WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Misio

Idź do strony: 1
permalink „Klasy” wysłany:
Ja gram palem od 2 lat. Ciężka klasa bo trzeba miec kupe gearu za sobą. 3 torby 18 slotowe u mnie to zbroja i broń - tak na każdą okazję. Podstawowy gear to +spell dmg i spell crit, 1 set healing i reszta to resistance. Jakoś najlepiej mi sie nim gra a próbowałem huntera, warlocka, maga - mam je na 60 lvl cały czas. Klasa jest wszechstronna dobra do grindu i do instanców. Co do osłonki i uczciwości - ta gra nie jest uczciwa i balans klass jest złamanycały czas. Czy uczciwe jest że lock może puścić czar co robi 9k dmg, tak samo frost mag + pet można oberwać 2x3k dmg co 3,5 sek. Z drugiej strony spróbój zabić holly pala rougem, druidem albo warriorem. Tak bylo od zawsze i tak pozostanie.
permalink „Klasy” wysłany:
Co do łatwosci pala to zalezy czego od niego wymagasz. To nie jest kalasa do samotnych wyczynów typu farmowanie ZG w pojedynkę co jest możliwe magiem jak bossów omijasz. W isntansach nic nie zastapi pala, szczegolnie a Kazar. Ja tam zawsze kilka razy tylki wszystkim ratuje. Czasy gdy był tylko heal bootem bezpowrotnie mineły. W MC, BWL od spam heal to mnie palec bolał a teraz to nakombinować sie trzeba zeby grupy nie zatluklo. W PVP rzeczywiście sa 3 miebezpieczne klasy - mage, warlock, shadow priest - jak gracz jest sprytny to 90% przegrana, a jak ciapa to łatwo zabić. W odróżnieniu od inncyh klas żeby zaktywować wszysko do dobrej walki na poczatku (z kolczykami) trzeba jakies 4-5 sek. To długo i dlatego w PVP trzeba kombinować jak sie da. Podobny system aktywacji czarow ma lock tylko bardziej skomplikowany. Palowi brakuje jednej rzeczy, jakiegoś czaru umozliwiającego atak z odleglosci i nie holly shocku gdzie trzeba miec ubrano z kilkoma tonami spell dmg żeby to coś dalo.
permalink „Profesje a klasy postaci” wysłany:
Ja wybrałem inzynieriw i enchanting. Na poczatku byl mining do levelowania bo szkoda kasy na sztabki bylo tracic a inżynieria do tanich w lvlowaniu nie należy. Inżynieria dla pala jest super helm co pozwala oddychac pod wodą, repear bott dla rajdów , bomby ktore są dobre e pvp bo przerywają casterom zaklęcia i zatrzymują do 5 sek i tak dalej. Mówicie że mining i herbal dają dużo kasy. Z herbalem sie zgodze bo wszyscy potrzebuje potionow. Jeden rajd a Kazar i 15 super mana poszło i tak codziennie. Mining nie daje duzo kasy i obie te profesje maja jedną wadę - trzeba latać i szukać a czasami tłuc się w moim przypadku z hordą. Z enchantingu jest lepiej kasa ta sama a nawet z IF wychodzić nie musze tylko śledzić AH.
permalink „Klasy” wysłany:
Z huntem każdy ma problem ale w moim przypadku to sobie może strzela aż mu sie mana skończy a ja najczęściej mam 50-60% i jest mój. Z rogalem od momentu kiedy dali nam nowe talemnty jeszcze nigdy nie przegrałem w normalnej walce, tylko parę razy kiedy zaatakowal a ja albo nie mialem many albo 40% życia. Rogal aby by skutecznym musi byc blisko a blisko pala nie dobrze byc. Ja mam gezr prawie caly dla shamana ale nie setowy czyli spell dmg + spell crit, obecnie w DPS secie +730 spell dmg i 27% crit + aktywny kolczyk i jest +900 prawie.. Jak rogal dostanie stun to w 6 sek wlepie mu 6000 dmg + a i tak biega po moim aoe co tika po 300 sek (8 sek 2100) .

Ciekawa sprawa jest z magami, ostatnio mialem duel z magiem w jakimś krafconym secie epickim, wogóle 80% to byly epiki dla lvl 70. Kurcze 6 razy podchodzilem i nie przezylem nawet 15 sek. Każda walka taka sama CS na początak a potem tylko patrzylem jak obrywam od 2000 do 4000 fire dmg co 3 sek.
permalink „Kim grać?” wysłany:
Tak jak sobie patrze to kazda kalas ma jakis 2-3 inne klasy którw ją kladą i 2-3 które nie dają rady. Mamy a gildi feral druida i jescze nie widzialem amag ktory go polożyl, tak samo jak locka. Jak na moje próby różnych klas to jeżeli chodzi o PVP i PVE to chyba lock jest najpotężniejszy. Doty , fear, deth coil jak sie przżyje dlużej niż 20 sek to ma sie szczescie. Na WSG zarobilem od locka crita za 13 k , mialem na sobie 110 SR ale komunikat był fajny ..... crited you for 13k , 4k resisted .. you are ded. Poza tym lock ma od cholery życia, peta caly czas i prawie mu sie mana nie kończy.
permalink „Klasy” wysłany:
Volfran napisał:
Palladny to cienkie gowno moze w pve jest niezly ale nie w pvp.Ma sredni dmg i nie ma czym bic jego najlepszy atak to bombel+leczenie.Nigdy jeszcze jeszcze nie dostalem od loladyna...


No widzisz, widocznie spotkałeś same ciapy. Każda klasa która ma silny atak z daleka : hunt, lock, mage jest dla pala trudna. Ale jak sie potrafi grać to tylko mag, lock i shadow priest stanowią problem. Pal = gear, jak masz odpowiedni to jest to naprawde ciężki przeciwnik. W porównaniu z huntem to z moin palam miałbyś problem - 740 spell dmg, 8k life, 9,8 k mana to znaczy że mam jakies 60 000 życia i z bombla moge wpompowac 8k dmg w 9 sek. Hunter może sobie strzelac az mu się mana skończy bo potem jest nic nie wart. A zapewniam że szybciej skończy się huntowi niz palowi. Jak mówiłem wczesniej nie ma klasy która położy wszyskich, a w radjach każda na swój sposób jest nie zastapiona. Mag ma przerabane z rougiem, druidem i hunterem ; rouge z palem, warriorem, druidem; pal z magiem, lockiem, shadow priestem etc...... nie ma w wow mistrza wszystkich klas. Teraz jeżeli zaczął bym nowa postaż a sklaniam sie do dołączenia do jakiejs polskiej gildii po stronie hordy to byłby warlock albo mag blood elf ze względu na umiejetnosci klasowe.
permalink „Trwałość polskich gldii” wysłany:
Temat brzmi dziwnie i nie patriotycznie :D ale mam pytanie które nie wzięło sie nikąd. Gram na serwerze TH jednym z najstarszych sewerów wowa (jak zaczynałem to było ich chyba tylko 14). Mielismy na serwie 2 polskie gildnie po stronie alliance ale bardzo krótko przetrwały. Jakoś mam juz doś grania na serwach gdzie 95% grczy to szwecja, norwegia itp.... nie ma sie do kogo odezwać w "normalnym języku". Chętnie dołączył bym do polskiej gildii ale jak sobie pomyśle o 2 miechach lvlowania postaci z 1 do 70 i następnych 2 miechach ma farmowanie reputacji, gearu, profesji itp... to trochę mnie to odstrasza. kilka gildii reklamuje się na forum, może ktoś przyblizy jak długo graja, lvle obecne itp .....
Idź do strony: 1