WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

nogananoge

Idź do strony: 1 ... 11, 12, 13, 14, 15 ... 100
permalink „Transmo” wysłany:
Tak o ten dziękuje bardzo :)
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Blizz raczej by spoglądną na fabułę a nie na kaprysy graczy czy ja wiem bardzo lubie gnomy ale na siłe im różnych szczepów nie wymyślał bo po co to tylko ma wpływać na wygląd naszej postaci to mniej więcej tak jak grać gnomem a zazdrościć innym że mogą grać humanem
permalink „Transmo” wysłany:
Będzie trzeba zachęcić gildie na to i popracować ale dzięki raz jeszcze
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Tylko trzeba uwagę zwrócić na te że nie każdą pod rasę np trolla można by było dodać jako grywalną np Amani czy Drakkari nie należą do hordy więc
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Czy ja wiem ta gra polega właśnie na stosunkami między hordą a alluchami trzecia frakcja by to popsuła
permalink „Pytania nowego.” wysłany:
matstry napisał :
Powiem wam, że ze strony hordy, Hellfire Peninsula jest równie uciążliwe z powodu aluchów.

Popieram wiecznie tylko jest na czacie "Thrallmar is under attack" ja nie wiem lepszego miejsca do world pvp nie ma tylko tych low levelowych graczy sie uczepili mogli by odebrać możliwość gankowania było by supar
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
trag22 napisał :
Neraf napisał :


Jeżeli po SoO Blizzard stwierdzi, że fabularnie orkowie prawie nie istnieją, a została ich garstka to może okażą swoim odwiecznym wrogom miłosierdzie


Wiadomo że nie wszyscy orkowie byli po stronie Garrosha ale i tak orkowie poniośli duże straty podczas rebelli

Nie przesadzajmy przecież Orkowie nie znikneli z powierzchni azeroth napewno troche ich jest horda odniosła spore straty ale zawsze można przyłączyć do sił hordy przyjaciół z northrend i outlandu
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
A co sądzicie o powrocie klasowych q na jakiegoś skilla,jak wprowadzili Cata to się cieszyłem że to gówno wywalili ale jak zobaczyłem jakie q zajebiste wszędzie porobili to doszedłem do wniosku że mogli tez te klasowe q pozmieniać bo przeważnie to była latanina i zbieranina ja bym chciał nowe klasowe q na np totemy dla szamana
wysłane po 25 sekundach:
Daval Prestor napisał :
@ up Tyle ,że wiesz
Rogue - legendarne sztylety
Warlock - Zielony ogień
Death Knight - nic
i to ma być sprawiedliwość

Łatwe transmo :)
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Tomia napisał :
Lock - podzielic demo na 2 osobne spece do dps i tankowania, tak jak miało to miejsce u druida. W kazdym specu przemieniał by sie w inna forme demona
Szaman - spec oparty na dark i voodoo, czyli dps caster dot z jakimis klatwami, kontrola postaci itp
Mag - chętnie bym pograł w lightning spec.

Co do czwartego speca dla szamana to bardziej pasuje jakiś spec do tankowania niż Voodoo ,Voodoo to bardziej magia dla Witch Doctorków a co do Maga z błyskawicami to błyskawicami bardziej sie Szamani posługują ja bym chciał spec oparty na Feniksie ale coś w ten deseń a co do pozostałych klas:

Paladyn-spec do castowania
Warrior-nie mam pomysłu :)
DK-spec w którym przywołujemy bronie zaklęte mocą runiczną który są pod naszą komendą
Priest-jakiś dps spec oparty na old godach albo na naaru
Monk-range dps oparty na czerwonym żurawiu
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
matstry napisał :
Ja bym chciał raczej zobaczyć zespolenie specow niz dalsze ich rozdzielanie. Żeby szaman od czasu do czasu raz toporem a raz piorunem i zeby mag po rzuceniu kula ognia nie krepowal sie aby rzucić pociskiem mrozu.

Nie rozumiem lód to lód ogień to ogień kto co woli po co zmuszać do jakiegoś mieszania a im większy wybór tym lepiej
Ech mogli by zrobić cene specjalną dla polaków 80zł na 2 miechy dla np anglika czy germana to grosze lecz niestety dla nas to troche dużo mam nadzieje że blizz kiedyś o nas pomyśli chociaż sam nie wierze w to co mówie
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
kuturin napisał :
Czy ja wiem czy tak trudno wymyślić? Moje propozycje

DK- caster oparty na death coilach i dotach, albo rozbudowa tego co jest teraz czyli heala
Rouge- range oparty na throw, albo tank oparty na unikach
Mage- blood mage
druid- ma
hunter- spec oparty na atakach magicznych (może jeszcze nie używający w ogóle peta), albo melee czyli to czym mogło być kiedyś survi
shaman- tak jak ktoś wyżej wspominał dark shaman
warlock- zrobienie dodatkowego speca tanka który by tankował petem
warrior- dps ale oparty na krwawieniach itp
priest- jakiś dps oparty na świetle
palladin- shocadin czyli caster
monk- caster, dodać styl red crane który byłby dla heala a ten dps byłby oparty na jade sempercie

Ale ja też bym wolał nową klase, DH albo może Tinker

Pare rzeczy widzę inaczej

DK-caster oparty na mocy runicznej i przywoływaniu broni zaklętych mocą runiczną pod swoją komendę
Shaman-Earth Warden czyli Tank spec oparty na skałach itp
Mage-dps oparty na Al'arze albo Runemaster
Hunt-male spec w którym łączymy sie z petem w jedność i nawalamy jak zwierz
Rouge-tankowanie odpada
Warrior-spec w którym nośimy na plerach baner ranimy okrzykami i dowodzimy(taki buffier)
Monk-nie ma sensu zamieniać stanców po to by sie zgadzało z pelerynką

Ale ja też gdybym miał do wyboru to a DH wybrał bym DH
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
trag22 napisał :
Viper18 napisał :

Hunter Infiltrator - Hunter który polega na kamuflażu, szybkim zmienianiu sie między łukiem i bronią sieczną, nie używający peta

Hunter bez peta jakoś mi nie pasuje.
Ale można zrobić nową klasę ranged bez peta która używała by broni dystansowej
Na razie mamy tylko huntera spośród klas ranged nie castujących

Słabo to widze
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Gapcio napisał :
Shaman-Earth Warden czyli Tank spec oparty na skałach itp

Nie, nie i jeszcze raz nie. Shaman posługuje się wszystkimi żywiołami. Prędzej widzę Dark shamana niż jakiegoś strażnika kamieni.

Nie wiem gdzie ale ktoś pisał że do shamana nie pasuje Voodoo.
Nie zgadzam się z tym ponieważ:
1. W W3 to Witch Doctor stawiał totemy a nie shaman.
2. Chain heal miał bohater pół łowca pół mistrz magi Voodoo (troll z The frozen throne) np. Rokhan.
Zaś w wowie te cechy przejął shaman tak samo jak spelle wróżbity (na przemian polski i angielski :)

Podsumowując prędzej spodziewam się specjalizacji:
1. Dark shaman
2. Witch Doctor
Niż strażnika ziemi (ale nie wykluczam)

Hmm ponieważ healer shamm posługuje sie głównie wodą dps ogniem i błyskawicami a tank na ziemi i nie możemy powiedzieć że coś do czegoś pasuje bo taki skill był w w3 a tego nie było w w3, dark szaman to po prostu szaman a witch doktor to trollowy kapłan posugłujący sie mocą loa i voodoo szamani nie posługują sie voodoo po po cholere by mieli robic spec voodoo
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Mateusz1987 napisał :
W sumie to by długo zajęło na raz dodać spec dla każdej klasy najwyżej 2-3 na dodatek, ale dodać każdej klasie coś co ją odzwierciedla,czary te same ale wygląd niektórych tylko inny, tak jak u shamana totemy, każda z klas ma inne,mogliby z demonami pokombinować dla warlocka z wyglądem dla każdej dostępnej klasy...dla innych klas...nie wiem, było coś kiedyś chyba w becie że imp trolla miał maskę voodoo...

W sumie logiczne tak samo tauren a human palladyn human to prawowity palek a tauren to sunwalker, skille są takie same ale wygląd by mogli zmienić
permalink „Sztuka latania za Serpentach” wysłany:
Hmmm musisz polecieć do Aboreum(czy jakoś tak) w jade forest niedaleko temple of jade serphent i dobić repe order of cloud serphent na exelted i odblokuje ci sie quest
Idź do strony: 1 ... 11, 12, 13, 14, 15 ... 100