WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Astmatyk

Idź do strony: 1
Steelkill napisał :
Temat i tytuł przewrotny ale chyba coś jest na rzeczy.

Przytoczę argumenty :
1. Zmniejszająca się liczba graczy WoWa - fakt niezaprzeczalny. Każdy który gra może zaobserwować na własnej skórze graczy nie przybywa w tempie takim żeby zastąpić tych którzy konczą grę.
2. Konkurencja ze strony darmowych MMO - LOL, World of Tanks, Runes of Magic itd. sprawia że nie trzeba płacić abonamentu i grać ale jest jakaś altarnatywa dla tych co nie mają kasy
3. Brak pomysłów Blizzarda na coś nowego co przyciągnęłoby graczy na dłużej - bo odgrzewanych kotletów coraz więcej - ZUlaman, Zulgurub, Naxxa, to wszystko już było...
4. Wejście Diablo III - z pewnością tą sytuację zintensyfikuje co może zakończyć sie totalnymi pustkami na serwerach - nie wspominam o chińskich serwerach które z roku na rok mają więcej graczy bo to inna bajka.
5. Nowy dodatek wydany w przyszłym roku na chwile zwiększy zainteresowanie ale pewnie ono też naturalnie padnie po 3-4 miechach

Na końcu pytanie co powinno być zrobione żeby było lepiej?
1. Pójście w stronę darmowego MMO?
2. Oficjalna zapowiedź że kończy sie WOW na powiedzmy 5 dodatku ? Bo o tym że Blizz pracuje nad nowym MMO plotki dawno sie rozchodzą.

No chyba nie. Blizzard powinien zrobić różnice serwerowe. Tj. zacząć ładować w nowe serwery o różnym poziomie trudności (moja koncepcja - zaliczysz ileś tam achievementów czy poradzisz sobie z jakimś epichardproelozord questem, możesz przenieść postać / założyć nowe na takim serwerze), które dzieliły by graczy słabszych od graczy mocniejszych. Taki Caern Morghen - po odejściu Kaera, mieli już się zacząć rozpadać, ale przeszli do nich Corehound, więc się nie rozpadli. Niestety jak to CM, zaczęli dzielić graczy i brać tych mocniejszych a tych słabszych zostawiać. Słabsi gracze też chcą grać, ale nie mają jak bo w gildiach jest jakiś progress, a tacy słabsi wypadają na początku. Dlatego - mówię o takich serwerach, żeby i słabsi gracze którzy głównie odchodzą mogli grać i mogli grać tacy skillzordzi jak kaerlic. Żadne darmowe MMO.


A co za różnica jakie itemy wypadały w dungach? Ważne że z każdym kolejnym patchem gear nie zmieniał się z miejsca w śmieci a stary content podobno nie wymierał.

Itemy idą na bok, ważne z kim się wipowało, wipuje i będzie wipować. Bo to jest w tej grze najważniejsze - nie eq czy progress, a teamplay, dobra zabawa i gra z przyjaciółmi ;).

Pozdrawiam - Astmatyk ;).
BuRY napisał :
Gdyby był realm tylko ze slabymi graczami to nie mieliby sie od kogo uczyc, ani z kims lepszym grac i zabijac bossow, a tymsamym uczyc sie. Pamietam swoje czasy w Q3 na poczatku w 2000 roku. Po lanie gralismy z kolegami w Q3 i grajac z drugim poczatkujacym w q3 bardzo wolny bysmy sie nauczyli grac. Dlatego mielismy wymiatacza w q3, ktory z nami gral i od niego o wiele szybciej uczylismy sie grac. Pewnych trickow, ruchow taktycznych itp.. Mysle, ze podobnie jest tez w wowie. Bez kogos lepszego ciezko bedzie sie samemu z siebie nauczyc sie grac.

Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Jakbyś dobrze przeczytał co napisałem to byś wyczytał, że skillzordy z prequestami / jakimś tam achievementem MOGŁYBY przejść na taki serwer. Wątpię też, że normalni gracze, jak nie wiem, Guzz czy ktoś, chcieliby na taki serwer przejść. Dlatego nastąpił rozłam w CMie - graczom nie podobało się to, że lepsi gracze idą na raid (uwaga!) a słabsi siedzą i najwyżej robią za rezerwowych. Więc niby jak mają się uczyć? Od kogo? Od Kaera który pomiata nimi za to, że źle się poruszyli?


Caritas napisał :
hmm, a jak byś się poczuł, gdyby na tych serverach dla "lepszych" graczy, nie było dla Ciebie miejsca? ;)
Nie miałbym ochoty grać na takich serwerach. Mam swoje życie, pod żadnym względem nie jestem nolifem + pod żadnym względem nie uważam się za przeproszeniem jakiegoś zajebistego gracza. Gram jak gram, mnie to ryra czy ktoś mnie ocenia czy nie, bo gra to ma być zabawa a nie tępe słuchanie jak ktoś jeździ po mnie czy Was na TSie jak Kaer w wyżej wymienionym linku. To była tylko jedna z wielu sugestii.
permalink „Czwarty Dodatek ” wysłany:
Rummian napisał :
Thrall to niech pilnuje, żeby Aggra w kuchni siedziała.
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/11/434032011eede08c3348b02d07fcee75.jpg?1321312895

Płaczecie na temat tej fabuły, i tak nic nie zmienicie :). Chociaż pomysł z dynamicznym PvP jest fajny. Po prostu rozwinąć pomysł scenariuszy w MoPie - np. atak hordy na wioskę aliantów i przejęcie jej. Taki krok w stronę strategicznego rozwoju gry ;D.
Idź do strony: 1