WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Vampyr78

Idź do strony: 1 ... 20, 21, 22, 23, 24
permalink „Heirloomy” wysłany:
Butów czy Rekawic heirloomowych nie znajdziesz bo nie istnieją. Pierścienie szczerze mówiąc nie warte są moim zdaniem zachodu. Jeden z nich, Dread Pirate Ring, jest do wygrania z cotygodniowych zawodów wędkarskich w Booty Bay. Trzeba być jednym z pierwszych 50 graczy w Europie, którzy złowią 40 ryb określonego typu w Niedziele. Pozostałe pierścienie są do zdobycia z garnizonowej stoczni, wymagany 100 level, cała masa Garrison Resources, cała masa Ropy i kilka tysięcy sztuk złota oraz szczęście aby odpowiednie misje się wylosowały.
permalink „Shadow Mend” wysłany:
DoT - Damage over Time. Jeżeli czar nakłada DoTę to znaczy że przez jakiś czas twój cel będzie odnosić obrażenia co określony okres czasu. W przypadku Shadow Mend działa to tak, czar leczy Twój cel(lub Ciebie gdy nie masz celu), jeżeli cel jest w walce to dostanie też dotkę. Dotka ta zadaje 1/20 ilości która została wyleczona co sekundę aż do momentu gdy ta osoba otrzyma w sumie obrażenia o wartości połowy tego co zostało wyleczone albo wyjdzie z walki.

To jest napisane w opisie czaru, jak nie rozumiesz angielskiego to wpisz opis czaru do translatora.
permalink „AddOn” wysłany:
Czy zainstalowałeś je do właściwego folderu? W patchu 8.1 nastąpiła zmiana struktury folderów WoWa.
Jeżeli masz już założne konto starter to tak. Aktualnie wow działa na tykich regułach: masz konto starter dopóki nie dodasz subskrypcji lub czasu gry.
Żeby otrzymać boostu do 100 poziomu należy zakupić Legion przed włączeniem go do podstawki. Spóźniłeś się o jakiś rok. Teraz możesz jedynie otrzymać boost do 110 poziomu jeżeli kupisz Bfa lub bezpośrednio jako usługę ze sklepu.
permalink „Abonament wow” wysłany:
esej napisał :
Abonament i czas gry nie różnią się niczym oprócz tego że Abonament odnawia się automatycznie co miesiąc a czas gry samemu musisz kliknąć jak ci się skończy.

To nie jest jedyna różnica. Czas gry kupuje się na 30 dni lub wielokrotność natomiast abanement rozliczany jest co miesiąc, 3 lub 6. To znaczy że jeżeli kupi się abonament na miesiąc w miesiącu, który ma 31 dni to dostaniemy dzień więcej za tę samą cenę niż w przypadku czasu gry. Jeżeli natomiast zrobi się to w lutym to dostaje się 2 dni mniej.
permalink „Nowy w wow... Kilka pytań” wysłany:
Nie można sobie wybrać patcha na którym grasz. Grasz na aktualnym patchu i tyle. Taka jest natura gier online. Content z poprzednich patchy przeważnie nadal w grze istnieje więc możesz go zrobić, ale pewne mechaniki zostają usunięte lub zmieniane i mogą już nie istnieć. No i pod koniec sierpnia wychodzi WoW Classic bazująca na patchu 1.12.1.
permalink „vault of archavon” wysłany:
Instancjonowe Wintergrasp jako BG nie ma żadnego wpływu na otwarty świat. Co 2 godziny i 30 minut rozpoczyna się tam bitwa. Strona, które je kontroluje ma 30 minut aby wygrać inaczej je straci. Innymi słowy co 3 godziny Wintergrasp zmienia właściciela bo nikt tam już nie walczy.
permalink „Garrison w WoD” wysłany:
1. Tak, każdy może mieć garnizon.

2. Masz na myśli Highmaul? Nic nie jest potrzebne z garnizonu aby dostać dostęp do bossa. Po prostu idziesz po kolei po bossach, w końcu dojdziesz. Raid jest dość liniowy.
permalink „Enchanting” wysłany:
Enchanting(ang. Zaklinanie). Używasz magicznych surowców do ulepszania itemów aby dawały lepsze statystyki albo inne bonusy. Surowce pozyskujesz z itemów zielonych, niebieskich i fioletowych używając dissenchanta, przedmiot jest niszczony w tym procesie. Musisz sporo farmić fioletowych itemków aby na tym cokolwiek zarobić
permalink „Reset instancji ” wysłany:
Weakness napisał :
Hej, sytuacja z resetami wygląda tak:

- Raidy resetują się co środę o godz. 9:00 - jeśli zrobisz dany raid w tygodniu i pójdziesz na niego jeszcze raz przed resetem będziesz mógł zabijać bossy ale nie będą leciały Ci itemki

- Instancje/dungeony:

1. LFR/Normal - możesz robić cały czas
2. Heroic - j.w. z tą różnicą że jest limit na godzinę (nie pamiętam jaki)
3. Mythic - jeden dziennie, potem musisz czekać do następnego dnia
4. Mythic + - z tego co wiem możesz robić cały czas

- Zadanie tygodniowe/quest na ekspedycje - tak samo jak z raidem - resetuje się co środę

Jeśli coś pomieszałem niech mnie ktoś poprawi :)

Heroic, jeżeli zapisujesz się przez dungeon finder do losowego to możesz robić cały czas. Jeżeli zapisujesz się na konkretny albo idziesz tam osobiście to raz dziennie.

Mythic natomiast dropi loot raz w tygodniu.
1. Dostałeś 2 odpowiedzi i żadna nie udzieliła odpowiedzi na twoje pytanie. Garnizon jest od poziomu 90.

2. Pet Battles jest dostępne od poziomu 5. Odwiedzasz trenera w jakimś mieście i kupujesz pierwszego peta. Używasz go i trafia on do twojej kolekcji. Otwierasz kolekcje(shift+p), w zakładce Battle Pets znajdziesz pety. Po prawej masz battle sloty, musisz włożyć peta do battle slota. Koło mnimapy masz lupę, kliknij i zaznacz Battle Pets. Teraz na mapie zielone łapy, są to pety z którymi możesz walczyć i nawet je złapać jak je pokonasz. Dodatkowo dostaniesz serię questów aby pokonać różnych trenerów, ale do tego musisz trochę polevelować swoje pety.

3. Grając, levelowanie same w sobie jest szybkie.
permalink „Transmogi Druid” wysłany:
Tak, z jednym wyjątkiem. Wygląd z Mage Tower Challenge jest już niedostępny, pozostałe 5 można zdobyć, sam zdobyłem ten za Balance of Power kilka miesięcy temu. Jeżeli ogarniasz angielski możesz zajrzeć w mój PORADNIK na wowheadzie, który zawiera wszystko na temat jak można zmieniać wygląd form druida.
permalink „Mining od 90 lvl. ” wysłany:
Bo od WoD się nie przetapia na sztabki. Używasz surowych skałek tak jak je znalazłeś, sztabek nie ma.
permalink „Mount Deathcharger's Reins ” wysłany:
St3aDq napisał :
Obliczanie za którym razem moim zdaniem jest bez sensu, bo to nie ważne ile razy go zabijesz i za tym którymś ma ci na 100% polecieć tylko tak jak kolega napisał liczysz na szczęście. Ludzie potrafią przez 6,7 lat farmić mounta i im nie leci. Więc nie załamuj się, wyleveluj alty i farm ;P

No właśnie nie masz racji. Fakt, że jest mała szansa, że ten mount dropnie oraz, że każdy run jest osobnym i nie zależnym wydarzeniem oznacza że nigdy nie masz 100% szansy na drop. Tak działa prawdopodobieństwo.

Ja osobiście nie wiem ile mi zajęło wyfarmienie go, nie liczyłem.
permalink „Inzynieria ” wysłany:
Inżynieria to moim zdaniem najgorszy wybór dla nowego gracza. Większość rzeczy, które robisz to gadżety tylko dla siebie, zarobić można tylko na mountach ale te recki najpierw trzeba zdobyć. Do tego potrzeba materiałów przeróżnych.
permalink „Mythic i Mythic + ” wysłany:
Instancje Mythic są po prostu trudniejsze od instancji Heroic. Dodatkowo nie można się na nie zapisać poprzeez Dungeon Finder, musisz samodzielnie znaleźć sobie grupę, możesz do tego użyć Group Findera. Po zebraniu grupy musicie wspólnie iść do dungeonu, nie ma żadnej teleportacji, jeżeli 2 osoby będą obok wejścia mogą przyołać pozostałych ale obijanie się i czekanie na summon jest trochę niegrzeczne. Loot z Mythica można zdobyć tylko raz na tydzień, dropią one także klucze do Mythic+.

Mythic+ są to instancje Mythic ale jeszcze trudniejsze, po plusie jest liczba np Mythic+2 albo Mythic+7. Im większe liczba tym trudniej. Po ukończeniu dungeonu Mythic dostajesz klucz do jakiegoś dungeonu Mythic+ na poziomie zależnym od towjego item levelu. Działa to podobnie, musisz znaleźć drużynę, tylko jeden klucz na drużynę jest potrzebny ale jako początkującego wiele grup może Cię nie przyjąć, więc dobrze jest mieć własny klucz. Idziesz do dungeonu na poziomie Mythic, tam jest taki specjalny podest, używasz na nim klucza i się zaczyna. Masz określony limit czasu, w dungeonie są dodatkowe przeszkadzajki, im wyższy poziom klucza tym jest ich więcej i zmieniają się co tydzień. Jeżeli wyrobicie się w czasie to klucz leveluje, dostajecie loot oraz możecie zrobić ten sam dungeon na wyższym poziomie, jeżeli się nie wyrobicie to klucz traci level i możecie zrobić jeszcze raz dany dungeon na niższym poziomie. Mythic+ można robić ile się chce w ciągu tygodnia. W następnym tygodniu, w środę, w specjalnej skrzyni(w porcie w Boralus oraz w Great Seal w Dazar'alor) będzie znajdować się dla ciebie dodatkowo nagroda, uzeleżniona od najwyższego poziomu klucza jaki udało Ci się ukończyć w zeszłym tygodniu.
Idź do strony: 1 ... 20, 21, 22, 23, 24