Witam. Wczoraj podczas gry zmieniając postać na mojego maina do kilku minutach wywaliło mnie do ekranu logowania i wyskoczył komunikat ze moje konto jest zbanowane. Dostałem wiadomość na mailu od blizzarda i zostałem zbanowany o handel nieautoryzowanymi przedmiotami. Być może nie można wysyłać golda między swoimi postaciami bo chciałem wysłać trochę golda na dobry start w aliantach. Dokładnie dwa dni wcześniej przed dostaniem bana miałem problemy z kontem. Nie moglem się na nie zalogować bo cięgle było nieprawidłowe hasło. Musiałem autoryzować konto i jakoś moglem grac dalej. Zbierałem golda na wow tokena do dalszej gry i przygotowywałem postacie na 100 lvl na dodatek legion który planowałem kupić na święta. Dosyć sporo czasu włożyłem w rozwijaniu postaci, farmieniu golda i zdobywaniu mountow wiec bardzo mi zależny na odzyskaniu tego konta. Pisałem odwołanie ze nie wiem za co dostałem bana i ze ostatnio miałem problemy z kontem to w odpowiedzi dostałem:
"Niestety, nałożona kara jest już karą rozpatrzoną, potwierdzoną i ostateczną, bez dalszej możliwości odwołania. Dalsze zapytania w temacie zbanowanej licencji pozostaną bez odpowiedzi."
Mieliście podobne problemy albo sytuacje oraz macie jakieś porady dotyczące co zrobić? Przepraszam ze tak chaotycznie ale jestem trochę zdesperowany.
Idź do strony: 1
|
|
Infolinia blizzarda jest w języku polskim? Bo jak nie to kiepsko u mnie z angielskim i będę musiał prosić o pomoc znajomego ale wydaje się to dobrym pomysłem. Nie, nigdy nie podawałem swoich danych komukolwiek, zresztą sam miałem problem z sekretnym pytaniem i musiałem ze zmienić przy odzyskiwaniu konta kilka dni temu.
|
|
Napisałem email dosyć szczegółowy i rozbudowany do angielskiego supportu i teraz będę czekać na odpowiedz. Ze względu ze u mnie kiepsko z językiem angielskim to postaram się skomunikować telefonicznie z osoba która ogarnia. Dane na koncie battle.net mam prawdziwe, a na sumieniu nic nie mam no chyba ze blizzard zaczął tracić na moich wow tokenach i postanowił coś z tym zrobić :D
W każdym razie teraz już nic nie mogę zrobić tylko czekać na jakaś odpowiedź, a że względu ze nic nie zrobiłem to łatwo się nie poddam. Napisze później co mi odpowiedzieli na mój email. |
|
Z tymi tokenami miałem na myśli taki żart bo odkąd mam konto czyli wyjścia filmu warcraft to ciągle zarabiam na wow tokeny za gołda w grze nie płacąc za abonament. Wiem ze ktoś musi tokena kupić zanim będzie można go kupić w grze.
Będę się cieszyć jak dziecko jak znowu będę miał dostąp do konta, jednak minus będzie taki ze w piątek mija mi abonament i nie będę miał jak dozbierać do tokena na ten miesiąc. W końcu będę musiał kupić pierwszy raz abonament. W każdym razie wciąż muszę czekać bo blizzardowi się nie spieszy z odpowiedzią i nie zależny na tym tak bardzo jak mi. |
|
Jak dotąd dostałem odpowiedź od blizzarda abym jeszcze raz się odwołał z uwzględnieniem wszystkich dat czyli kiedy mnie zbanowano oraz kiedy miałem problemy z zalogowaniem się na konto. Wówczas będą mogli mi sprawdzić czy to było włamanie na konto i potwierdzić moja wine bądź uniewinnić. Teraz zabieram się za pisanie kolejnego odwołania i czekam na jakieś wieści.
Żeby nie robić kolejnego posta. Dostałem odpowiedź od blizzarda. Tym razem napisałem cale odwołanie po angielsku i od razu było inne podejście bo moje konto zostanie poddane weryfikacji i muszę poczekać od 2 do 3 dni. Polskie community odpowiedziało mi ze decyzja zapadła, sprawa jest zamknięta i już nic nie mogą z tym zrobić wiec dzięki za rade żeby skontaktować się z anglojęzycznym supportem bo coś postanowiono względem mojego problemu. Napisze jak się sprawa zakończy ale mam nadzieje ze dobrze :D |
|
To całe wielkie nieporozumienie już wkrótce się zakończy. W odpowiedzi na moje odwołanie i po weryfikacji muszę wysłać dowód ze jestem właścicielem konta tak jak to było przy resecie hasła, wtedy będą mogli mi odblokować konto. Podziwiają mnie tez za moja "epicką cierpliwość" bo w końcu trwa to już 3 dni.
Jak narazie dzięki za porady odnośnie anglojęzycznego supportu bo po otrzymaniu ze sprawa jest już zamknięta, a kara ostateczną oraz nic z tym nie zrobią to chciałem się poddać i oszczędzić sobie czas. Jak już będę mógł się ponownie zalogować to dam jeszcze znać. |
|
Sprawa się już wyjaśniła, wszystkie zarzuty zostały wycofane, a konto mam juz odblokowane. Dodatkowo dostałem tydzień abonamentu gratis. Ja trafiłem na niezbyt ciekawe osoby z polskiego supportu bo nie chciały sprawdzić co się stało tylko napisali ze sprawa jest zamknięta i nie będą prowadzić dalszej dyskusji na ten temat. Cały ten proces trwał trochę ponad 3 dni ale było ostatecznie warto. Dzięki wszystkim za porady i do zobaczenia w grze :D
Jeszcze mam rade dla innych którzy by mieli podobny przypadek. Nie warto się poddawać tylko trzeba próbować do końca bo w końcu nie ma się nic do stracenia. Temat do zamknięcia |
Idź do strony: 1