1. W ogólności heroic jest trudniejszy od normala, aktualnie przeważnie objawia się to większą ilością zdrowia przeciwników, mogą się zdarzyć inne umiejętności u bossów, ale to raczej coś co znajdzie się na poziomach mythic aktualnie.
2. Zależy co lubisz, co chcesz osiągnąć, na co masz ochotę. Jak bardzo zależy ci na dojściu do endgame'u to polecam szybkie levelowanie, jak Ci się nie śpieszy, to pobaw się w questy i profesje przy okazji rozwijaj, może Ci to pomóc w zdobyciu pieniędzy na latanie w łatwiejszy sposób. Achievementy generalnie lepiej się na nich skupiać na maksymalnym poziomie, no chyba że są dość proste i w dość naturalny sposób się je zdobywa.
3. Ogólnie jak quest w questlogu ma kolor zielony, albo szary to wiele expa za niego nie dostaniesz. Nie pamiętam o ile musisz przewyższać poziom questu aby ten był zielony czy szary.
4. W każdej karczmie, idziesz do innkeepera i mówisz, że chcesz ustawić tutaj dom, jeżeli nie masz hearthstone'a to go w tym momencie dostaniesz.
„Kilka pytań part 2”
wysłany:
|
|
„Kilka pytań part 2”
wysłany:
Jest napisane że nie możesz, możesz tylko 3 jest to odgórnie narzucony limit przez blizzarda aby ludzie nie gearowali się zupełnie poprzez craft. Są itemy do ulepszania ale nie warto aktualnie.
|
|
„Kilka pytań part 2”
wysłany:
Warownia jest zawsze w jednej i tej samej krainie, w innych krainach możesz mieć co najwyżej posterunki, więc pewnie takowy postawiłeś, przydałoby się więcej detali. Z tym questem i błędem duplicate item found, to nie wiem za bardzo o co konkretnie może chodzić, jak postawiłeś warownię to powinieneś być w stanie questa oddać. Warownia aktualnie nie przyniesie Ci za bardzo wymiernych korzyści więc rozwijaj ją tak jak chcesz, kolejne questy poprowadzą Cię przez proces co i jak. Wszystkie poradniki prowadzenia jej raczej nie będą już aktualne. Jeżeli chcesz się w to bawić to warto polecić budynki takie jak lumber mill, czy trading post, pomoże Ci to zdobyć garrison resources na rozbudowę późniejszą. Poza tym albo jak już rozbudujesz to polecam popuścić wodze fantazji i postawić co chcesz.
|
|
„Problem z q - Adversarial blood”
wysłany:
No to musisz zabijać moby, aby zdobyć Shadow Dust. Shadow Dust wymieniasz tam gdzie masz tych questgiverów na elixir of shadows, to pozwala Ci widzieć takie duchy, które musisz zabijać, one dropią Time-Lost Scrolls, potrzebujesz 10 aby przywołac jednego z bossów właśnie przy tych czaszkach, bossów jest 4 różnych, każdy dropi inny item. Musisz więc wyfarmić 40 Time-Lost Scrolls.
|
|
Fabuła jest, z dodatku na dodatek coraz lepiej opowiadana, ale przeważnie co do twistów fabularnych to nie ma wielu i raczej ich oczekuj na końcu questów z krainy. Do tego Ci wszyscy znawcy lore z youtube posiadają wiedzę ze starszych gier, gdzie historia była lepiej opowiadana, książek, komiksów czy opowiadań. Warcraft jako mmo ma pewne ograniczenia związane z tym co da się w historii zrobić. Brak zmian w świecie w skutek Twoich działań wynika z faktu, że te zadania muszą być dostępne dla każdego przez cały czas. Ale wraz z phasingiem w niektórych miejscach znajdziesz faktyczne zmiany jak ukończysz całą krainę. WoW nie ma jednej historii, praktycznie każda kraina ma swoją historię, do tego każdy dodatek ma swoją historię która jest opowiadana w trakcie levelowania trochę na uboczu. Dopiero od dodatku Warlords of Draenor gra wskazuzuje Ci te ważniejsze questy z głównej osi fabularnej. Osobiście uważam że Legion ma bardzo fajne historie, oczywiście są zadania typu zabij x mobów, są to po prostu zapychacze w celu wydłużenia rozgrywki, ale są fajne też przerywniki czy dużo voice actingu. Ogólnie z levelowniem jest trochę dziwna sprawa w kwestii fabularnej, otóż świat jest w walce z legionem a ty "cofasz się w czasie do kataklizmu", itp.
Wielu graczom koniec końców chodzi o endgame, gear itp, taka już mentalność współczesnego gracza. Pomijając krainy moim zdaniem nic nie tracisz, zawsze możesz tam wrócić jak masz ochotę i je dokończyć. W tak dużej grze, która tez ma świat otwarty repetytywność pewnych elementów musi się znaleźć, nie da się zapewnić contentu, który będzie niewyczerpalny a jednocześnie niepowtarzalny. Aktualnie kompendium mitologii i ogólnie świata warcrafta jest World of Warcraft: Chronicle. |
|
Jest możliwość odłączenia authenticatora, jeżeli miałaś też opcję alertów komórkowych i nadal posiadasz ten sam numer telefonu. Jeżeli to tez nie wchodzi w grę, to może być ciężko udowodnić, że to Twoje konto było. Zawsze możesz napisac do supportu wyjaśnić całą sytuację i zapytać, czy da się coś zrobić.
|
|
„Brak peta Hunter”
wysłany:
Być może go przypadkowo porzuciłeś, w takim wypadku musisz oswoić nowego, możliwe jest też, że zostawiłeś go u stable mastera.
|
|
„Suramar”
wysłany:
Masz quest Redemption of the Fallen, który jest jest częścią tego questline'u. Musisz go wykonać aby kontynuować, co znaczy tyle, ze musisz zdobyć Exalted reputację z Nightfallen.
|
|
„ciuchy”
wysłany:
Cloth - to ubrania wykonane z tkanin.
Leather - to ubrania wykonane ze skóry. Mail - ubrania wykonane z kolczugi bądź łusek. Plate - ubrania wykonane z metalowych płyt. Tak przynajmniej w teorii wyglądają różne typy pancerza. Pod względem obrony przed obrażeniami mamy relację Plate > Mail > Leather > Cloth. Jednakże różne klasy noszą rózne typy: Cloth - Priest, Mage, Warlock. Leather - Rogue, Druid, Monk, Demon Hunter. Mail - Hunter, Shaman. Plate - Warrior, Paladin, Death Knight. |
|
Mining - Blacksmithing
Mining - Engineering Mining - Jewelcrafting Herbalism - Alchemy Herbalism - Inscription Skinning - Leatherworking Tailoring - Enchanting Mail, głównie robi się z Leatherworkingu, trochę też na niższych levelach jest w Blacksmithingu. Nie wiem kto może robić łuki, wiem, że Engineering może robić strzelby, być może też łuki, ale głowy nie dam. |
|
„Garrison-mounty”
wysłany:
Questy ze stajni polegają na złapaniu mountów, twoje followanie potworków brzmi podobnie, a potem jest seria 7-14 daily, w zależności od mounta aby go zdobyć. Te daily polegają na zabijaniu mobów siedząc na mouncie i nazywają się "<nazwa mounta> in training". Dodatkowo, oprócz tych 6 mountów są jeszcze 2 achie za zabijanie tych mobów ze specjalnym itemem obniżającym dps, każdego trzeba zabić 6 razy. Każdy z tych 2 achie daje dodatkowego mounta.
|
|
„Garrison-mounty”
wysłany:
Itemy to znajdziesz w stajni ale musisz chyba mieć ją na poziomie 3, ergo wytrenować wszystkie 6 mountów. Powinny się iskrzyć jak przedmioty zwłoki do lootowania. Achievementy to The Stable Master oraz Advanced Husbadnry.
Zabawka ta jest tutaj nieprzydatna, gdyż celem jest zabicie przeciwników, a nie ich osłabienie. Ressurection Sicknes też nie jest rozwiązaniem gdyż achievementy konkretnie specyfikuje jaki item należy mieć przy sobie. |
|
„Wrathsteed”
wysłany:
Rzekłbym iż nie umiesz grać. Z tym ilvlem powinno to być dosyć łatwe.
Możesz sprecyzować co cię zabija konkretnie? |
|
Musisz zrobić wstęp do Suramaru aż do rozdziału Masquarade. Suramar jest dostępny od 110 poziomu, dostajesz q od khadgara bodajże Strange Anomaly.
|
|
„Wojownik z kosturem”
wysłany:
Fakt może używać kosturów teoretycznie, ale praktyce jednak nie ma w grze kosturów, które mają dobre staty dla wojownika. Jednakże nic nie stoi na przeszkodzie transmogryfikacji innej broni w kostur.
|
|
Czego się chciałeś nauczyć?
Co do paska pod postacią to musiałbyś poszukać jakiegoś addonu do tego. |
|
„Powrót po latach”
wysłany:
Taka drobna uwaga. Wszystkie specki huntera mają peta.
|
|
„Battlechest a przyszłe dodatki”
wysłany:
A jak dodatek wejdzie w skład battlechesta to dostanie go każdy kto ma battlechesta a nie ma tego dodatku.
|
|
„Action bary”
wysłany:
U huntera nie ma dużo przycisków. A co do rozkładu ich na action barach to już są czysto osobiste preferencje. Nie jest istotne jak są rozmieszczone, tylko czy wygodnie ci się ich używa i robisz prawidłową rotacje.
|
|
„Garnizon a Legion”
wysłany:
Ogólnie rozbudowa garnizonu nie jest potrzebna aktualnie i trochę kosztuje. Aktualnie garnizon jest przydatny do robienia 30 slotowych toreb czy pozyskiwania matsów na rozwijanie profesji. Do tego jest to miejsce gdzie można posiedzieć i nie spotkać innych graczy.
|