmi itp.
Z tym wykorzystywaniem mózgów to wiadomo ze sciema wypromowana głównie przez filmy.
Realizmu nie moze byc w fantastyce, bo wtedy nie nazywała by sie fantastyką. W odniesieniu do gier jest to niemożliwe i nie ma żadnej realistycznej gry.
nogananoge napisał :
Tomia napisał :
Europa jest biedniejsza, przez co więcej chętnych będzie na kupno Pp za gold i ceny wzrosną.

Europa to nie tylko Polska.

Wiele biednych regionów jak Polska, Słowacja, Litwa, Rumunia itp. i to w tych krajach więcej osób będzie za kupowaniem gold za PP. W USA nawet te biedniejsze stany są bogatsze niż wschód europy.

Goraidh
Srednio z takiej 25 Hc cata insty leci z 2k gold, więc mimo wszystko zrobienie 25 podejść to trochę więcej czasu jak kilka godzin.

Kojt
Wiadomo,ze nawet zarabiając w złotówkach i przeliczając na godziny nie jest to opłacalne. Jednak nie mozna zapominać, ze duze grono osób jeszcze sie uczy i kazdy grosz sie przyda. Jeszcze inna sprawą jest czy zalezy nam na wirtualnych przedmiotach np wolimy wydać 60k gold na jakiegoś mounta w grze, czy moze lepiej kupić za to PP a w to miejsce kupić cos realnego dla siebie.

Ludek napisał :
Srednio z takiej 25 Hc cata insty leci z 2k gold, więc mimo wszystko zrobienie 25 podejść to trochę więcej czasu jak kilka godzin.
Zależy od gearu i klasy (burst dps i szybkość przemieszczania) na swoim DK robię całą rundkę (TotFW, BoT, BWD, FL, DS) w trochę ponad godzinę co daje +- 3375 golda z samego dropu, nie licząc epaxów do vendora.

Plus garnizon obecnie rzuca w nas goldem jak popadnie (polecam rerollować triaty na Garonie tak długo aż nie dostanie Treasure Huntera - w połączeniu z Master Assassinem, czysty pieniądz)... nic tylko czekać na nerf Treasure Hunterów gdyż moich 9 followerów z tą zdolnością przynosi mi 600-800g codziennie na jedną postać (a mam takich 5)

Dalej - nadużywanie kolejek na random rzeczy
-dungeon - 60g za przejście, jako tank/heal zapisując się w czasie Call to Arms (polecam addon Satchel Scanner w celu skanowania CtA) dodatkowo torba 200g + losowa runka wzmacniająca + BoA 630 ilvl token za te 10 minut w dungeonie (chyba, że to UBRS... wtedy trochę dłużej)
-LFR - zapisanie się choćby z jedną osobą ze znajomych daje nam torbę, w której siedzi 50-200g plus dostajemy standardowe 154g za ukończenie (podobną torbę można dostać za zapisanie się na dunga z kimś, ale w przypadku dungów tanko/healo torby są znacznie lepsze)

Patrząc jak gra rzuca w nas piniądzem wynik 50k przy 60h farmy jest bardzo słaby.

Nigdy nie robiłem wszystkich raidów z rzędu z stoperem w rece, ale wydaje mi sie ze trochę więcej to wychodzi. Mówiąc tu o 25manhc + czasy na przelot, sprzedawanie gearu itp. Ja soluje swoim rogalem z nieskończonym sprintem, który tak samo jak dk jest niesmiertelny i tylko pewnie jedynie w dmg odstaje.

Treasure Hunter od poczatku uważałem za op i dziwię sie jak takie coś mogli dodać do gry. Na dobra sprawę juz od zapowiedzi na blizzconie dziwie sie na te ich rozwiązania i często zadaje sobie w myślach "co za debil to tak wymyślił/zaprojektował"

Te torby są również głupie niczym zasypywanie murzynów socjalem.
permalink „Warrior - profesje” wysłany:
Dla prawdziwego warka najbardziej pasuje zbieranie kwiatków, wiec herb.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Szybkie podsumowanie danych z mmochampion

- Nowe sety i bronie - żaden set mi nie przypadł do gustu. mam nadzieje ze w grze trochę lepiej to będzie wyglądać, jednak na pewno bym ich nie nosił i dal od razu na transmog.

- Nowe modele są fajne
LINK
Lock by mógł takiego dostać

LINK
Ahead of the Curve: The Black Gate (New) Defeat Archimonde on Heroic difficulty or higher, prior to the release of the next tier of content.
Archimonde last boss?

- zmiany w klasach - dość słabo na razie, ale kilka zmian jest takich o czym juz nie raz pisałem typu:

A Murder of Crows now deals only 80% of normal damage against player-controlled targets.
Barrage now deals only 80% of normal damage against player-controlled targets. Additionally, the ability no longer hits invisible or stealthed targets.

Szkoda ze tylko 80%

Amplify Magic has been removed. - od początku zastanawiałem sie po co to było.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Tak generalnie to Archimonde to za duza liga jak dla nas i trochę głupio będzie go pokonać jako patch boss. Powinien dostać osobny dodatek tak jak Lk i DW gdzie od początku wiadomo z kim będziemy na końcu walczyć, a podczas questów i wcześniejszych inst bysmy przeszkadzali w jego planach. Takie pojawienie sie lewej reki Sargerasa i zabicie go podczas jednego patcha lekko go zeszmaci.

Nowy poziom trudności inst z itemkami, aby szlo od razu iśc na nowy lfr to nic ciekawego. Wolał bym aby dodali po 2-3 nowe 5 many tak jak to było w ICC i DS.


LINK

Ciekawe czy te nowe modele demonów dodadzą warlockowi, czy tylko będą jako moby.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Troche słąbe to wsparcie. Archimonde to ta sama liga co kiljaden, dwaj najpotężniejsi słudzy Sargerasa i w takim warcraft3 trochę nas kosztowało jego pokonanie. Dlatego takie pojawienie sie i zabicie go podczas jednego patcha jest krzywdzące ta postać.

Z old gods mozna sobie tłumaczyć, ze nie byli jeszcze uwolnieni i tylko z czastka ich potęgi walczyliśmy.

btw. Wylosuj Garonie mining i zaprowadź do pracy w kopalni.
permalink „główne miasta ” wysłany:
Prawdopodobnie Ironforge było by najtrudniej zdobyć. Darnassus niby tez powinno być ciężkie. Niby jest to miasto na drzewie, na które atakujący powinni sie wspiąć. Drzewce też powinny być duzo silniejsze od zwykłych wojowników/strażników.
Najlepiej wszystkich pozostałych warlodow szybko zabić i juz skończyć te orcze opowieści. Powoli te ciągle walki z orkami stają sie nudne. Sso, później podobnie wyglądające brf i teraz kolejny raid z nimi. Na pewno polowa będzie przypominać architekturą dwa poprzednie, z tymi samojezdnymi kołami zagłady itp.
Niestety coś czuje, ze jak będzie dodatek z Azshara to znowu boski Thrall będzie na pierwszym planie jako zbawca. Moze od biedy dodadzą jeszcze Malfuriona.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Z tego co widać to ten port i statki nie będą sie niczym różniły od misji followerów. Po prostu teraz będziemy wysyłać statek na większa misje.



Same porty wyglądaja dośc słabo. Zbudowane poza murami garnizonu na uboczu wydają się dość łatwym celem. Szkoda ze nie sa bardziej zintegrowane z naszym garnizonem jak np porta Sw z miastem.

Fajne trinkiety będą padać z archimonde. Kazdy będzie miał unikalny proc w zależności od klasy i spec. Troche to głupie aby trinkiet był ciekawszy od talentów. Znowu muszę to nadmienic lvl 100 talent na zwykla redukcje cd u maga. Tak jak ponad rok temu stwierdziłem ze to jest jakiś syf, tak do teraz nikt go nie uzywa, ale po co go zmieniać panie Holinka. Oczywiście nie jest to jedyny "martwy" talent.
Ludek napisał :
nogananoge napisał :
To dziwne że artefakt którym otwierano portale miedzy światami, próbowano zniszczyć icecrown, spaczono całą krainę itp ma takie słabe staty legendarem chociaż powinien być.
Noguś, ale pamietaj że
a) Ner'zhul wyssał z niej sporo mocy by sobie portale w Draenor pootwierać.
b) Illidan wyssał ją do sucha co by się zdemonić.

Dostaliśmy pustą miskę do wylizania.
Danelar napisał :
Temahemm napisał :
@Danelar - raczej nie, Azshara jest Azsharą, bo N'Zoth ją tak uformował.
Na pewno jakąś moc otrzymała podczas przemiany, a przecież Kaldorei byli najlepszymi magami w historii i coś wykombinowali.

Jak dla mnie, to oni sami siebie wybierali na uprzywilejowanych i mogli korzystać ze praktycznie niewyczerpanego źródła mocy. Ich przywileje i arogancja doprowadziły do upadku, podobnie jak to było z Polska szlachtą. Poza tym Rhonin z przyszłości był od nich lepszy w sztukach magicznych.

Manoroth chciał uderzyć Azshare aby mu nie przeszkadzała gdy juz świat sie powoli walil, jednak jakaś siła sprawiłą ze sie zawachał. Jednoczesnie ten sam Manoroth dosłownie robił w spodnie przed Archimondem.
oczywiście teraz po 10 tys latach mutacji i działań z old godsem będzie o wiele silniejsza, ale nie należy przesadzać z jej siła z dawnych czasów.
Archimonde to jeden z dwóch najsilniejszych demonów i rzucanie go podczas jednego patcha to nadal zeszmacenie postaci. Zdecydowanie zasługuje na własny dodatek, gdzie groza legionu będzie dawała nam sie we znaki juz podczas expienia itp.
permalink „główne miasta ” wysłany:
Kojt napisał :
Bo nie można latać nad Silvermoon (jak i nad resztą Eversong oraz Ghostlands).:) Oczywiście żartuję. Swoją drogą nie pogniewałabym się gdyby ktoś zrównał to miasto z ziemią, bo jest paskudne. Wtedy, na wszelki wypadek, Vol'jin mógłby odebrać wszystkim krwawoelfickim architektom prawo wykonywania zawodu. Takie mam marzenie... :3

Lepiej jak trole mieszkać w szałasach, pod kamieniem.
Silvermoon jest zbudowane jak stare SW, czyli dzielone na dzielnice. Kazda dzielnica doczytuje sie osobno w momencie przejścia przez odpowiedni punkt. Miało to na celu oszczędzić stare pc i servery, ale jednocześnie sprawia ze miasto jest klaustrofobiczne. Gdyby było bardziej otwarte, bez tych wielkich przejść było by ok.
Idź do strony: 1 ... 29, 30, 31, 32, 33 ... 52