WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

nogananoge

Idź do strony: 1 ... 53, 54, 55, 56, 57 ... 100
Już się wypowiadałem w poprzednim temacie to powiem i tu, cinematiki są zajebiste, tylko szkoda że tak wiele postaci się marnuje, szkoda tylko że Yrel nie ścięła Blackhandowi całej ręki to by było mega epick, walka Thralla z Garroshem jest zajebista ale nie na poziome Garrosh vs Taran-zhu. Jak oglądam te cinematiki to mam ochotę w to zagrać mimo nerfów na Locka i inne fajne klasy.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
W sumie to w mopie były 2 raidy nie licząc tych 3 pierwszych które były jak dla mnie zbędne, to że będą 2 raidy to nie oznacza że bedą 2 patche blizz ma też wypuszczać nowe dungi w patchach.
permalink „Warrior WoD.” wysłany:
Zamiast robić tą grę bardziej dynamiczną w obawie przed grami non target, to oni sprawiają że będzie nudna. Ech co na to poradzić :(
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
@Ofkorse no może przesadziłem, ale tak czy siak te raidy nie miło wspominam :(
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Eeee tam nasi rodacy w siatkówce i tak lepsi. Tak czy siak może być problem z cyrylicą.
permalink „Lore po Katakliźmie.” wysłany:
Ja to nie wiem, może daty będziemy podświetlać jakimiś neonami z jaskrawymi kolorami żeby data rzucała sie w oczy a żywe kolory dawały do zrozumienia.
permalink „Nowości niefabularne w WoD” wysłany:
MakaO napisał :
Równie dobrze Yriel z naszej rzeczywistości mogła zginąć jeszcze przed pojawieniem się Draenei w Azeroth. Może to ta mała dziewczynka z traileru Black Temple?

To mogło by być interesujące. Ale wiek się troche nie zgadza bo teraz chyba też by była dziewczynką albo nawet by się nie urodziła.
permalink „Anime” wysłany:
Tomia napisał :
Właśnie zakończyło sie najlepsze combat anime - Hunter x hunter:/
Niestety manga wydawana jest nieregularnie i pewnie kontynuacji sie nie doczekamy.

Stara wersja bardziej mi się podobała, ale również ubolewam :(
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Co do klas to uważam że powinni iść właśnie w stronę dynamiki a nie stania w miejscu, wszyscy casterzy powinni móc castować w biegu usunąć trochę cc i zmniejszyć leczenie i jak dla mnie może być i na pvp może bym się skusił.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Tak tylko w wowie te postacie które umierają nie są wskrzeszone za pomocą skilla, tylko odradzają się w innym świecie.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
dzielnywojownik69 napisał :
sram tutaj na interpunkcje , pisze szybko i na temat . Jak nie rozumiesz tego co napisalem to nie odpisuj na moje posty

Też mam to gdzieś, ale i tak mi wszyscy o to truli :(
permalink „2 pytanka na temat patcha 6.0” wysłany:
Ja pier..... taka którą umiesz grać, jeśli żadną nie umiesz grać to będzie hujowa a jak umiesz grać wszystkie to wszystkie są OP do huja pana, przepraszam za wyrażenia ale takie głupie pytania gotują mi krew w żyłach.
permalink „MoP: dobre i złe strony” wysłany:
Ogólnie dla mnie najlepszy dodatek, w większości zgadzam się z powyższym postem. Lecz nie podobał mi się pomysł z lataniem od 90 lvl, shriny to że profesion trainerzy byli po całej pandari porospiepszani. Co do Tot to słaby raid jak dla mnie za dużo trolli, glutów i bossów z dupy i układ ciągłego korytarza zaś za mało piorunów, mogu i ogólnie pandari, też to moje spostrzeżenie ale uważam że nalak był by lepszym bossem niż ten wielki troll. Tak to cały dodatek jak najbardziej mi się podoba.
wysłane po 2 minutach 14 sekundach:@up To również dowód na to że z niczego mogą zrobić całkiem fajny dodatek i mogą mieć równie dobrze bardzo dużo pomysłów.
permalink „Sposoby na szybką farmę expa” wysłany:
Ogólnie na dungach leveluje się najszybciej według mnie pod warunkiem że masz do nich questy i wejdziesz na randomowego dunga to dostajesz dodatkowy exp, ale już drugi raz na ten sam dung nie opłaca się iść i lepiej robić questy albo iść na nowego.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Po prostu Wod jest pod względem zmian w klasach najgorszym dodatkiem. Czy jest w ogóle jakiś człowiek z nich zadowolony?
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Nafur napisał :
nogananoge napisał :
Po prostu Wod jest pod względem zmian w klasach najgorszym dodatkiem. Czy jest w ogóle jakiś człowiek z nich zadowolony?

Celestelon czy jak mu tam ;) A oporcz niego to ja, a wiecie dlaczego ? Bo zmieniam majna na rogala ktory sie prawie wcale nie zmienil.

A na powaznie to wiecie co mysle o zmianach w warku...

Ja idę podobna ścieżką, zrywam z demonami i idę w stronę światła.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Nafur napisał :
Ventu napisał :
Dlaczego stawiasz, że najgorszy? Fakt, że zmieniła się osoba która była odpowiedzialna za balans nie znaczy, że będzie gorzej. Miejmy nadzieję, że będzie lepiej. Swoją drogą gdzie ten balas? Hunterzy to chodzące GODmode'y i nikt nic nie mówi. Bardziej mnie martwi, że wszystko przechodzi do pasywa. Wciskanie 3 przycisków i topowanie dps/heal, żenada. Osobiście wole mieć "pełno" skilli dookoła z których sam mogę zrobić użytek. Reszta zmian z jaką się zapoznałem jak najbardziej na plus i czekam z niecierpliwością :)

Niezgodze sie z toba. Wedlug mnie widac golym okiem ze Celestelon nie potrafi tego ogarnac w taki sposob jak robil to Ghostcrawler. Obecnie, juz od jakis kilku miesiecy przez ktore trwala beta, komunikacja na lini dev-gracze nie istenije, i to nie jest wina graczy bo smiem twierdzic ze ci w dostarczeniu feedbacku byly swietni. O GC mozna mowic rozne rzeczy, ale nie mozna zarzucic mu ze nie rozmawial z community. Ponadto staral sie wytlumaczyc gracza punkt widzenia blizza, dlaczego cos zmieniaja i co ta zmiana ma na celu. Teraz kompletnie tego nie ma. Od kilku miesiecy powtarzam ze jest ogromna szansa ze ten dodatek zaliczy mega faila wlasnie przez idiotyczne zmiany w wiekszosci klas, czesto jest to doslownie "change for the sake of change".

Popieram, nie przepadałem za GC ale od kiedy odszedł z blizzarda dzieją się złe rzeczy. Ja liczę że może w którymś patchu jeszcze się ogarną i zrobią normalne zmiany a nie niczym niewytłumaczone nerfy dla zrobienia gry bardziej nudnym przez to Wod to dodatek do którego jestem najgorzej nastawiony.
Idź do strony: 1 ... 53, 54, 55, 56, 57 ... 100