Błąd 500, znany również jako Internal Server Error wskazuje na problemy z samym serwerem, na którym znajduje się strona. Żadne zabiegi (czyli np. instalacja javy, użycie innej przeglądarki) nie mają na to wpływu, gdyż są to zmiany wykonywane po stronie klienta, a nie serwera. |
|
„Skład grupy”
wysłany:
Tym, którzy mają problemy z odpowiednim dobraniem klas do rajdu - polecam LINK - naprawdę bardzo fajne narzędzie :)
|
|
„pomocy ”
wysłany:
Takie maile zazwyczaj przychodzą na skrzynki, które nawet nie są powiązane z kontem World of Warcraft, tak więc nie ma się czym przejmować, tylko po prostu ignorować.
|
|
„Arena 3v3”
wysłany:
RPM'y zawsze były mocne
|
|
„Szukam serwera”
wysłany:
Burning Legion?
|
|
„Oszust?”
wysłany:
|
|
„Brewest”
wysłany:
|
|
Problemem mogą być jeszcze kolejki w godzinach wieczornych, które będą na pewno dosyć długie po premierze Cataclysmu, ale jakoś się to przetrzyma :)
|
|
„Postac”
wysłany:
Niech ginie!
|
|
„Inskrypcje - Czy dalej opłacalne?”
wysłany:
Dla mnie inskrypcje były tak opłacalne, że w końcu zamieniłem je na jubilerstwo :) Odpowiedź nasuwa się sama.
|
|
„jak to zrobic ?”
wysłany:
:O |
|
„Problem z Patchami”
wysłany:
Ale o co chodzi? Jaki masz problem?
|
|
„Problem z Patchami”
wysłany:
Ban - źle trafiłeś, tutaj piractwa nie szerzymy.
Temat zamykam. |
|
„Neostrada vs Netia”
wysłany:
Mógł być, w szczególności, gdy książka nie jest zbyt na czasie. Ogólnie sytuacja wygląda tak, jak nakreślił ją TheBobson (i to i tak w bardzo ogólnym skrócie) |
|
„Gdzie kupić dodatki?”
wysłany:
BuRY, dziwna sytuacja. Ja również zamówiłem Edycję Kolekcjonerską na gram.pl w czwartek, 18.11.2010 o godz. 18:45, również z płatnością przy odbiorze (w punkcie GO24) i nie dostałem żadnej informacji. W zamówieniu widnieje status "zamówienie oczekuje na dostępność towaru (zostanie wysłane 6.12.2010)". No chyba, że przyślą mi taką informację w "innym terminie", np. 5 grudnia
Jak gram.pl mi odwoła, to wezmę np. w 3kropki.pl (248,80 zł z kurierem do domu) i już |
|
„Gdzie kupić dodatki?”
wysłany:
Najlepiej będzie, jak skontaktujesz się z nimi i wyjaśnisz sprawę indywidualnie. Skoro w mailu informują, że usunęli zamówienie, to status powinien być inny (np. "anulowane" czy coś w ten deseń).
|
|
„Problem z ticketem.”
wysłany:
Ja kiedyś czekałem 2 tygodnie :) Ale później mi tłumaczyli, że to był błąd w systemie.
Teoretycznie w ciągu 48h powinni odpowiedzieć. |
|
„Little BuG”
wysłany:
Nie wiem, czy taka sytuacja nie występuje, jak zapisze się na dwa BG i po wejściu na jeden pojawi mu się informacja, że może wejść na drugi i tak też czyni.
|
|
„co te opcje robia?”
wysłany:
Ustawia się tam, ile FPS może mieć maksymalnie gra zmaksymalizowana (foreground) i zminimalizowana (background). Szczególnie przydaje się ta opcja, kiedy np. minimalizujesz grę i chcesz włączyć coś innego, to wtedy zmniejszasz background FPS i WoW zużywa mniej zasobów.
|
|
„World of Warcraft: Cataclysm”
wysłany:
Po zalogowaniu się na battle.net przechodzisz tutaj: LINK lub z menu wybierasz "Zarządzaj grami" i opcję "Dodaj lub ulepsz grę".
|