Zarshu Vha'Tahgar napisał :
Swoim warriorem gralem z paladynem i druidem. Z paladynem doszedlem do 1800+, moglismy zajsc z pewnoscia dalej (rating ten nabilismy w 1 dzien, bez zadnej porazki), ale palasowi znudzilo sie PvP a w szczegolnosci 2v2 :/
Pewnie nie spotkales jeszcze rogue+disc/shadow priest, czy chociaz mage+rogue. Nie wspominajac juz o locku+disco priest.
Rogal + Jakikolwiek priest- dla warrka z paladynem banalna kombinacja.
Mag+rogal, jest ciężko ale absolutnie do wygrania (bo należy pamiętać, że nie tylko kombinacje klas sie licza ;) ). Lock+Disc priest, a wtedy gdy gralem warriorem shadow to potworna kombinacja. Przy ladnym crit parade do zabicia, ale naprawde idzie z nimi ciezko. Co nie zmienia faktu, ze mimo wszystko udawalo nam sie z nimi wygrac.
Zarshu Vha'Tahgar napisał :
Z druidem oscylowalismy w okolicach 1600 -1700, ale jego gear to byly niebieskie itemy do PvE, mial mniej niz 100 resi :/.
Jakbys mial druida z merciless/vengeful gearem, to z latwoscia bys dobil do 2k... Zauwaz ze teamy, te TOP, 2v2, to: 1st = warr+drood, 2nd=warr+drood, 3rd = warr+drood, 4th=rogue+disco priest (?!) 5th=warr+drood. Gdzies na WoW-Forums byla statystyka...
Ale nie mialem druida z merci gearem (nie bylo venge). Koniec :).
Zarshu Vha'Tahgar napisał :
3v3- Tutaj bawilem sie z kumplami paladyn+warrior+ench szaman. Niestety, srednio dzialalo. Nie doszlismy chyba dalej niz 1700. (ench szaman ginal zanim skonczyl sie 1s stun z mojego Charge. Atakowalem pierwszy

).
Bo zaczales juz 'witac' teamy z priestami :) Dispel bubble i paladyn jest kompletnie bezuzyteczny.
Zaczales witac teamy z priestami? To co, wczesniej ich nie bylo? Kombinacja byla fatalna. Ench shaman nie nadaje sie do niczego.
Zarshu Vha'Tahgar napisał :
Teraz gram SL/SL lockiem z resto szamanem w 2v2. Na razie idzie srednio (statsy 7;7) ale chyba tylko dlatego ze moj gear to jeszcze uncommony. W tym chorym battlegroup Vindication przy ratingu 1500 ludize ganiaja w full merciless, wiec i tak moglo byc gorzej
Co wg. Ciebie znaczy 'gear uncommony'? "Nie zwyczajny" ? To jaki?
Pozatym, ludzie na takim ratingu nie moga sobie od tak biegac w mercilessach, a juz na pewno nie w full mercilessach. No blagam... Albo sa takimi noobami, ze przegrywaja z gorzej 'uzbrojonymi' przeciwnikami, albo maja 2-3 merciless itemki i na tym sie konczy. Ew. mogles pospotykac ludzi, co robia sobie team co kilka tygodni nowy, jak ja... Milo tak patrzec, jak wyskakuja ci ludzie z 200ress, czasem 300, i umieraja po 4 hitach ;)
To "gear uncommony" bylo ironia prawda? Jednak ganiaja w full merci. Sezon 2 trwal zajebiscie dlugo, sfarmowanie itemkow nie bylo problemem. Skad wiem? Mam w zwyczaju sprawdzac armory po prawie kazdej grze, zeby zobaczyc z kim mialem przyjemnosc walczyc.
"Ew. mogles pospotykac ludzi, co robia sobie team co kilka tygodni nowy, jak ja... " Nie jest to bardzo odkrywcze :)
Pozatym lock+resto shaman nie jest az tak dobry jak lock+resto drood czy lock+pala.
Zdaje sobie z tego sprawe. Nie moge znalezc po prostu druida ani paladyna. Serwer Sporeggar to PvPerska katastrofa.
1. lock+resto shaman - wygrasz raptem tylko wtedy, gdy przeciwnicy rzuca sie na ciebie, nie na shamana... resto shamany szybko gina jak im sie silence wcisnie i stuny.... Za szybko.
2. lock + resto drood = nie bede sie na ten temat wypowiadal... jak masz druida, ktory wie o co biega, to do 1900 dobicie z latwoscia, a geara sie zdobedzie w miedzy czasie. Drood moze sobie biegac dookola walki, i od czasu do czasu healowac ciebie + pic jak mu mana spadnie. Przegrasz tylko wtedy gdy lock albo shadow priest zabije ci drooda, nie ma innej klasy ktora by 'zlapala' druida...
3. lock + pala = przegrasz tylko i wylacznie przeciw priestom... No i jesli nie jestes wystarczajaco szybki, zeby zabic przeciwnikow zanim pala bedzie OOM.
4. lock + disco priest = przegrasz z reguly jak spotkasz rogue... przewaznie.
5. lock + shadow priest = tzw. dot team, przegrasz do kazdego disco priesta i rogue... kazdego. Ale przynajmniej teamy z resto droodem padaja. Cala walka opiera sie na dotach i na czasie... Kazda klasa co potrafi sobie dispelnac doty, czy w jakis sposob usunac (cloak of shadows, dispel magic, ice block) pokona was...
Dobra, nie chce mi sie juz pisac... powodzenia.[/quote]
Piszesz, jakby WoW to byla gra w papier nozyce i kamien. A nie masz racji. To, ze lock pada w duelach z rogalem wie kazdy. Ale healer moze to zmienic, arena to co innego. Naprawde, nie musisz mnie pouczac, ze jak paladyn czy rogal to lepszy healer niz shaman. Kazda tabela Arenowa Ci to powie. A poza tym doswiadczenie juz mam :)
A tak zeby sie przyczepic to i tak nie zgodze sie z Twoimi teoriami.
"3. lock + pala = przegrasz tylko i wylacznie przeciw priestom... No i jesli nie jestes wystarczajaco szybki, zeby zabic przeciwnikow zanim pala bedzie OOM. "
Grajac warr+paladyn ten team padal szybciej niz zdazyli zobaczyc otwierajace sie bramy areny.