WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

GzPet

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5
permalink „Czy WoW jest sandboxem?” wysłany:
"Kariera": 1-80 to tylko levelowanie i zdobywanie punktów doświadczenia, tak naprawdę tylko questy i instancje, bo inaczej ciężko szybko levelować. Gdy postać osiągnie ten upragniony 80 poziom, jest do wyboru kilka ścieżek - PvE (np. instancje), PvP (od BG po Areny itp.) i... no właśnie. Co jeszcze? Endgame sprowadza się do kilku(nastu) rzeczy, jakie można robić (pomijam tutaj rzeczy takie jak crafting, który jest tak naprawdę dostępny od początku naszej kariery).

Nie rozumiem o co Ci chodzi. Piszesz o tym, że jest Ci czegoś mało, a cały czas podkreślasz rozbudowanie endgame'u i różne opcje zabawy.

Zdobywanie przedmiotów (mowa o czymś lepszym niż grey) sprowadza się do dwóch rzeczy - albo loot z mobów, albo kupno u vendora za marki, przeróżne pointy czy inne waluty. Może zrobić przedmioty łatwiej dostępnymi, ale umożliwić lootwanie zabitych graczy innym graczom? Wtedy nie tylko PvP, ale także każda walka z mobem (mając świadomość, że śmierć oznacza stracenie części/całego ekwipunku) byłaby bardziej ekscytująca.

Ta gra jest tak skonstruowana. Nie można zmienić pojedynczego elementu bo reszta straci sens. PvP w WoW to bardziej sport niż napieprzanie się czarami żeby komuś podprowadzić gear. Oparte jest na skillu graczy i Blizzard wkłada wiele wysiłku żeby zbalansować rozgrywkę (z różnymi skutkami...).
A pro po walki - każda klasa ma inne czary lub umiejętności, ma ich kilkadziesiąt, ale co z tego, skoro na PvP (a nawet bardziej PvE) wywala się na bary kilka czarów na krzyż i gra sprowadza się ze spamienia tych samych kombinacji, dostosowują je jedynie lekko do klasy przeciwnka.

Generalnie raczej rzadko będę korzystał z czarów frost, grając magiem w drzewku fire, itp. itd.

Trochę o przedmiotach - w endgamie generalnie zbiera się jakiś określony set z areny czy tier z instancji i się go nosi, bo jest aktualnie najlepszy. Brak jakiegoś urozmaicenia... Taka zmiana miecza dla warriora to często troszkę większe obrażenia i kosmetyczna zmiana teksturki miecza. Może bronie/zbroje mogłyby wnosić nowe umiejętności? Wtedy problem nużącej walki (patrz wyżej) byłby rozwiązany.
Umiejętności w przedmiotach? Raczej nie...
Jedyne co mnie dziwi to dlaczego sety PvE są zawsze ładniejsze od PvP ;)
permalink „Jewelcrafting czy Enchanting?” wysłany:
Powiem Ci jak wygląda to z perspektywy JC, gracza PvP, który nie chodzi regularnie na insty i nie raiduje. Bardzo dobre combo to JC + Alchemy. Początkowo trochę farmiłem skałki ale bardziej opłaca się kupować elementium tanio od innych graczy, prospectować i sprzedawać to co z tego wypada. Resztę gemów można transmutować i sprzedawać dalej. Trzeba trochę zainwestować, bo kupienie 10 stacków elementium i prospecting nic Ci nie da. Kupienie 100 - 200 stacków to już coś. Trzeba też zobaczyć co opłaca się robić jako JC (na pewno gemy bazujące na inferno ruby). Generalnie jeżeli "śledzisz rynek" i masz żyłkę do interesów to zarobisz konkretnie. Nie ma tutaj przypływu gotówki jak u inskryptora, który po sprzedaniu karty dostaje od razu kilka tysięcy, a regularne ściąganie kasy z gemów. Generalnie możesz zarobić na wszystkim ale kasa sama do Ciebie nie przyjdzie i zawsze trzeba poświęcić na to trochę czasu.
permalink „Jewelcrafting czy Enchanting?” wysłany:
Wszystko Ci się opłaci jeżeli poświęcisz temu czas...jeżeli lubisz farmić matsy to najrozsądniejszy będzie herbalism + inscription albo alchemy. Warto łączyć profesje, ale jeżeli naprawdę chcesz zarobić to musisz spędzić godziny na farmieniu. Mając jakiś gold lepiej zainwestować go w AH.
Pozdrawiam
permalink „Problem z patchem” wysłany:
Witam,
korzystam z internetu w akademiku i niestety moje ip zostaje banowane na godzinę przy dużej ilości połączeń. Dzisiaj próbowałem ściągnąć PTR i podczas patchowania automatycznie zostałem zbanowany. To samo stanie się pewnie przy próbie ściągnięcia 4.3. Czy ktoś wie jak ograniczyć ilość połączeń podczas ściągania patcha?
permalink „WoW Annual Pass” wysłany:
Cześć, czy jakaś zorientowana w temacie osoba mogłaby rozwiać moje wątpliwości co do WoW Annual Pass? Konkretnie chodzi mi o formę płatości. Z jednej strony napisane jest, że
To sign-up for the World of Warcraft Annual Pass, you need to have a valid credit or debit card on file
a dalej, że
(...)but are not required to use it for payment
W FAQ wyczytałem, że
Can I use game cards with this promotion?
Any qualifying game time added to the account may apply to the 12-month subscription requirement.

Czyli rozumiem, że mam im tylko podać numer mojej karty kredytowej, ale grę mogę opłacać kupując normalnie pre-paidy na np. keye.pl?

Pozdrawiam
permalink „WoW Annual Pass” wysłany:
Widzę, że już powstał o tym nawet news, wielki dzięki za informację.
@up
Brackety zostały zmienione. Jest ich więcej i obejmują 5 poziomów, np. 10 - 14, 15 - 19, czy 20 - 24.


Jeżeli masz ochotę, to graj od kiedy Ci się podoba. Pamiętaj tylko żeby się nie zniechęcić, bo na niższych poziomach balans jest marny, a poza tym spotkasz wielu graczy ubranych w gear PvP, którzy nie dadzą Ci większych szans w walce 1v1.
permalink „Patch 4.3 29.11 !” wysłany:
Post Bashioka, który pokazał się godzinę temu:
We will be performing extended maintenance tomorrow, November 29, for the release of the 4.3: Hour of Twilight patch. The realms will be unavailable from 3:00 a.m. PST until approximately 11:00 a.m. PST.

If your launcher states “World of Warcraft is up to date. Downloading data for the next update." please allow the Background Downloader to continue downloading the 4.3 data. You can ensure it continues even when not playing the game by going to the launcher Options, Downloader Preferences, and checking the box labeled “Download after exiting World of Warcraft”. If your launcher only states “World of Warcraft is up to date” then you’ve already obtained the 4.3 pre-download data and will only need a small update before logging in.

For more information on 4.3: Hour of Twilight please visit: LINK

Please be aware that while Season 10 will be ending with the release of 4.3, Season 11 will not begin until a future date. More information about the start of Season 11 will be posted on WorldofWarcraft.com in the coming days.
źródło: http://us.battle.net/wow/en...

PS
LINK ;)
permalink „rotacja maga fire” wysłany:
Wszystkie linki fajne, ale że mam w nocy czas i jeszcze kilka papierosów to chętnie pomogę na tyle na ile mogę.

Generalnie Twoje pytanie można zamknąć prostą odpowiedzią: jeżeli znasz rotację Fire Mage'a, to nie będzie się ona zasadniczo różnić od rotacji w przypadku posiadania bonusu z 4x T13. Wg mnie będzie ona trochę trudniejsza, ze względu na konieczność częstszego korzystania z Combustion. Trudnośći i wskazówki co do używania tego skilla są opisane prawdopodobnie w każdym poradniku o Fire Mage'u, więc nie będę tutaj po raz kolejny odkrywał Ameryki ;). Jeżeli masz watpliwości lub pytania to pisz, zawsze postaram się pomóc.
Jeżeli natomiast w ogóle nie wiesz jak wyglądaja rotacje to opiszę to w dużym skrócie.

Rotacja single - target:

Zawsze ale to zawsze priorytetem jest założenie na target debuffu Critical Mass za pomocą Scorcha (bezpieczniej) lub Pyroblasta (uwaga na aggro!). Ja najczęściej robię to Scorchem. Później leci Flame Orb i zaraz po nim Living Bomb. Dalej spamujesz Fireballami modląc się do bogów losowych liczb o trigger Hot Streaka. Kiedy tylko się pojawi, używasz instantowego Pyroblasta. Generalnie musisz odnawiać Living Bomb zaraz po tym jak poprzedni wybuchnie. Flame Orb odpalasz zaraz jak będzie dostepny. Do tego masz Mirror Image, który możesz używać podobnie jak Flame Orb, czyli na każdym dostępnym cooldownie lub czekać na jakiś odpowiedni moment. Wszystko zależy od aktualnego encounteru. No i zostaje Combustion, który używasz kiedy uda Ci się spełnić 3 waunki: aktywny dot z Living Bomb, dot Ignite z dużych obrażeń krytycznych z Fireballa, Pyroblasta lub Pyroblasta! i najlepiej do tego aktywny dot z Pyroblasta!.

Rotacja aoe:

Przede wszystkim używasz Blast Wave na każdym cooldownie, i od czasu do czasu Flamestrike (nie możesz tego spamować ze względu na duży koszt many). Dotujesz Living Bombami 3 targety i pilnujesz, by zawsze jakieś 3 cele miały na sobie ten debuff. Używasz Impact do rozprzestrzeniania swoich dotów na resztę celów (najważniejszy jest zawsze Ignite, ale możesz w ten sposób rozdać wszystkim Combustion - mega dps).
To w telegraficznym skrócie tyle;) Wiele rzeczy można by omówic dokładniej ale nie wiem czy jest sens żebym się tutaj rozpisywał ;)

Informacje, którymi się dzielę nie są moim patentem. Te i inne wskazówki możesz znaleźć na portalach, do których linki już tutaj podawano. Sam ucząc się grania Fire korzystałem z tych i podobnych źródeł. Jeżli masz problem z angielskim, albo chciałbyś o coś dopytać/podyskutować to pisz śmiało. Nie jestem jakimś uber prosem ale Mage jest moim mainem i zawsze chętnie o nim porozmawiam ;)

Pozdrawiam
Zawsze możesz zmienić dane swojego konta na np. angielski adres, wtedy RAF zadziała.
Głowy nie dam ale słyszałem, że można już robić RAFy na polskie konta, a jeżeli nawet nie to zawsze jest opcja, o której pisałem.
permalink „Arena 2v2” wysłany:
Każdy z tych składów jest bardzo dobry, pytanie tylko jaki jest cel gracza. Osoba, która pyta o comp dla roguea musi mieć małe doświadczenie w PvP, więc nie mierzy w 2200+. Dlatego polecałbym skład 2x DPS jak rogue-rogue lub rogue-mage. Granie dwójek dps+heal jest obecnie nurzące i męczące, o ile gracze nie są doświadczeni. Inna sprawa z rogue-rogue. Jeżeli gracze są bardzo dobrzy, mogą osiągnąć wysokie rankingi, w innym przypadku zostaną zjedzeni przez bardziej ogarniające teamy.Na niskich rankingach mogą oczywiście pięknie składać słabsze teamy, zostaje tylko kwestia ogrania, dobrych timingów i wielu innych czynników.
permalink „Arena 2v2” wysłany:
@up
Mogą. W różnych patchach rządziły tego typu compy (2x Blood DK, 2x Frost Mage, 2x Rogue). Fakt faktem, nie są to zwykle teamy celujące w 2200+ ale nawet for fun potrafią namieszać na arenie.
permalink „Arena 2v2” wysłany:
@up
Popatrz na mój pierwszy post, nie wydaje mi się żeby gość pytający się o comp dla swojego rogue'a miał zamiar iść po 2200. Jeżeli byłby Gladiatorem, który wrócił do gry po 3 sezonach to skierowałby się prędzej na arenajunkies niż na forum, na którym jak sam zauważyłeś w innym poście nie ma wielu speców, a więcej jest gadki o Minecrafcie/LoLu/innych rzeczach, które mają mało wspólnego z WoWem. Dlatego rozpatrywałem sprawę pod kątem "for fun".
permalink „Arena 2v2” wysłany:
Nie rozumiem czemu dajecie się tak ponosić na forum i wjeżdżacie sobie nawzajem. Przez całą rozmowę Aryman zachowywał się normalnie, a tu nagle dostaje wrzut. Po co?
@Aryman
Są ludzie, którzy chcą po prostu pograć sobie areny. Jeżeli masz czas i chęci na specjalistyczne rozmowy o PvP to zapraszam na arenajunkies. Tutaj nie ma sensu pucowanie się na OP PvP gracza. Chyba, że chcesz przed użytkownikiem Equipoise (to ten, który zadał pytanie, był to jedyny jego post na forum) pokazać jakim to Ty nie jesteś poważnym graczem bo od tego rośnie Ci Twój e-penis.

Mimo wszystko pozdrawiam

@flipek39
Do 3v3 resto shaman i frost mage
Do 2v2 shadow disc
permalink „Arcane Mag Build” wysłany:
@Leith
nie kompromituj się jeżeli nie masz na jakiś temat pojęcia...

@LayoN
Nie mam w tej chwili czasu żeby się rozpisywać, napiszę Ci co i jak później jeżeli będzie taka potrzeba.
permalink „Arcane Mag Build” wysłany:
Rotacja Arcane Mage'a opiera się na dwóch fazach: Burn Phase i Preservation Phase. W skrócie:
Burn Phase:
Tą fazą rozpoczyna się walkę, masz full many i wszystkie dostępne cooldowny.
Arcane Blast do ok. 90% many -> Mana gem -> Arcane Power -> ew. trinkety -> Flame Orb -> Arcane Blast spam do ok. 30% many -> Evocation

Preservation Phase:
Polega na utrzymywaniu się na ok 99% many i czekaniu na cooldowny potrzebne do Burn Phase (nie musisz czekać do końca na Evocation, można zacząć kilkanaście/dziesiąt sekund przed końcem CD, w zależności od tego jaki masz sprzęt, czyli ile czasu zajmie Ci zejście ze 100 do 30 % many).
2/3/4 Arcane Blasty (musisz sprawdzić na ile Cie stać, żeby nie spłukiwać się z many) -> Arcane Missiles (ewentualnie Arcane Barrage, jeżeli masz pecha i Arcane Missiles się nie aktywują) -> 2/3/4 Arcane Blasty

Najważniejszy jest mana management, czyli takie zarządzanie zasobami many aby w Preservation Phase nie schodzić za bardzo ze 100%.

@Leith
Równie dobrze można by nie podawać mu żadnego buildu, bo przecież może pakować punkty jak leci i grać dalej nie mając pojęcia jak działa Arcane. Reszty Twojej mądrej wypowiedzi nie komentuję, bo walka z wiatrakami (czyt. ignorantami) mnie nie bawi.
Pozdrawiam
To i ja dorzucę swoje 3 grosze.

Smutna prawda jest taka, że forum WoWcenter żyje w 90% samym off-topem. Większość regularnie udzielających się użytkowników aktualnie nie gra w WoWa, więc tak na prawdę mało z kim można porozmawiać na konkretny temat. Jedyną rzeczą, która w jakiś sposób łączy forumowiczów jest znajomość i sympatia do lore. Z kolei nowi użytkownicy przychodzą na forum i (z wyjątkami) albo dostają na dzień dobry bana za prywatne serwery albo w kółko zadają idiotyczne pytania i odchodzą, albo pytają się o coś, dostają odpowiedź i również znikają.

Nie podoba mi się to, że odwiedzając regularnie wowcenter.pl najczęściej w aktywnych tematach widzę "Śmietnik ogólny..." i bumpy w topicach gildii. Raz na jakiś czas trafi się jakiś konkretniejszy temat, który szybko znika pod grubą warstwą off-topu. Marzy mi się społeczność graczy aktywnych, którzy nie nabijają dziesiątek postów o innych grach, konsolach, anime, swoim życiu, szkole, ołmajgadach i innych trolololach ale zdaję sobie sprawę, że większość takich osób loguje się na specjalistyczne fora zagraniczne. Sam chcąc podyskutować o theorycraftingu wchodzę na inne strony i nie oczkuję wcale takich tematów tutaj (chociaż bardzo podoba mi się profesjonalne podejście do sprawy Kumbola).

Nie mogę pominąć wątku nagrodzonych osób, który też jest kontrowersyjny. Bez żadnych złośliwości i zazdrości, kto z Was gra w WoW, bo z linków widzę, że tylko Bunioczek. Z lektury "Smietnika..." dowiedziałem się, że Temahemm gra od czasu do czasu na trialach większośc czasu spędzając przy PS3, Wraafum grał konkretnie jakiś czas temu i teraz wymiata w LoLa. Reszta z ekipy mniej bloguje na forum, więc nie będę się wypowiadał. Może dla kogoś będzie to płytki i pobieżny punkt widzenia ale w taki sposób to postrzegam. Nie uważam żeby każdy rejestrujący się na forum był hardkorowym graczem WoW, ale pewne granice powinny być zachowane. To cały czas jest forum poświęcone World of Warcraft...

Darzę WoWcenter dużą sympatią i nie próbują kogoś atakować, jedynie w dużym skrócie naświetlam problem. Czy warto kasować "Śmietnik..."? Nie wiem. Chciałbym widzieć więcej tematów powiązanych z WoWem ale wątpię, żeby usuwanie śmietnika miało pomóc. Z drugiej strony jak będę chciał poczytać na przykład o tym jakie kto ogląda anime to chętnie zobaczyłbym to w osobnym temacie.

Pozdrawiam i wybaczcie ścianę tekstu
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5