WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1, 2, 3 ... 52
permalink „The Elder Scrolls Online ” wysłany:
TESOnline to jedyne mmo na które czekam i mam nadzieje ze będzie w końcu konkurencją dla wowa. Pewnie tak sie nie stanie, lecz jako fan Tes trzeba mieć nadzieje.

permalink „Spriest” wysłany:
Wypada najlepiej z 3 cloth klas[lock/mag/prej].
permalink „Jakiego tanka....” wysłany:
Graj tym co ci się najbardziej podoba, a nie tym co na dana chwile jest lepsze. Chociaż dk są op w wszystkim od 3.0,czyli jak tylko wyszli, ale to już inna bajka.

Dla mnie najlepsze tanki to warek i palek ze względu ze noszą tarcze. Jeszcze lock w demon form fajny, ale na to trzeba poczekać do następnego dodatku:] Monk rzucający beczkami w bosa to jest jakieś nieporozumienie. Całkowicie nie czuje klimatu jako monk-tank.
permalink „Diablo 3” wysłany:
Diablo ma lepsza grafke, muzykę i generalnie cała oprawę. Styl w jaki sie bije mobki tez jest bardziej widowiskowy. Jednak d3 całkowicie leży pod względem mechaniki rozwoju klas, wszelka itemizacja tez się do niczego nie nadaje. Szkoda, ponieważ to właśnie w grach bliza było mocną stroną a nie grafika.
W PoE jest odwrotnie. Jako ze prawdopodobnie ten projekt nie posiadał takich środków, wiec nie ma sie czego po oprawie spodziewać. Mimo wszystko rzecz która najbardziej przyciąga do tej gry, to fajnie zaprojektowany układ skili,talentow i gearu.
Gdyby tak połączyć najlepsze cechy obu tych gier, to otrzymalibyśmy godnego następce diablo 2.
permalink „Rasa dla rogue” wysłany:
Troll ma najlepszy pde dps racial dla rogala. Jednak czy warto dla tych kilki dps grac garbatym dzikusem? Jak dla mnie nie.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
To samo z dwugłowymi ogrami. Noszenie 2 hełmów to dysbalans w statystykach!
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Poważnie myślicie o tych Nagach? Wyobrażacie sobie stado Nag pełzających po stolicy lub np maga nage na bg używającego blinka? Już nie wspomnę jak to by miało na mounatch jeździć. Widok taurena i moonkina na mouncie juz jest smieszny, ale to by była dopiero przesada.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Dla mnie Vashj'ir było o wiele lepsze od hyjal. Zawsze expie tam postacie, ta klimatyczna muzyczka. Ludzie chyba obracają sie na strzałkach, ze nie lubią tam grac:p
permalink „Diablo III” wysłany:
Wy poważnie tak z tym mrokiem? Mnie osobiście śmieszą te wszystkie jęki typu: diablo za mało mroczne, Mop za mało mroczny. Tak jak by to miał być jakiś wyznacznik jakości gry. Inna sprawa ze nawet gdybym miał iść tym typem rozumowania to nie wiem na jakiej podstawie uważacie ze d3 nie jest mroczne.

Co do samego dodatku to śmierdzi mechanizmami z wowa. Zwiększenie lvl z 60 na 70 i podwojenie statystyk na przedmiotach typu ilość int czy dps. Gdzieś to już widziałem, ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie:]
permalink „Diablo III” wysłany:
Azqa napisał :
Porównaj sobie nothing, czyli surowe, do Hardcore. Bez tego moda nie mogę grać w Diablo III. To jest uno.


Tres?

Ah tak:

porównanie do D2, a mianowicie wejście do aktu 4, które mnie przeraziło, kiedy po raz pierwszy grałem za dzieciaka. Polski dubbing spisał się tu na złoty medal ^^.

Spoiler (pokażukryj)



Tyle w temacie. I tak pewnie Blizz by mnie wysłał do Whim(n)yshire :)

Nie widzę zbytnio różnicy miedzy nothing i Hardcore. Nie wiem tez dlaczego hardcore miało by być lepsze od normalnej wersji.
Zgodzę sie z wami ze pod względem reżyserii filmiki od d2 sa lepsze i bardziej klimatyczne. Jednak sam gameplay w d2 nie jest jakoś szczególnie "mroczny".
permalink „Anime” wysłany:
O jaki pozew ci chodzi i co to ma wspólnego z anime?
Gladiator
Arena Master
Battlemaster
Firelord
Grand Marshal

Te chyba najlepsze, ale jest jeszcze sporo innych ciekawych np:

the kingslayer
Loremaster


permalink „Let's Play a Game :)” wysłany:
Musze przyznać ze na mangach i anime się zna, zgadł 3/3:] Odkrycie Hisoki zajęło 27 pytań.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Nie będę zagłębiał sie w możliwe lore nowego dodatku, ponieważ nie jestem od tego takim specem jak inni użytkownicy forum. Nowy dodatek poza fabułą powinien wprowadzić jakieś nowe mechaniki, end game itp w samej rozgrywce. W MOP zyskaliśmy czasówki, scenaria, nowe talenty, walki petów. Ciężko juz wymyślić nowe elementy gry. Oto kilka moich pomysłów co do nowych rzeczy:

- Domy gildijne - Wiele juz się o nich mówiło, myśle ze w końcu cos z nimi zrobią. Beda one raczej na zasadzie phasingu, tak jak nasze farmy. Inaczej nie było by miejsca na ustawianie domów dla każdej gildi. Taki system powodował by, ze nie gildie nie moga sie chwalic swoim odpicowanym domem. dlatego dodał bym do tego moze cos na zasadzie rankingu wartości domów, czy możliwości oglądania. Za gildijne achi odblokowywało by sie rózne dodatkowe opcje. Przykładowo za zabicie ostatniego bosa gildiowo na pachu kiedy jest to najwyższy tier dostajemy wypchana miniaturkę bosa do naszego domku. Mogła by sie w nim znajdować sala trofeów.

- Nowa profesja - Cos związane z drewnem. Tez juz kiedyś były takie plany. Profesja zajmowała by sie produkcją luków, kusz i moze stafów jako broni. Duza czesc nowej profesji były by to składniki potrzebne do naszych domków gildijnych. Moga byc to meble czy same deski.

- Spece i talenty - Tutaj kolejnej zmiany talentów nie przewiduje. Obecne są bardzo fajnie zrobione. Dodadzą jedynie nowy tier lub 2.
Z zmian w klasach to widział bym przede wszystkim:
Warlock - Podobnie jak u druida rozdzielenie demo na 2 osobne spece do dps i tankowania. W obu tych specach warlock przemieniał by sie w demona, ale o innym wyglądzie. Oczywiście skile, mastery itp tez by sie różniły.
Szaman - Jako nowa spec to tylko widzi mi sie cos związanego z voodoo. Nastawianą na Doty dps. Podobnie od affi locka, spreja.
Mag - Mam nadzieje ze w końcu zrobią cos z tym banalnym i nudnym arcane. Przede wszystkim niech dodadza animaje do arcane blast. Większość czasu spamujemy skil który nie ma nawet fajnej animacji. Są juz odpowiednie w grze. Później zrobię screen i zamieszczę. Najchętniej bym widział coś na styl archonta. Czyli gromadzimy sobie takim blastem arcane power po czym mozemy odpalić forme archonta. W tej formie mamy troche inne skile typu AM zmienia sie w laserek, czy możliwość castowania w biegu. Mastery mogło by zwiększać szybkość gromadzenia arcane power. Wielu mogło by powiedziec ze system jak z demo locka, ale przynajmniej arcane miało by jakis sens.
Teoretycznie miedzy Ally i horda trwa wojna, wiec nie wiem co ciągle macie do Jainy. Normalnie gdyby jedna z stron zdobyła stolice tej drugiej to powinna wygrać konflikt. Ally w tym przypadku powinno wybić i przegonić w cztery strony świata pozostałość tej skłóconej hordy. Ewentualnie postawić im ultimatum, ze muszą oddać cześć ziem należących kiedyś do ally itp. W grze mamy jak na razie mimo wojny spokojne wycofanie sie ally i to jest prawdziwy brak logiki.
Nie sprzed za słaby, tylko blizzard w tym patchu zabił maga frost. Przez cały Mop kombinują jak tylko przyłożyć magowi i tym razem udało im sie go ostatecznie powalić na deski.
Ciężko by było wymyślić bardziej debilna zmiane mastery, niz ta która oni nam dali.
permalink „Anime” wysłany:
Średnio mi sie podobał Hellsing, więc i to pewnie mi nie przypadnie do gustu.
Co to za legendary w którym biega 3/4 serv, a pewnie za parę tyg będzie cały. Kompletnie brak w nim uczucia wyjątkowości. Po części jest to pewnie spowodowane tym, ze jest to tylko zwykły back. Nie ma żadnego porównania do shadowmourne, glaive czy stafa. Kiedyś jak ktoś miał te itemki to mógł poczuć sie wyróżniony i usatysfakcjonowany. Złozenie stafa gdy nasza gildia dawałą rade tylko 10 man i wiekszosci normal zajmowało jakies 40 tyg. Liczac ze co tydzien czysciło sie całe fl.
Wracając do obecnego chain quest to mogli by zrobić przykładowo, ze wymagane jest 30 runestone zamiast 12, ale za to mamy 100% drop z bosow. Wyeliminowało by to randomowość, a średni czas robienia q był by podobny.
Idź do strony: 1, 2, 3 ... 52