WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Steelkill

Idź do strony: 1
permalink „DLD Burning Legion” wysłany:
Przenieśliśmy się z serwera Kilrogg na Burning Legion
Gramy od 24.Czerwca.2011 na BL

DLD to skrót od "Dont Loot Dogs", gildii z serwera Kilrogg. Byliśmy tam jedyną raidującą polską gildią. W wyniku ciągłego spadku liczby graczy zmuszeni byliśmy zaprzestać rajdów 25 na rzecz 10 osobowych. Nie na długo to pomogło, postanowiliśmy zatem przenieść się w kilkanaście rajdujących osób na Burning Legion.

Jeśli jesteś zainteresowany przystąpieniem do nas wypełnij aplikację na stronie LINK
Dodatkowo na wszelkie pytania oraz aplikacje proszę zgłaszać online: Canero, Steelkill, Amami.

Wymagania:
- znajomość taktyk na zabitych przez gildię bossów
- poprawne enchanty, gem i optymalne build PvE
- zainstalowane niezbędne addony, ventrilo lub inny podany w guild info komunikator.

Chcesz dołączyć do gildii - bez problemu dostaniesz inva, ale gdy chcesz raidować, musisz już złożyć aplikację i spełniać odpowiednie wymagania!

Informacje na naszej stronie LINK

Temat i tytuł przewrotny ale chyba coś jest na rzeczy.

Przytoczę argumenty :
1. Zmniejszająca się liczba graczy WoWa - fakt niezaprzeczalny. Każdy który gra może zaobserwować na własnej skórze graczy nie przybywa w tempie takim żeby zastąpić tych którzy konczą grę.
2. Konkurencja ze strony darmowych MMO - LOL, World of Tanks, Runes of Magic itd. sprawia że nie trzeba płacić abonamentu i grać ale jest jakaś altarnatywa dla tych co nie mają kasy
3. Brak pomysłów Blizzarda na coś nowego co przyciągnęłoby graczy na dłużej - bo odgrzewanych kotletów coraz więcej - ZUlaman, Zulgurub, Naxxa, to wszystko już było...
4. Wejście Diablo III - z pewnością tą sytuację zintensyfikuje co może zakończyć sie totalnymi pustkami na serwerach - nie wspominam o chińskich serwerach które z roku na rok mają więcej graczy bo to inna bajka.
5. Nowy dodatek wydany w przyszłym roku na chwile zwiększy zainteresowanie ale pewnie ono też naturalnie padnie po 3-4 miechach

Na końcu pytanie co powinno być zrobione żeby było lepiej?
1. Pójście w stronę darmowego MMO?
2. Oficjalna zapowiedź że kończy sie WOW na powiedzmy 5 dodatku ? Bo o tym że Blizz pracuje nad nowym MMO plotki dawno sie rozchodzą.
Zaszkodzi Wow w tym sensie, że część graczy przestanie grać w Wowa a będzie "ciupać" w Diablo III.
Dla firmy strata niby niewielka ale dla graczy Wowa tak bo jednego gracza(rajdera) mniej

A odnośnie upadku gier to przypominam Age of Conan - mieli swego czasu około 2 mln graczy i co? Po roku zostało może 200.000 i poszli w F2P. W przypadku gier komputerowych odpływ graczy na nową, lepszą grę bywa niekiedy "błyskawiczny".

wysłane po 4 minutach 6 sekundach:A jeszcze jedna rzecz mi się teraz rzuciła w oczy - te 10 mln graczy to czy ktoś wie (znalazł/czytał gdzieś) jak to się rozkłada tzn. przykładowo
Europa - 2 mln
USA -3 mln
Azja + Chiny - 5 mln

Bo jak by tak było to odejście 900.000 graczy z europejskich serwerów trochę by zmieniało stan rzeczy bo to wtedy procentowo jest 50%

Zaznaczam, że to dywagacje bo nigdzie takich danych nie widziałem.
Ziom tu należałoby szerzej odpowiedzieć na pytanie dlaczego grasz w Wowa.? Ale to chyba temat rzeka.
Ale zadam ci pytanie inaczej - jakby większość kolegów z twojej gildii, z którymi grasz już "trochę" nagle odeszło powiedzmy do nowego MMORPG (albo przestało grać) to co byś zrobił?
Bo tak naprawdę to chyba to jest też sedno problemu.
Nie napisałem że to koniec WOWa tylko jak w temacie "POWOLI UMIERA"
to chyba subtelna różnica. To tak jak z Imperium Rzymskim też najwspanialsze budowle budowało pod koniec swego panowania - co nie znaczy że za chwile nie rozpadło się.
Ja rozumiem, że gra przynosi duże profity -ponad 100 mln zysku rocznie - to kupa pieniędzy więc nikt o zdrowych zmysłach nie będzie samorzutnie jej zamykał ale napisałem o pewnych symptomach.
Pewnie nie tylko ja to zauważyłem ale na forach i wśród innych gildii jak zapytacie jest to samo coraz mniej gildii raiduje 25 - min z braku graczy. I oto mi się głównie rozchodziło .
No te czasy z Classica mało kto pamięta i bitwy pod Alterac Valley co trwały po 2 dni niekiedy....
Ale jak mówią Czesi .... to se ne vrati.

A co do ułatwiania gry (popularne nerfy) -> tak to jest gdy się chce zadowolić wszystkich ....
Astmatyk napisał

Niestety jak to CM, zaczęli dzielić graczy i brać tych mocniejszych a tych słabszych zostawiać. Słabsi gracze też chcą grać, ale nie mają jak bo w gildiach jest jakiś progress, a tacy słabsi wypadają na początku. Dlatego - mówię o takich serwerach, żeby i słabsi gracze którzy głównie odchodzą mogli grać i mogli grać tacy skillzordzi jak kaerlic. Żadne darmowe MMO.

Bo tutaj jest właśnie głębszy problem - podział w gildii na graczy wg skilla następuje zawsze. mało która grupa ma cierpliwość do gracza który 10 raz pod rząd nie wybiegnie z ognia np....
Jeżeli na Normalach da się przeżyć na HC z reguły kończy się wipem. Nieuchronny podział na tych co chcą progresować i tych którzy "muszą" się doszkolić chyba w tej grze będzie "zawsze".

Pomysł z podziałem graczy na ilość achievmentow lub osiągnięcia (zabicie bossów na jakichś Hardmodach) chyba raczej nierealny albo trudny do zrealizowania. Poza tym przeczy polityce Blizzarda , że to gra dla każdego - "nolifera" i niedzielnego gracza.

A fakt niezmienny pozostanie, że grasz z reguły z kolegami z gildii z którymi miło spędzasz czas i dobrze się bawisz, chociaż w niektórych gildiach Dramy podobo są na porządku dziennym.

Przykład Lola - TO BYŁ TYLKO i wyłącznie przykład nie ma sensu argumentowanie czy to jest lepsze czy tamto jest gorsze.

Został użyty po to by móc wytłumaczyć że część graczy która kończy grę w Wowa gra sobie w Lola bez problemów.
W tym miejscu należy mimo wszystko się zastanowić czy jednak nie dlatego bo :
1. Wow wymaga jednak aktywnego grania w tygodniu (daily q, Raidy, eventy, achievy) a co za tym idzie poświęcenia większej ilości czasu
2. LOL to taka wersja PVP z WOWa w "zubożonej" wersji, grasz z kolesiami Areny na "INNEJ" mapie (pisze w CUDZYSŁOWIU prosze nie brać tego dosłownie) ale chat zasady rozgrywki są podobne do WOWa.
3. Opłata za abonament też swoje dorzuca bo jak chcę pograć od czasu do czasu a nie spędzać wieczór za wieczorem na farmieniu reputacji lub robieniu questów do danej frakcji LOl jest jak najbardziej a przy okazji za zaoszczędzoną forsę może sobie sześciopaka postawić na biurku :).

ponieważ dyskusja wyszła poza ramy w tym miejscu chcę przypomnieć odejścia graczy i rozpady gildii zdarzają się coraz częściej przede wszystkim z BRAKU GRACZY!!!!

sorka za Capsy ale mam nadzieję że to pozwoli przywrócić trochę temat na właściwe tory.

W dzisiejszym temacie news z MMO

WoW Lost 800k Subscribers, down to 10.3M
Activision Blizzard latest earning call revealed that World of Warcraft lost another 800,000 subscribers last quarter, following the loss of 300k subscribers announced last quarter and 600k loss from the quarter before that. This brings us to 1.7 million subscribers lost in the last 3 quarters. Some things they made note of on the call:

Most of the subscriptions were lost in China.
There is normally an increase in subscriptions around December.
The decreased profit came from all of the games in development and no launches occurring.
There will be at least two major releases next year.

To co ktoś zauważa jako symptomy - teraz się potwierdziło w 100%

Pytanie czy to trwały trend czy jak wzmiankowane było wyżej?
Witam!

Czytając posty na temat nerfów DS i dyskusji jaka była w tym temacie przyszła mi myśl a ile w ogóle Polaków gra w Wowa.
Załóżmy hipotetycznie ze jest około 500 polskich gildii średnio po 30 osób w każdej (średnio) - wyszło by około 15.000 graczy + nie zrzeszeni i na innych serwerach załóżmy że to około drugie 15.000 osób. Czyli razem około 30.000 no góra 50.000 graczy na chwile obecną.
Zaznaczam, że chodzi mi o aktywnych graczy (grających) nie o ilość kont.

Jeżeli by miał ktoś takie dane byłbym ciekaw (Jakiś Gm albo ktosik inny) nawet nieoficjalne.
Jakoś szukałem i nie mogę "wygooglac" sobie nic
Panowie realnie rzecz biorąc nie w chodzi w grę tłumaczenie na język polski - ilość graczy nie przekracza 100tys więc jak mówią marketnigowcy docelowy "target" jest zbyt mały ( temat już był na forum >>>
LINK

Więc szkoda zachodu o to.
Idź do strony: 1