WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Piotrek2k4

Idź do strony: 1
permalink „Shadow Priest/ Warlock” wysłany:
Anginsan napisał :
Jak masz głupio odpowiadać to nie trać następnym razem, mojego (na czytanie głupot) i swojego czasu (na pisanie głupot).
To ile zajęło ci przeczytanie jednego słowa? 20 sekund?
Pytanie dotyczy shadow priesta, a nie priesta ogólnie.
Drogi Autorze, jeśli chcesz zagłębić się w temat to masz przeróżne poradniki, filmiki i fora, z tym, że na głupie pytanie nie dostaniesz mądrej odpowiedzi. Pomijam fakt, że najprościej byłoby pograć jednym i drugim, WoW to maraton, a nie sprint.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
nogananoge napisał :
A co do dodatku wprowadza bardzo dużo

W porównaniu do poprzednich ten w nowości jest ubogi, największy plus to jak dla mnie brak pand i stąd chyba ten cały szał, bo miluśkie pandy nijak się mają do pierwotnej żelaznej hordy. Liczyłem na czwarty spec albo chociaż nową rasę/klasę ale i tak na pewno zagram.
Goraidh napisał :
Chyba jednak nie do końca wiesz jak rajdują gildie grające hardmody na 10-tkach - wiele z nich ma w miarę stały skład od kilku patchy, często od początku Cata. Nawet jeżeli nie zaczynali jako "grupa kumpli", to po 2-3 latach wspólnego grania często się w takie paczki dobrych znajomych zmienili. I teraz będą zmuszeni albo znaleźć kolejnych 10 osób o porównywalnym poziomie, mających tyle samo czasu, potrafiących się odnaleźć w tej konkretnej grupie z jej zwyczajami, wadami, poczuciem humoru etc. Nie każdy dobry (skillowny) gracz, pasuje do każdej grupy rajdowej i jest w stanie się z innymi dogadać. Znalezienie kogoś z kim chce się grać i kto gra na poziomie danej grupy/gildii wcale nie jest takie proste. A co dopiero znalezienie 10-12 takich osób.

Niby wszystko się zgadza ale nie wziąłeś pod uwagę, że w gildiach czy to hardcorowych czy casualowych zawsze są ludzie którzy czekają w rezerwie albo organizują sobie coś na własna rękę, w praktyce brakuje nie 10-12 graczy, a kilku. Oczywiście może spaść poziom takiej grupy, no ale cóż, szanse są dla wszystkich równe, a ekipę można zacząć zbierać już teraz. Jak dla mnie zmiana na duży plus.


Idź do strony: 1