WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

tomek

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 12
permalink „Czwarty Dodatek ” wysłany:
achtung achtung, wklejam faceroll dnia (i oby nie byl to faceroll roku).

Spoiler (pokażukryj)
http://i24.photobucket.com/albums/c1/reydiant3387/forums/blizzposteredit.jpg


Lekko podrasowany plakat z blizzconu w photoshopie, uzyte filtry i wyostrzenia i co widzimy?

taaak....

Mam jednak nadzieje ze to jakis chory zart, bo tak jak pande bym jakos przezyl, to gry Naga sobie nie wyobrazam -_-
Blizz sam wspomnial jakis czas temu ze planuje wydanie conajmniej jeszcze 2 dodatków (wliczajac ten co bedzie za rok). Pozniej lekko dokrecili srubki mowiac ze beda tworzyli content puki gracze są zainteresowani grą.

Graczy było 12-13.000.000, odeszło 900.000 czy tam nawet 2.000.000 - wliczając w to multiboxy itp itd.

Wdlg mnie takie 900.000 czy 2 banki osob mniej nie robi zbytniej roznicy dla wowa, to jest wciąż 10.000.000 x 12 (miesiace) x 10€ (okolo) za prep = 1.200.000.000€ rocznie, wiec nawet podzielmy to na pół (rozbujalem sie) bo powiedzmy nie kazdy kupuje pp co miesiac itd, odjac costam to wciaz zostaje 600.000.000€ rocznie. Odejmijmy od tego utrzymanie serwerów i inne pierdoły - myślisz że będą chcieli zabić kurę znoszącą złote jajka? :)

Co do odchodzenia ludzi - ja zauważyłem jedno, odchodzi jedna osoba - przychodzą dwie nowe ;-) Zauważyłem także że bardzo dużo jest kont trialowych które zostają jednak opłacane o kolejny dodatek przez większość z tych osób.

Jeżeli grałeś kiedykolwiek w Ultimę, zrozumiesz co mam na myśli mówiąc o tym że Wow nie umiera, i na pewno przez najbliższe 5 lat nie umrze - co by się nie działo :)


PS. kiedys tez wspomnieli ze nie wykluczaja przejscia na F2P w przyszlosci w taki sposob jak jest to rozwiazane w GW (mikroplatnosci).
permalink „Czwarty Dodatek ” wysłany:
na spocie reklamowym bylo ze hilton bedzie opowiadal o nowych zone, nowych kasach, oraz nowych rasach :D i wsio jasne :D za szybko miglo i nie zdarzylem skrina zrobic;p
wysłane po 24 minutach 59 sekundach:http://img42.imageshack.us/img42/8782/wow50blizzzcon2011.png
permalink „Czwarty Dodatek ” wysłany:
muaha, wszystko sie potwierdzilo - to jest najlepsze :D

juz mam nick dla pandy DRUNKENMASTA lol :D niestety PEDOBEAR juz zajety :( lol

btw: ktos z was uzywal tej subskrypcji rocznej wcześniej? dziala to wporzo?

@up - taaa, robienie hunterow na 20 i trzymanie ich tylko dla hk to faceroll i zalosc :D dobij do 85 i wtedy wbijaj :D
permalink „Czwarty Dodatek ” wysłany:
August napisał :
Ponarzekacie jeszcze na te pandy, jak narzekano na Draenei/Blood Elfy czy Worgenów/Gobliny i potem i tak wszyscy zrobią race change

bet for that.

fakt, to moze byc ciekawe - na pierwszy rzut oka wyglada to na straszne zamieszanie, ale po dluzszym namysle....

brak latania az do wbicia 90lvl - tak jest kurwa, tylko o tym marzylem, wrocimy sie do spotykania nieprzyjaciol na drodze - to co w vanilli podobalo mi sie najbardziej :)
wysłane po 1 minucie 41 sekundach:ps: stream live z glownej sceny od jakiegos ruska ;p dziala wporzo: LINK
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
panowie... po co ta klutnia ktora do niczego nie prowadzi :) lubie te forum ale jak wchodze i widze takie pierdolenie to sie odechciewa ;)

na rozweselenie, mount pandarena leak:

http://img521.imageshack.us/img521/6944/pandah.jpg
Yep.

Tak jest. Wedle poniższej informacji:

Arena and Rated Battleground Season 10 is scheduled to end as early as November 15. At that point we will determine who is eligible for the end-of-season rewards, a process that should take approximately one week. It’s very important for players who feel that they may be eligible for Arena titles and/or the Vicious Gladiator’s Twilight Drake to refrain from transferring their characters to another realm or faction until after Season 10 ends. During the break between seasons, all Rated Battleground and Arena matches will be unavailable.

At the end of the season, Conquest Points will be converted to Honor Points, possibly exceeding the 4,000 point Honor cap. All Season 10 items will cost Honor Points (equivalent to their previous Conquest Point cost) when the season ends, with the exception of any items with rating requirements attached. These items will no longer be available for purchase.

Please be aware that higher ilvl PvP items will be introduced and available for Honor points with patch 4.3.

The next Arena and Rated Battleground season will begin for level-85 players approximately one week after the end of Season 10 and will coincide with the awarding of Season 10 titles and mounts. At that time, any Honor accrued above the 4,000-point cap will be converted into gold at a rate of 35 silver per point. In addition, Season 11 rewards will be made available for purchase with Conquest Points awarded during the new season. Matchmaking Ratings will carry over when Season 11 begins, but all Team and Personal Ratings will be wiped.

Sezon 10 aren zakończy się za tydzień czyli 15 listopada. A jak wiemy przerwa w poprzednim sezonie (9 > 10) trwała tydzień. Więc i w tym wypadku możemy się tego spodziewać, a to znaczy że patch 4.3 uderzy 23 listopada. Pozostaje nam czekać :)
Caritas napisał :
Sezon 10. kończy się 29.11. Zgodnie z dotychczasową tradycją, patch powinien być tydzień później, a więc 7.12. Skąd takie informacje?
.

..... rozpieprzyles mi tatuaze.


Zmienili date po paru godzinach od opublikowania, nie zagladam tu codziennie zeby sie bawic w edytowanie postow. wazne ze kazdy wie ze to juz lada dzien. :)


drama, piszesz ąę przez bibułkę a wiadomo o co chodzi. przesuneli o 2 tygodnie i tyle, wystarczy to napisac w tych 3 prostych slowach.

moar drama.
ok ok, zle to odebralem :) nie bede sie tlumaczyl ze mialem zly dzien i akurat na to trafilem (wlasnie to robie) ;p zagladam tutaj tylko dlatego ze podoba mi sie tutejsze forum, serwis, i atmosfera. przyjme baty na klate :)

rumian tez lajt :*
permalink „Dragon Soul - taktyki” wysłany:
MORCHOK
http://www.warcraft.net.pl/wp-content/uploads/2011/11/morchok.png

Kompozycja

10man: 2Tank, 2-3Heal, Dps

20man: 2Tank, 5-6Heal, Dps

Taktyka

Mdps stoją na maksymalnym range do bossa na jego plecach. To pozwala rozkładać równo DMG od ataku specjalnego oraz pozwala również aby tankowie brali po 2 stompy.

Resonating Crystal - bazowo rozkłada dmg na 3 najbliższe osoby, ważne jest aby w momencie ukazania się kryształu podbiegło do niego jak najwięcej osób. (10m: 5dps; 25man: 10-15dps)

Black Blood of Earth – w pewnym momencie dookoła planszy pojawiają się skały, należy bardzo szybko schować się za nimi w taki sposób aby stały pomiędzy nami a bossem. W tym momencie cała strefa przy nim staje się czarna co przypominać powinno niektórym defile na LK. Osoby stojące w nim - giną.

Stomp – w momencie gdy boss szykuje atak, wszyscy muszą odsunąć się na 15yd od niego. W innym wypadku dostają stune.

Furia – gdy życie bossa spadnie do 20% dostaje on soft enrage który powoduje przyspieszenie ataków o 30%, oraz zwiększenie obrażeń o 20%, w tym momencie odpalany powinien być BL.

Film na początku troszkę skacze bo w tle przerzucałem inne nagrane na drugi dysk ;p

permalink „Dragon Soul - taktyki” wysłany:
tak, i stomp działa tak samo :) ogólnie wiele bosów ma coś zerżniętego z innych. w tym temacie bede dodawal kolejne takty z filmami, filmy już mam powrzucane tylko jeszcze poopisywać musze :)
permalink „Dragon Soul - taktyki” wysłany:
Yor'sahj the Unsleeping 3/8

http://www.warcraft.net.pl/wp-content/uploads/2011/11/yorsahj.png

Kompozycja

10man: 2Tank, 2-3Heal, Dps

25man: 2Tank, 5-6Heal, Dps

Taktyka



Walka jest dosyć monotonna, bijemy bosa – wychodzą ady – wyznaczony jeden kolor nie może dojść na środek planszy gdzie stoi tankowany boss, i tak w kółko. Ważne jest aby gdy tylko pojawia się komunikat o nadchodzących mobach – dpsi przyszykowali się do nuke wyznaczonego jednego – wyznaczony add nie ma prawa dojść do bosa. Dojdzie = wipe.

Priorytety zbijania add: PURPUROWY, ZIELONY, ŻÓŁTY – resztą się nie przejmujemy.

Zwrócić należy uwagę na to jakie właściwości mają i za co one odpowiadają, stąd taka kolejność a nie inna.

PURPUROWY (Shadowed Globule) – powoduje Deep Corruption
ZIELONY (Acidic Globule) – powoduje Digestive Acid
ŻÓŁTY (Glowing Globule) – powoduje Void Bolt
CZERWONY (Crimson Globule) – powoduje Searing Blood
NIEBIESKI (Cobalt Globule) – powoduje Mana Void
CZARNY (Dark Globule) – powoduje Corrupted Minions

Kombinacje add (jest ich 6):

NIEBIESKI, PURPUROWY, ŻÓŁTY - Zbijamy PURPUROWY, kolejno zbijamy Mana Void, stack na tyle bossa i healing AoE.
PURPUROWY, ZIELONY, NIEBIESKI - Zbijamy PURPUROWY, kolejno zbijamy Mana Void, rozproszenie.
PURPUROWY, CZERWONY, CZARNY - Zbijamy PURPUROWY, AoE dps małych add.
ZIELONY, CZERWONY, CZARNY - Zbijamy ZIELONY, AoE dps małych add.
ZIELONY, ŻÓŁTY, CZERWONY - Zbijamy ZIELONY, stack na tyle bossa i healing AoE.
NIEBIESKI, CZARNY, ŻÓŁTY - Zbijamy ŻÓŁTY, nuke Mana Void, AoE dps małych add.

Tankowie zmieniają się co 2-3 stacki Void Bolt (debuff trwa 15sek – każdy stack zwiększa shadow dmg o 100%).

Przy około 10% BL/TW.

wybaczcie nie chce mi sie bawic tez na forum w linkowanie spelli itd ;p najwazniejsze nauczyc sie kolorów i tego co sie dzieje gdy zbijemy ten ktory powinnismy :) ew na moim blogu jest kazdy npc i skill zlinkowany: LINK

jutro dodam kolejnego :)
permalink „Dragon Soul - taktyki” wysłany:
Czarnywilk napisał :
Teraz wszystko jest ok. Może się kaspersky zbugował- Sorry. Na przyszłość zawsze będę resetował komputer zanim coś napiszę :D

nie nie, miales racje, uchowal sie base64 w jednym pliku i usunelem :) musze bardziej zabezpieczyc chyba :) ale to pewnie przez czytnik rss ktory tam widnieje.
permalink „Dragon Soul - taktyki” wysłany:
Warlord Zon’ozz

http://www.warcraft.net.pl/wp-content/uploads/2011/11/zonozz.png

Kompozycja

10man: 2Tank, 2-3Heal, Dps

25man: 2Tank, 5-7Heal, Dps

Taktyka

Raid musi być w rozbiegu na tym bosie, i nikt nie ma prawa stać przed nim - oczywiście po za tankami.

Główna przeszkoda dla graczy podczas walki to voidball, musi być on pod kontrolą graczy od momentu jak tylko się pojawia. Cała walka polega na poprawnym kierowaniu kulą i pilnowaniu stacków oraz leczeniu.

Disrupting Shadows - debuff który rzuca Warlord, i który musi być jak najszybciej ściągany z graczy poprzez dispell. W innym wypadku odrzuca graczy zadając im AoE dmg. Dlatego właśnie raid musi trzymać range.

Focused Anger - co 5 sekund boss używa skilla który zwiększa siłę zadawanych przez niego obrażeń o 10%, ilość tego debuffa może być resetowana poprzez Voidball.

Psychic Drain - co jakiś czas Zon'ozz używa Psychic Drain, w tym momencie nikt nie ma prawa stać przed bosem. Zaraz po tym pojawia się Void.

Void of the Unmaking - fioletowa kula, która po uderzeniu w gracza zadaje 200,000 dmg i zmienia kierunek "toczenia" o 180 stopni. Obrażenia te są rozkładane na graczy przy kuli. Każde jej uderzenie dodaje jej jeden stack dzięki którym później możemy skierować ją w strone bossa i zresetować stacki jego Focused Anger.

Kierowanie Voidballem - kiedy pojawia się kula, 3 graczy powinno szybko pobiec za nią i ją uderzyć po czym powinna się cofnąć. Cała minifaza w której kula jest na sali polega na kierowaniu nią tak aby od razu nie uderzyła w bosa. Kiedy Warlord zostanie nią uderzony, przechodzimy do fazy 2.

Mouth of Iso’rath - pojawia się w momencie gdy boss zostanie uderzony Voidballem. W tym momencie Zon'ozz dostaje enrage i pojawiają się ady. Wszyscy powinni stać w grupie pod bosem. W momencie gdy ady te łączą się z bosem (błyskawice) należy odpalać wszystkie CD AoE heal aby przeżyć do następnej fazy :D Ady te wyglądają jak te na ostatniej fazie u Chogala (oczy na mackach) :)

Ta faza trwa przez moment, po niej następuje powrót do fazy 1 opisywanej powyżej i wszystko dzieje się od początku.

permalink „Dragon Soul - taktyki” wysłany:
Hagara the Stormbinder

http://www.warcraft.net.pl/wp-content/uploads/2011/11/hagara.png


Kompozycja

10man: 2Tank, 2-3Heal, Dps

25man: 2Tank, 5-6Heal, Dps

Taktyka



Walka ma miejsce w pomieszczeniu łudząco przypominające stary wotlkowy raid.

Hagara to boss posługujący się elementarami, walka z nią wiedzie graczy przez 3 fazy które są powtarzane: ICE, BLIZZARD, LIGHTING.

MDPS: stoją przy tanku ale w żadnym wypadku na sobie, najlepiej /range 4.

RDPS & HEAL: stoją na środkowym jasno-niebieskim okręgu.

Przed walką należy sprawdzić jakie Hagara ma nałożone buffy na bronie. Jeżeli widzimy płatki śniegu i białą poświatę, to znaczy że w pierwszą fazą będzie ICE, jeżeli natomiast widać na jej broniach błyskawice oznacza to że czeka nas faza LIGHTING.


Faza ICE

Focused Assault – skill którego Hagara używa na Main Tanku, w momencie gdy to robi MT powinien szybko odskoczyć lub używać CD na przeżycie.

Ice Tomb – RDPS oraz HEAL zostają zamrożeni, w tym momencie pozostali gracze powinni jak najszybciej zbić tomby w których znajdują się pozostali – spokojnie, stanie obok tombów nie zamraża pozostałych tak jak w ICC.

Ice Lance – Hagara wybiera 2 losowych graczy na których kieruje strumień lodu zadając im dosyć duże obrażenia, to musi być wyleczone w jak największym stopniu. W momencie gdy boss robi swój czar, nikt nie ma prawa przebiec przez jego promień.

Frost Orb – Boss wybiera losowego gracza i kieruje na niego strumień małych orbów, nie zadają zbyt dużych obrażeń więc nie ma co panikować.

Po chwili Hagara zmienia fazę.


Faza BLIZZARD

Jeżeli wokół bossa pojawia się białą poświata oznacza to że zaraz nastąpi zmiana fazy, w tym momencie WSZYSCY muszą się znaleźć na zewnętrznym okręgu sali (coś jak u LK międzyfaza z duchami).

Wszyscy muszą od razu zacząć poruszać się zgodnie z ruchem wskazówek zegara aby uniknąć obrażeń od promieni, na zewnętrznym okręgu po którym biegamy są 4 ciemnego koloru totemy (wyglądają bardziej jak kryształy no ale..) które biegnąc trzeba jak najszybciej zbijać. Gdy rozwalimy wszystkie 4, kończy się faza.

Ice Weave – jego animacja wygląda jak o 50% mniejszy Ring of Frost maga, należy z tego jak najszybciej wybiec i się odsunąć. Biały okrąg pod nogami = uciekam.

Frostflakes – debuff pojawiający się na losowo wybranych graczach który należy szybko zdispelować.

Icicles – mały lodowy meteor który obiera sobie jeden cel i ląduje w miejscu gdzie dana osoba stoi, wystarczy się odsunąć na bok :)

Po zbiciu 4 totemów o których pisałem wyżej, boss wystawiony jest na przez 10 sekund na zwiększone o 100% obrażenia. Wiadomo co się wtedy robi. Jeżeli zdarzy się że faza BLIZZARD jest ostatnią, w tym momencie odpala się BL.


Faza LIGHTING

Jeżeli nad Hagarą pojawiają się chmury, to znaczy że będzie właśnie ta faza. W tym momencie wszyscy gracze muszę się rozbiec na środkowy okrąg ale tak, by mieć zasięg do bosa.

Lighting Totem – pojawiają się w losowych miejscach na planszy.

Lighting Add – moby te pojawiają się na całej platformie, w tym momencie Tank je zbiera i prowadzi pod totemy tak aby te w momencie uśmiercenia dawały debuff totemom. Należy pamiętać że zbijamy WYŁĄCZNIE JEDNEGO ADA PRZY JEDNYM TOTEMIE. Faza ta kończy się gdy wszystkie totemy będą miały debuff od add.

Łączenie totemów – totemy posiadające debuff łączą się z najbliższym graczem wiązką która wygląda jak Chain Lighting shamana, inni gracze mogą wtedy zbliżyć się do totemów bez debuffa aby przejąć od gracza przy zarażonym totemie debuff poprzez tą wiązkę. Działa to na takiej zasadzie: TOTEM Z DEBUFFEM > NAJBLIŻSZY GRACZ > GRACZ PRZY INNYM TOTEMIE > TOTEM NA KTÓRY PRZESKAKUJE DEBUFF.

W momencie gdy na wszystkich totemach jest debuff kończy się faza, Hagara jest zestunowana na 10 sekund po czym następuje zmiana fazy na ICE lub BLIZZARD i tak w kółko :)

Learn 2 Raid Video


LINK
permalink „Dragon Soul - taktyki” wysłany:
dziś dodam Ultraxiona... najbardziej banalną walkę na której wykłada się najwięcej ludzi :D
permalink „Dragon Soul - taktyki” wysłany:
ULTRAXION 5/8 NORMAL

http://www.warcraft.net.pl/wp-content/uploads/2011/11/ultraxion.png


Kompozycja

10man: 2Tank, 2-3Heal, Dps

25man: 2Tank, 5-6Heal, Dps


Taktyka




Ultraxion.. Jedna z najbardziej banalnych walk na której wykłada się najwięcej ludzi… :) A wszystko za sprawą jednego skilla – którego niestety nie używają. Na szczęście.. dowiecie się który ;-) Ba, dostaniecie nawet specjalne macro na niego! Jedziemy.

Walka jest testem na stres DPS oraz Healerów. Czas do enrage’a bossa to 6 minut.


Najważniejsze

Main Tank oraz raid stoją RAZEM w grupie na samym środku platformy przy bosie. Melee DPS mogą stać obok tanka, boss ma bardzo duży hitbox.

Twilight Shift – boss przenosi wszystkich w inny wymiar na samym początku walki, poznajemy to po ciemniejszym tle oraz dużym komunikacie na samym środku ekranu (którego często i gęsto ktoś nie widzi…). W tym momencie wszyscy gracze otrzymują dodatkową zdolność Heroic Will, która to ratuje im tyłki w tej walce, i wszystko zależy od tego czy z niej skorzystają czy nie ;-)


Zdolności Ultraxiona

Unstable Monstrosity – fioletowe pioruny pojawiające się co minutę podczas walki, z każdą minutą jest ich więcej, gdy boss ma mało życia i używa tej umiejętności – wszyscy powinni odpalać CD na przeżycie i masowy heal AoE.

Fading Light – jest to kluczowy skill bossa który rozkłada często ludzi na łopatki, z reguły tych ślepych bądź tych którzy grają na dwa monitory z czego na jednym mają wyłącznie Recounta ;-). Skill ten zadaje debuff który zwiększa dmg otrzymywany przez gracza o 100%. W tym momencie gdy do końca debuffa zostaje około 2-3 sekundy, używamy umiejętności Heroic Will którą otrzymaliśmy na początku walki. To przeniesie gracza do „normalnego świata” i pozwoli uniknąć obrażeń, po paru sekundach wróci do reszty drużyny. Po tym wszyscy muszą przez 10 sekund uważać na aggro ponieważ threat nie jest generowany.

Hour of Twilight – wszyscy gracze w momencie gdy boss castuje tę umiejętność używają Heroic Will, po za Main Tankiem który musi użyć w tej chwili CD na przeżycie (oczywiście nim boss skończy swój cast MT musi mieć 100% HP). Umiejętność tą łatwo rozpoznać po dużej fioletowej kuli na środku przed bosem.

Heroic Will - najważniejsza rzecz podczas walki, umiejętność którą gracze otrzymują na samym początku pokazana jest jako mały dodatkowy pasek nad tymi ze skillami. Jeżeli ktoś używa innego UI niż Blizzard’a (chyba 90% graczy PVE..) o to macro:


Heroic Will Macro

/click ExtraActionButton1



Pomoc od NPC

Thrall – używa skilla Last Defender of Azeroth na waszym MT. Dzięki temu CD MT mają 50% mniejszy czas regeneracji a zarazem trwają o 50% dłużej.

Nozdormu – używa umiejętności Timeloop.

Alextrasza, Ysera, Kalecgos – co 1-2 minuty jeden z trójki smoków umieści na tyłach raidu kryształ, którego za każdym razem może użyć tylko 1 healer – nikt inny, ponieważ każdy z kryształów dodaje odpowiedni dla jego koloru bonus dla healera. Pozwólcie aby każdy z waszych healerów użył po 1 krysztale.

Czerwony: +100% healing done

Zielony: +100% haste, -75% mana (dobre dla szamanów oraz druidów)

Niebieski: każdy twój heal leczy o dodatkowe 50% osoby w pobliżu osoby którą w danym momencie leczysz (holy paladyni)

wersja z działającym linkowaniem skilli: LINK
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 12