WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Shirai

Idź do strony: 1, 2, 3, 4 ... 21
permalink „Konto zablokowane!!!?” wysłany:
A może po prostu zrobiłeś byka w nazwisku, albo ewentualnie dałeś lub nie dałeś jakiegoś polskiego znaku. Na prawdę, zadzwoń nic nie stracisz...
Kumbol napisał :
Jakość wykonania nowych stref jeszcze raz utwierdziła mnie w przekonaniu, że projektanci świata pracujący w Blizzardzie są po prostu najlepszymi fachowcami w tej branży. Ten dodatek już jest w moich oczach najlepszy ze wszystkich dotychczasowych, chociaż po pierwszym zwiastunie byłem raczej na kursie różnym o 180 stopni.

To że świat wygląda ładnie to jedno, ale jeśli raidy będą wyglądać tak jak Dragon Soul... to będzie kicha. Od początku mówiłem i będę mówił, to samo. Blizzard wystartował z epic failem bo pokazał, dodatek od jego najgorszej strony, czyli rasy pandarenów, ukazanej w dziecinnej otoczce. Śledząc zmiany w MoP odnoszę wrażenie, że gra spada w przepaść która się nazywa casual. Mam nadzieje, że raidy jednak utrzymają poziom przynajmniej firelandow hc prenerf. A daily questy nie będą sprawiać, że gracz będzie miał sobie ochotę wydłubać oczy drewnianą łyżką, jak to miało miejsce w woltku i cata, tak molten front i bh jakoś ratują sytuację, ale mogło być lepiej.
permalink „Siedziba blizzarda” wysłany:
Polska świeci się na niebiesko, a polskiej wersji wowa nadal nie ma :(
permalink „Siedziba blizzarda” wysłany:
Gremigobles napisał :
Polska jest 3 krajem jeśli chodzi o sprzedaż gier PC(po Anglii i Niemczech) w UE więc się nie dziw że mamy taki support ze strony wydawców i niektórych developerów.

EDIT:
Wow po Polsku? Kwestia czasu...

Trzecim? Ciężko w to uwierzyć, a gdzie Francja, Szwecja i Finlandia? Co do polonizacji, jak ma stać na takim poziomie jak ta w Diablo 3, to będzie przyzwoicie.
permalink „Siedziba blizzarda” wysłany:
majkel66 napisał :
Viper18 napisał :
majkel66 napisał :
Wow po polsku?! I don't think so - jak mawiał Kevin sam w domu :-) Musi jeszcze sporo wody w Wiśle upłynąć żeby Zamieć zrobiła spolszczenie...

bla bla bla, żebyś sie nie zdziwił jak wyjdzie wraz z premiera Pandari.


D* jasiu kombinerki...i może jeszcze frytki do tego?!

Szanse na polonizacje są nikłe, chociaż bym chciał bardzo, to jest raczej średnio prawdopodobne, ponieważ taka polonizacja raczej wielu nowych graczy by nie przyniosła.
permalink „Siedziba blizzarda” wysłany:
Ale jest jedna dziwna rzecz:

Diablo 3 i SC2 zostało wydane w Angielskim, Niemieckim, Włoskim, Francuskim, Hiszpańskim, Portugalskim, Chińskim, Koreańskim i Polskim.

A World of Warcraft jest w każdym z tych języków oprócz Polskiego i Włoskiego, ale z tego co słyszałem ma powstać Włoska wersja... Więc zostaje tylko...
@Caritas
Co do Pand, pandy same w sobie nie są aż tak złe, ale sposób ich pokazania był kiepski. Ja uwielbiam kulturę Azji, a szczególnie Japonię. Ale te pandy, na prawdę mogli wymyślić coś bardziej oryginalnego. Jest tyle chińskich i japońskich legend, nic tylko się inspirować. Dużo fajniejszą rasą są Mogu albo Jinyu. Ale cóż, wow nigdy nie słynął z oryginalnej fabuły czy ras. Wszystko gdzieś już było, tylko może inaczej nazwane.

Co do DS. Morchok i Ultraxion to nawet nie są bossy, to jest kpina. Jedynie spine i madness są jako takie w miarę ok, ale ta cała epickość tego raidu którą się chwalili, jakoś do mnie nie przemawia, może dla tego że jej nie ma. Pomysł lotu na plecach DW? Super! Wykonanie? Żałosne! Ogólnie brak dodatkowej fazy na madnessie heroicznym, porażka. Firelandy mi się bardzo podobały, szczególnie ragna hc i pająk.

Casualism mam na myśli w kierunku postaci, ułatwiają na siłę granie. Samo usunięcie drzewka talentów, a zastąpienie je tym czymś, usunięcie glypów, które muszą być, bo inaczej nie będzie hpsu/dpsu - genialne.

Wiele klas zostanie ułatwionych, w tym np. moonkin który będzie już prawie jak mag, tak samo warlock. Co do huntera, to po wielkiej radości usunięcia minimalnego ranga, który bardzo utrudniał życie hunterom, dostajemy expertise, które sprawia, iż hunter traci sens bycia klasą range. Bo musi biegać za melasami, tylko na AOE trzeba będzie używać mózgu i ustawiać się...

PS: Nie mam bety, liczę że wygram w konkursie, bo tak to grałem na pożyczonej od kumpla :D
Hunter nie może użyć tylko AiS kiedy się porusza, Cobra i Steady shot są dostępne na Foxie, a reszta to instanty. Co ma exp do range? Sama mówisz, że hunter to czysty range, ale danie mu expa to jak stawianie go na równi z melasmi, a hunter to coś lepszego... Capy na haste nie dotyczą huntera jako tako, ponieważ haste na wpływa na doty u hunta.

Co ma piernik do huty? Hmm... Jeśli założymy ze hutnicy lubią jeść pierniki, to ma wiele wspólnego bo w pewnym stopniu działa na wydajność pracowników...
Haste jest bardzo mało efektywny dla huntera, przy obecnym tierze 13 z 2 bonusem, jest praktycznie zbędny. Wystarczy 1250 haste, żeby cobra miała ~1.6s casta.

Mam nadzieje, że masz racje co do tego, że nie namiesza. Zabierają nam jeden item, który był drugim pod względem istotności dla gearu i dodają jeszcze statystyke expa, czy aby to nie za dużo?

Właśnie, że tak. Bo jak będą głodni, to mogą zasłabnąć i spowodować wypadek. Praca w hucie jest z niezdrowa, sama z siebie. Jeden czy tam dwa, ewentualnie 10 pierników nic nie zmieni.
Fobos napisał :
Ja miałem tak jak siedziałem np w Orgri, wbiłem na mojego locka i zaraz mnie wybijało,z 30 minut poświęciłem żeby wylecieć z tego zlagowanego miasta, w sumie to przestało tka być jak zmieniłem internet na szybszy,możliwe, że była inna przyczyna nie wiem.

Ja tak miałem na darmowej wersji, wowa. Później jak kupiłem już pełny zestaw i przeinstalowałem klienta to problem znikł.
Poczekaj, aż Ci się ściągnie. Zostaje zawsze możliwość błędu systemu/sterowników graficznych/dźwięku i dlatego masz DC, który nie ma nic wspólnego z netem. Ewentualnie, twój sprzęt nie jest obsługiwany przez Warcrafta i stąd te DC. Co jest raczej mało prawdopodobne.
permalink „WoW TCG Poland” wysłany:
Wygląda na fajną zabawę przypomina mi czasy gry w Magic - The Gathering. Zastanawia mnie, czy ta zabawa jest równie droga, co mtg kiedyś? Bo pamiętam, że wydawałem na to dość pokaźne sumy.
permalink „Konto zablokowane!!!?” wysłany:
Bez obrazy, ale czy ty jesteś jaki nierozgarnięty? Mnie zablokowali konto (BAN) o 17, to o 19 miałem już odbanowane. Sam znalazłem numer i zadzwoniłem do PARYŻA, po pół godzinnej rozmowie, wszystko się wyjaśniło z czego 15 minut tłumaczyłem gościowi jak pisze się moje nazwisko i imię...

Myślisz, że ktoś za Ciebie rozwiąże twój problem? Po to właśnie jest to cholerne biuro obsługi klienta. Masz wszystko napisane na stronie Blizzarda w bardzo łopatologiczny sposób.
Iris napisał :
Ogólnie to jest w teorii beta ,jeżeli masz klucz/zaproszenie to w teorii po to żeby ją testować - reportowac bugi ,sprawdzac questy ,itp itd ,wiem,że wiekszości jest ona potrzebna graczom żeby zobaczyć następne raidy ,także blizzard nie da Ci nic za to ,że byłeś na becie ,ani czasu w grze ,ani psotaci na 90 lvl , nic ! :)

Ewentualnie dostaniesz achiva FoS.
@Caritas
I jeszcze jedno - Raid Leader ma zawsze racje.


@Marins
Warto zapoznać się ze słownictwem raidów, bo ciężko będzie Ci zrozumieć resztę. A i jeszcze jedno szczerze nie polecam strony noxxic. com, jest trochę słaba (głupie i błędne drzewka z talentami, zupełnie nie przystosowane do obecnego contentu) i często ma przestarzałe informacje. Zresztą nie uczy myślenia, a to jest najważniejsze na raidzie. Sucha rotacja to może jest dla arcane magów, ale większość wymaga użycia mózgu.... nawet hunter czy dk.

Najszybciej i najlepiej nauczysz się pytając innych skillowych graczy i oglądając POV (film nagrywany z "oczu" danego gracza) DK na youtube.

I pamiętaj, często zmienia się skllle, glyphy na konkretne bossy, dlatego! Ucz się od graczy, a nie z głupich stron internetowych, gdzie często nie ma NAJWAŻNIEJSZYCH informacji, które nie są tak oczywiste na pierwszy rzut oka.
Caritas napisał :
@Shirai - Raid Leader nie ma zawsze racji, ale to Raid Leader zawsze podejmuje decyzje ;)

Jeśli RL się myli, to nie powinien być RL :) Za każdym razem, jak rozmowa schodzi na temat RL, przypomina mi się:
LINK :D
permalink „Oficjalne Lore, retcony” wysłany:
Temahemm napisał :
Przykre jest również to, że Tyrande tak troszczyła się o Broxxigara, Rhonina i Krasusa też widziała (Wojna Starożytnych). Ale w Warcrafcie 3 patrzy na ludzi i orków, jakby nigdy ich nie spotkała. To samo z Malfurionem i, być może, innymi Nocnymi Elfami, które przeżyły ten okres. GJ BLIZZ >:D!

No, ale minęło 10k lat, więc może się trochę zmieniła albo zapomniała. Relacje między rasami i postaciami głównymi z lore są dość zawiłe. Zresztą to co orkowie wyprawiali w Azeroth nie mogło być olane przez Tyrande tylko dlatego ze 10k lat temu, jeden orc przywalil Sarcowi swoił toporem i oddał życie za to.
Idź do strony: 1, 2, 3, 4 ... 21