Idź do strony: 1
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
Użytkownicy Zerowe wykorzystanie aktywności użytkowników, bo tej aktywności prawie w ogóle nie ma. Widać to przede wszystkim na forum, gdzie tematy/posty powinny pojawiać się częściej, niż dotychczas. Praktycznie zerowe wykorzystanie kanału Facebookowego... no i dziwna nazwa kanału na YouTube. To takie uwagi wstępne. Jak dla mnie można by było całkowicie przebudować wygląd profili użytkowników, aby była to niejako ich wizytówka na której byłoby więcej informacji niż dotychczas. Można by było dodać jeszcze połączenie ze Skype lub z Facebookiem. Jeśli nie chcecie iść w takie Social Marketingowe zabawy treściowe, to może po prostu wyróżniać jakoś autorów poradników do WoWa? Redakcja LINK - dawno nie widziałam tak słabo zachęcającej do dołączenia strony redakcji ^^ Facebook. W ogóle nie reklamujecie tego na swojej stronie. Zanim odnalazłam ikonkę fejsa, musiałam dobrze przypatrzeć się stronie i skorzystać z podpowiedzi kolegi. Jeśli chcecie się rozprzestrzeniać wirusowo, strona facebookowa musi być Waszą bardzo zadbaną wizytówką z masą możliwości. Uzupełnienie galerii, dodanie dodatkowych aplikacji, zachęcanie użytkowników do reklamowania się tam. YouTube O tyle, o ile sam kanał jest dość rozwinięty - wraz ze zmianą nazwy strony - strona kanału powinna się zmienić. Co prawda odbudowanie na nowo tak silnego zaplecza fanów i odsłon zajmie trochę czasu, ale przy dobrej promocji, możecie przebić swoje statystyki. |
|
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
LP oczywiście musi zostać. Chodzi mi o samą kolejność wyświetlania użytkowników. To, że zakładka jest słabo wykorzystana - to fakt. Bo nie ma na niej żadnych istotnych wiadomości. Ludzi nie interesuje standardowa lista użytkowników z forum phpBB, bo znają ją doskonale - mało informacji, dużo śmieci, tragiczne wyszukiwanie userów. Połączenie konta z Facebookiem nie musi działać na zasadzie korzystania z imienia i nazwiska przy pisaniu postów. Chodzi tu raczej o połączenie fanów i informowania ich np. o nowej wiadomości poprzez aplikację facebookową.
Na Facebooka kopiujecie treści stąd. Użytkownicy tam w ogóle nie są zalogowani i macie ledwo ponad 300 lajków, gdzie przy takiej tematyce strony i popularności gry, już dawno 1000 powinno stuknąć. Wniosek: za mało integracji z fejsbukiem. Przypominam, że facebook zmienił algorytm wyświetlania postów naszych znajomych/treści ze stron i treści przez Was wstawiane są pokazywane tylko użytkownikom, którzy w silnym stopniu są powiązani z Waszą stroną. Na chłopski rozum: ktoś musi u Was coś skomentować, żeby potem dostać powiadomienie o nowościach.
Ach, te sentymenty. Ja rozumiem - przywiązanie do treści. Jest co powspominać. Ale chcąc iść do przodu, czasem trzeba się cofnąć. Zbudowanie nowego, mocnego kanału Facebookowego - najlepiej nie wowcenterpl tylko samo wowcenter daje Wam pole manewru. Wrzucacie filmiki po angielsku, z polskimi napisami. Przy odrobienie wyobraźni można nawiązać współpracę z zagranicznymi fansite, którzy mogliby dodawać u Was kolejne wersje językowe. Wniosek: darmowe tłumaczenia, więcej fanów, więcej treści, więcej, więcej, więcej... i promocja wowcenter PL.
Jeśli nikogo nie szukacie. Ok, ale ta strona nie musi odstraszać brakiem jakichkolwiek informacji. Na stronie redakcji, a najlepiej na stronie każdego użytkownika mogłaby się pojawić np. informacja o tym jak długo ktoś/coś gra w WOW'a, jak długo jest w redakcji. A ta informacja o obowiązkach... po prostu bomba. Ja w pracy piszę/moderuję/dodaję treści, gdy tak naprawdę jestem odpowiedzialna za inspirowanie i aktywowanie użytkowników do dzielenia się swoimi pomysłami, a potem jestem odpowiedzialna za kontakt z działem programistów, żeby te zmiany wprowadzili. Zajęć mam w pracy sporo, nie powiem, ale ograniczanie ich do trzech słów nie oddaje tego jakim człowiekiem jestem i co tak naprawdę robię. A może by tak: Kim jestem? Co robię w redakcji? Co robię w życiu prywatnym? Zamiast podania samych nicków jakaś focia, awatarek... albo ostatnio dodane treści danego redaktora? Enjoy, Wiola |
|
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
Ja tam chętnie poczekam aż popracujecie nad rozpowszechnieniem kanału Facebookowego i poprawienie grafiki na YouTube (chociaż stworzenie nowego kanału uważam za bardziej efektywne). :)
|
|
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
Osobiście? Wkurza mnie jego nadmiar. Oficjalnie? Najlepszy aktualnie sposób na reklamę. Przynajmniej jeśli chodzi o stronę tego typu. I wcale się nie dziwię, że autorzy serwisu chcą wykorzystać jego możliwości, żeby zdobyć większą ilość użytkowników. |
|
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
Dajesz sporo propozycji dodania treści. A funkcjonalności?
|
|
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
Zareklamować stronę może każdy. :) Wystarczy wrzucić link do strony (chociażby ze swoim profilem) w synagurę na innych forach lub odpowiadając na jakieś proste pytania dot. WOW'a na innych forach dorzucać adnotację o tym, gdzie można zdobyć więcej informacji na dany temat lub po prostu podawać źródło informacji, jeśli odpowiedź pochodziła z tej strony. Wzrasta wtedy PageRank i strona zaczęłaby pojawiać się wyżej w wynikach wyszukiwania. Myślę, że jak profile użytkowników zostaną przebudowane na bardziej efektywne, to każdemu będzie zależeć, żeby się nią prezentować. Inne sposoby? Zachęcanie użytkowników do udzielania się na stronie. Aktualna aktywność użytkowników na stronie jest najlepszym motorem napędzającym wzrost populacji strony, a co z tym idzie - reklamą i sposobem zdobywania nowych użytkowników. Powinno pojawiać się więcej odzewu (feedback) od użytkowników w newsach na głównej. |
|
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
OPTYMALIZACJA STRONY - część 1 (SEO), czyli jak pogodzić się z Wujkiem Google
Źródło: wikipedia LINK Optymalizacja stron (SEO) jest procesem, który ma na celu "umieścić" stronę wysoko w organicznych (naturalnych) wyszukiwaniach dla danej frazy lub słowa kluczowego. Pełna optymalizacja wszystkich stron (on page) wraz z działaniami zewnętrznymi (off page) powodują naturalny wysoki wynik w wyszukiwarkach internetowych. (jesteście na dokładnie 35 pozycji w polsce! EPIC FAIL ^^) Optymalizacja stron polega na odpowiednim wybraniu słów kluczowych każdej strony, dopasowaniu tytułu (Title), opisu (Description), rozmieszczeniu słów kluczowych w treści, dobraniu nagłówków. Powinno być - WoWCenter.pl - Aktualne Wieści jak już... z czego wieści powinny być z małej litery.
To już lepiej podać jakiegoś głównego admina i e-mail do redakcji.
Fajne keywordsy, ale tracicie dzięki temu pozycję w wyszukiwarce. A taki np. LINK postawiony na wordpressie jest w top10 z takimi: description: WoW - serwis informacyjny na temat gry mmorpg World of Warcraft. Taktyki raid boss, poradniki kox i newsy z świata gry Warcraft. keywords: wow,warcraft,world of warcraft,mmorpg,mmo,taktyki,rb,raid boss,patch,blizzard
Proponowałabym to uaktualnić i zbadać słowa kluczowe, które mogłyby podnieść waszą pozycję. Proces optymalizacji może być podzielony na: 1. wybór słów kluczowych, Like I said. 2. optymalizację kodu – ważne jest, jak strona jest widziana przez ludzi, ale jednakowo istotne jest to, jak strona jest widzialna przez wyszukiwarki. Struktura nagłówków (h1, h2), meta tagów (tytuł, opis), atrybutów alt, title – wszystkie te elementy strony muszą być zoptymalizowane. Nie mniej ważna jest prędkość ładowania się strony. Głównym celem optymalizacji kodu jest optymalizacja poprzez zachowanie standardów internetowych, tak aby strona została włączona do indeksu wyszukiwarek, a przez to później znaleziona przez użytkowników internetu, W sumie nie przyglądałam się szczegółowo, jeśli chodzi o kod, ale kilka eee... wskazówek? Sami się reklamujecie, że niby jesteście taki mega, cool kompatybilni ze standardami, a chyba tak jednak nie jest? :) http://validator.w3.org/che... http://jigsaw.w3.org/css-va... 3. optymalizację treści – zawartość strony ma być jasna dla użytkownika: oddzielone części, które powinny być oddzielone, uwidocznienie elementów ważnych dla strony, odpowiednie zaaranżowanie zawartości strony jak menu, nagłówki. Ważny jest odpowiedni dobór słów kluczowych dla danej strony oraz wplecenie ich odpowiednio do treści, 4. dobranie struktury i wewnętrznych linków, których liczba jest znaczącym elementem optymalizacji. Wewnętrzne linki są bardzo ważne, powinny mieć odpowiednią strukturę oraz oczywiście odpowiedni tytuł. Treści macie zajebiste. :) btw. autor LINK już nie chce prowadzić swojej witryny... może zaproponujcie mu przelinkowanie strony na Wasz adres albo dodanie informacji na stronie głównej, że teraz info można znaleźć u Was? dał dobitnie do zrozumienia, że serwisu już rozwijać nie będzie :) wysłane po 6 minutach 3 sekundach:Dodatkowe informacje: Page Rank 4 Alexa Ranking 3201232 (słabiutko...) Kilka dodatkowych wskazówek od Wujka Google: http://www.google.com/suppo... http://googlepolska.blogspo... http://www.google.com/suppo... |
|
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
Zwracam honor, nie zauważyłam. Zawsze jednak można dać komunikat zachęcający do ściągnięcia najnowszej wersji jakiejś przeglądarki. Gdyby więcej serwisów zdecydowało się na taki krok, nie byłoby problemów ze starymi standardami. Odnośnie budowania serwisów pod SEO, to wypadacie tragicznie. Istniało kiedyś przekonanie o słuszności "reguły trzech kliknięć". Z tego powodu ludzie, którzy tworzyli coraz to bardziej rozbudowane serwisy, ułatwiali użytkownikom nawigację po stronie, tworząc wielotaskowe menu (takie jak wasze). Z przykrością stwierdzam jednak, że mit ten dostał dawno obalony. Co więcej... Wasze menu powoduje, że Google nie indeksuje całej strony. ;) Need more information? |
|
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
Genius...
http://internetmaker.pl/art... Zapraszam do lektury... =) http://uxbite.com/2010/06/m... More information: Weinschenk, S. (2010) 100 Things You Should Know About People: #33: Bite-Sized Chunks Of Info Are Best. http://www.whatmakesthemcli... Porter, J. (2003) Testing the Three-Click Rule. http://www.uie.com/articles... Robertson, J. (2009) The three clicks myth. http://www.steptwo.com.au/p... Prawdą jest, że ludzie przeklikają nawet i 100 linków... byleby znaleźć potrzebne informacje. |
|
„Propozycje zmian - Wasze pomysły!”
wysłany:
Urokiem zmian jest fakt, że ludzie jakoś reagują. :) To czy pozytywnie czy negatywnie nie ma znaczenia. Jest ruch. Jest odzew, że coś zrobiliście, a oni jakoś się próbują do tego ustosunkować. Wtedy zaczyna się burza. Gigantyczne dyskusje na temat tego czy zmiana była dobra lub zła. I wtedy ten temat by żył bardziej... ^^ |
|
„Reklama strony (?)”
wysłany:
Pytam tak z ciekawości. Jesteście jednym z lepszych serwisów poświęconych tematyce World of Warcraft. Dlaczego tak ciężko trafić na Waszą stronę pod hasłem wyszukiwania: wow lub world of warcraft? ;>
|
|
„Reklama strony (?)”
wysłany:
No właśnie też mi się bardzo podoba ten serwis. Jest chyba najlepiej rozwijającym się serwisem i nie wątpliwie najwięcej serca redaktorzy wkładają w rozwój strony. Jeśli dodamy do tego również niespotykane dotąd podejście do tematu tworzenia stron poświęcanych grom to mamy naprawdę niesamowity serwis z niesamowitymi użytkownikami. Gdzie w takim razie leży wina, jeśli chodzi o pozycjonowanie?
Ta strona powinna być dużo wyżej w wynikach. Czy wszyscy już kliknęli Google+ w wyszukiwarce? :) Jeśli nie, to radzę nadrobić. Powinniśmy pomóc serwisowi w rozwoju nie pod względem treści (redaktorzy sobie świetnie radzą), a reklamy. P.S. Co to za strona na której zacząłeś reklamować? |
|
A ja mam jedną, jedyną postać w Ally i mi to całkowicie wystarcza. Albo rybki, albo akwarium. ;)
|
|
„Reklama strony (?)”
wysłany:
Mimo wszystko uważam, że gracze, a szczególnie CI NOWI GRACZE (o ile jeszcze tacy są) powinni trafiać na wartościowe strony takie jak ta. :) Zrobiłam mały research odnośnie wyników wyszukiwania pod hasłami wow i world of warcraft i powiem Wam, że nieciekawie to wygląda...
|
|
„Reklama strony (?)”
wysłany:
Powinieneś mieć alt i title w przypadku img z opisem co to za grafika i gdzie prowadzi. :) |
|
„Gonimy WoWPolska? Sure, we can.”
wysłany:
Moi drodzy,
WoWCenter, czyli nasze ulubione i jedyne w swoim rodzaju źródło informacji o grze World of Warcraft ma już na swoim fanpage'u 1766 fanów (stan na dzień: 8 grudnia 2011 roku, 23:24), a nasz konkurent plasujący się na czołowych wynikach wyszukiwania w Google tylko dlatego, że prowadzi kilka pokrewnych serwisów, spamujących sieć - 1852. Time to change it. Pokażmy, że społeczność WoWCenter.pl jest najaktywniejszą społecznością graczy najlepszej gry na świecie. ;) Polećcie znajomym nie tylko grę, ale także tego fanpage'a. Na pewno macie wielu znajomych w gildii lub po prostu znajomych, którzy jeszcze serwisu nie znają, a na pewno im się spodoba. Przy okazji zapraszam do dyskusji o innych możliwych formach reklamy. Pozdrawiam, Community Manager |
|
„Gonimy WoWPolska? Sure, we can.”
wysłany:
Niestety, żeby podnieś pozycję WoWCenter.pl pod hasłami WOW i World of Warcraft, a także Mist of Pandaria (bo to najpopularniejsze frazy związane z WOWem) musimy się bardzo napracować. Póki co, chodzi głównie o zbieranie linków do tej strony. Jeśli ktoś z Was prowadzi jakąś stronę i chciałby opublikować na swojej stronie artykuł o WoWie, to na pewno chętni do napisania takiego artykułu się znajdą. Słowa kluczowe pogrubić (używając strong zamiast b) i zalinkować do odpowiednich stron WoWCenter.pl :) Dzięki temu pozycja będzie się stale podnosić. Ostatni tydzień był wyśmienity, bo we wszystkich wyszukiwarkach wyniki się podniosły + fifaplonia.pl nas reklamuje ;)
|
|
„Wybór serwera.”
wysłany:
U mnie nie ma żadnych problemów aktualnie. Tzn. aktualnie są, ale to tylko ze względu na Mists of Pandaria. Grałam jeszcze jakiś czas przed premierą i nie było żadnych problemów z przeludnieniem. Gra działała płynnie i bez zarzutów. ;-) Także Burning Legion mimo wszystko polecam zostawić.
|
Idź do strony: 1