Outland > Stormscale >długo długo nic > reszta serv
Nie wiem tez kto takie rzeczy rozpowiada o Bl. Juz to nie pierwszy raz sie słyszy, za niby ally słabe, wymiera i nie ma sensu tam grac.
„Serwer PVP”
wysłany:
|
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Jaki Słodziak |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Nie ma zbytnio na jaka zmienić. Kazdą klasę zmieszali z błotem i uprościli jak tylko mozna. Moze faktycznie polują na wersje konsolowe.
Sprawdzałem i scorch na 100lvl w epic pvp secie bije za 1200. Czy oni cokolwiek myślą, czy tylko rzucają kośćmi przy balansowaniu. Zadawać 1200dmg na 300k hp przeciwnika, zwykły hot czy pasywny heal takiego rogala, huntera itp leczy po 10k. Kompletnie nie rozumiem tej ich nagłej nienawiści do mobilności. Przecież jak gra jest bardziej dynamiczna i szybsza to lepiej, a oni chca wracać do classica, gdzie stoimy w miejcu i spamujemy 2 skile. Taka rotacja fire maga składa sie z: -Spam fireball - uzywamy inferno blast po krycie - uzywamy pyroblast po procu - uzywamy combustion co cd W praktyce to mamy 3 skile z czego większość czasu używamy tylko FB Talenty: Cytaty blizzarda "usuwamy stare nudne talenty dające tylko niezauważalne pasywne dodatki", "dajemy wam w zamian mniejsza ilość, ale bardzoej rozbudowane możliwości" itp Co mamy na ta chwile: Mozemy sobie zabrać łądne combo pasywnych talentów - 100lvl - Redukcja kilku sec cd na 3 dość słabe odpałki - czym to sie rózni od 70 talentów z wotlk tego typu - 90lvl - incarter's Flow - kolejny talent działający w tle, zwiększający nasz dmg i nic nie zmieniający w stylu gry -75lvl - unstable magic - j.w. Po co nam living bomb/frost bomb/blast wave skoro mozna zabrać pasywke, która automatycznie będzie robić nam dmg -50lvl - Cauterize - kolejny pasyw -30lvl - Flameglow - Chyba największy syf z wszystkich klas w całej grze. Nikt nigdy tego nie użył i oczywiście nie usunęli tego. Lepiej przecież usunąć aktywny skill Temporal shield i dac w to miejsce wczesniej juz dostepny normalnie alter time. Tak ciężko było zostawić tarcze i alter time dać w miejsce Flameglow? Blizzard jest również tak opiekuńczy, ze zdecydował sie myśleć za nas. Po co gracze maja sie zastanawiać i mieć wybór jaki armor mają nosić. Kochany blizz zrobi to za nas Chcecie użyć arcane explosion w fire/frost, Blizzard w arcane/fire? To przecież za duzo typów aoe, nie w stanie do ogarnięcia dla zwykłego gracza. Teraz macie tylko jeden typ. Hejtować mozna tak długo na tematy dotyczące róznych klass, ba nawet przy magu nie skończyłem. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Szaman/Pal najlepsze combo na areny 2/2 w wod.
|
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Przez tyle lat olewali maga i nic z nim nie robili, mimo ze od zawsze ludzie narzekali na arcane, to tym bardziej teraz nic nie zrobią. Szczególnie ze obecnie maja w głowach sieczkę i wmawiają nam, ze zepsucie klas jest dla naszego dobra i sami gracze tego oczekiwali. |
|
„Warrior WoD.”
wysłany:
Moim zdaniem usunięcie mechaniki disram to kolejny błąd. W pvp była to fajna i ciekawa umiejętność, użyta sensownie w przemyślany sposób mogla uratować sytuacje. Niestety postanowili usunąć wszystko co ciekawe i pozostawić tylko czysty faceroll.
|
|
„Leeroy po nerfie? Warto DE?”
wysłany:
Na pewno nic nie stracisz skoro dostaniesz 1600 pyłu.
|
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Technicznie jest to WOD. Ściągamy juz nowe krainy i wszystko co z wod związane. Prepatch to taki wod z zablokowanym lvl cap. Później tylko w dniu premiery o godzinie0:00 go odblokują, udostępnią startowy q i nawet serverów nie będą restartować. |
|
„Anime”
wysłany:
Właśnie zakończyło sie najlepsze combat anime - Hunter x hunter:/
Niestety manga wydawana jest nieregularnie i pewnie kontynuacji sie nie doczekamy. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
W przypadku mop było tak jak opisałem wyżej. O godzinie 0:00 w dniu premiery automatycznie odblokował sie exp i pojawił początkowy quest na tablicy ogłoszeń. Bez zadnych crash, dc i restartów servera. Prepath to dodatek z zabolkowanym exp i quest, nawet jak nie kupimy wod to go ściągamy. Crash day będzie tylko przy upgrade na prepath 6.0 |
|
„Anime”
wysłany:
FMA brotherhood to kompletna ekranizacja mangi, od początku do końca bez zapychaczy i zmian fabularnych. Sama manga jest tak samo zakończona. Dlatego kontynuacja była by w 100% wymysłem studia i tylko popsuła efekt.
|
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Nikt nie twierdzi, ze za wszelka cene nie ma blizz usuwać niepotrzebnych skili. Juz wcześniej to robił np w Cata połączyli frost ward i fire ward w jeden spell dający absorb na oba żywioły. Jednak tym razem przesadzili. Sami dali sobie na cel redukcje o 30% ilości speli dla kazdej klasy bez względu na ich użyteczność. Dlatego wyszła z tego nieprzemyślana kupa i całkowite zepsucie gry. Zamiast zakładać na siłe redukcje skili, powinni do kazdej klasy podejśc osobno i ja przemyśleć. Jedna klasa moze ma 3 skile nadające sie do usunięcia/przemodelowania inna moze mieć tylko jeden lub żadnego. Tym bardziej razi w oczy ich lenistwo i nieudolność, ponieważ ten dodatek praktycznie nic nowego nie daje. Skoro nie muszą sie męczyć z projektowaniem nowej klasy, system talentów maja gotowy z mop, brak nowych profek itp, to ludzie oczekiwali by lepszego dopieszczenia juz istniejących rozwiązań i klas. Obecnie na wod selfheal jest jeszcze bardziej absurdalny jak w mop. Szybkie porównanie róznych statystyk na 100lvl Mamy po 300k hp taki ele szaman leczy sie za 45k + możliwe 2x multistrike po 17k [+x2 jak kryt wejdzie] [1,4 sec cast] ferocious bite ferala bije po 70k [bez kryt] scorch maga bije po 1200 [ bez kryt] fireball bije po 8k [bez kryt] Rozrzut miedzy dmg danych nieumiejętności jest ogromny. Heal każdej dps hybrydy jest op[ szaman to tylko przykład jeden z wielu] feral, frost dk itp leczą sie podobnie. Usuniecie mobilności i sprowadzenie gry do stania w miejscu to cofniecie sie w rozwoju o jakieś 8 lat. Problem to nie tylko usuniecie fajnych skili, ale tez: - brak balansu miedzy pozostawionymi skilami - brak nowości. Marne 3 talenty, nawet starych i nieużywanych w większości nie poprawili, brak całkowicie nowych mechanik jak to wcześniej było z shadow orbami preja, emberami locka , holy power itp. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Chopper hordy jest dość brzydki. Juz ten stary z engi z wotlk jest fajniejszy.
Wiecie czy mozna gdzieś kupić wersje alliancka na becie? Czy blizzard w swej wspaniałomyślności celowo skasował npc, aby allianci nie mogli go sprawdzić sobie przed kupnem na live?
No trochę myślą i mnie słuchają. Ten bonus x2 gdy leczy sobie ele szam był głupi. Wszystkie tego typu bonusy u hybryd powinni skasować. Poza tym kolejne beta bulidy mało co balansują i poprawiają. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Mmochampion podało, ze Jay Wilson pracuje nad wowem.
Juz wszystko wiadomo, dlaczego cały system został wysadzony w powietrze. Największy szkodnik, osoba odpowiedzialna za upadek d3, majstruje przy wowie. |
|
„Miss Warcrafta”
wysłany:
Humanki/BE > NE > Dranejki
Licze tu stare modele. Na nowych humanki są jeszcze lepsze i jeszcze mocniej górują nad NE i dranejkami. Ne maja trochę niedopracowane niektore fryzury, a drenejki mało sie zmieniły. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Jak skasują nam jp i valory, to dostaniemy za to wynagrodzenie w gold? Tak jak w przypadku conquest.
|
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Nikomu, no moze prot warkom. W koncu tank bijący z shield slam za 35k i mag mający za 15k frostbolt to logiczne rozwiązanie.
Taki np potężny Aimed shot powinien wymagać wycelowania stojąc w miejscu. Równie dobrze mogli by zrobic chaos bolt castowalnego w biegu, ale hunter juz od dawna jest banalniejsza i łatwiejsza wersją castera. |
|
„Poszukuję grupy na challenge mode”
wysłany:
Osoby zbierające grupy niech sie nie nastawiają, ze zrobią całe Cm w jeden wieczór.
Teraz co chwila na trade ktoś chce sprzedać boosta i tez masa ludzi biega w tych transmog setach. Fajna sprawa i szkoda ze na WOD nawet to potrafili zepsuć[brak transmog setów za nowe cm]. |
|
„Itemki pod CM'y”
wysłany:
Mimo wszytko zawsze lepiej mieć dobrany sprzęt. Moze ma w banku stara bron z sha touched, t14 hełm z zwykłym meta gemem itp. W takim przypadku nie ponosi żadnych kosztów przy dostosowywaniu sie do cm. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Warki zawsze najmocniej płakały na forach. Tak naprawde to cały system klas i mechanika jest rozwalona.
Juz rok temu twierdziłem, ze ten dodatek będzie najgorszy z wszystkich i na razie nic sie tym temacie nie zmieniło. W tego typu grach system budowania swojej postaci jest najważniejszym elementem i zepsucie go to ich największy grzech. Co z tego ze questy mogą być trochę lepiej oskryptowane, krainy z większą ilością roślinności, skoro przez cały czaś będziemy sie meczyć grając nasza postacią i mieć minimalny wpływ na jej rozwój. |