Ok, co do interruptów to jednak był addon "Successful Interrupt Announcer".
Co do drugiego to jednak macro, żeby wklejało nick celu wystarczy wklepać w makro "%t"
Można zamknąć temat :)
„Addon / Macro”
wysłany:
|
|
„Rotacja PvP rogue subtlety”
wysłany:
Od razu zaznaczam że mogę się mylić, sam ogarniam rogue ale mój "mentor" już mi trochę podpowiedział.
Cheap shot używaj na meelasów, garrote na casterów, postaraj się od razu walnąć hemmorhage, i recuperate. Jak dałaś talent odpowiedni to recuperate ładnie ci energie odnowi, odpalaj od razu na początku rotacjin gdy zbierzesz komplet combo points. Gdy wykorzystasz recuperate i zbierzesz znowu komplet combo odpalasz slice n dice. Nie zapomnij o jakimś Kidney Shot w między czasie i dismantle na melasach. No i oczywiście shadow dance, ja odpalam jak zafunduje celowi kidney shota. EDIT: Zapomniałem wspomnieć o backstap i preparation zanim się komuś wbijesz w plecy ;) I powtarzam, w sub pvp nei używasz sinister strike, envenom, podobno nawet eviscerate się nie opłaca, ale ja z przyzwyczajenia mam na barach ;) |
|
A co ci ten mount przeszkadza? Idealnie się wpasuje w klimaty MoP, sam sobie sprawie po wypłacie. |
|
Utrzymanie serwerów, pensje dla pracowników to wszystko kosztuje. Blizzard to nie fundacja charytatywna. Nie chcesz nie kupuj, nikt ci nie przystawia lufy do skroni i nie karze go kupować. Po co ten cały hejt co niektórych |
|
Tu sie należy zgodzić, na BG ten mount powinien być "zakazany" AV 40 osób i kilku taurenów na tym...
|
|
„Warrior FC”
wysłany:
Powoli przymierzam się do gry RBG jako FC, tylko kilku rzeczy nadal nie wiem. Rozmawiałem w wieloma warriorami i każdy gra inaczej. Może na tym forum ktoś ogarnia Warriora FC i troche podpowie :)
1. Jak się gemować? - Red socket: rozumiem wrzucamy +40 stam czy jednak strength? - Żółty socket: to dla mnie wielka niewiadoma :) Czy mam pakować tam ressi czy może jest jakiś orange, purple itd gem który się bardziej nada? - Blue socket: tutaj 20 str 30 stam, chyba innego wyboru tutaj nie ma 2. Staty i Reforge Tutaj chyba powinienem wszystko w mastery reforgować? A co z parry, dodge? I rozumiem że taki stat jak expertise jest zbędny? Chociaż może z 15% się przyda? Pytam ponieważ podoba mi się bardziej 1h sword niż axe :) 3. Enchanty Tutaj chyba wszystko w mastery i stamine? 4. Styl gry Tutaj tylko chciałbym aby mi ktoś mniej więcej wyjaśnił jak powinna wyglądać gra jako FC. Jedni mi mówią że złapać flagę, przeżyć, dobiec do celu, capnąć. Nic więcej mnie nie interesuje? Czy coś przeoczyłem? Na razie nie mam więcej pytań :) |
|
„heart of the aspects”
wysłany:
Może ten od którego kupiłeś napisał do supportu że przez pomyłkę podał ci kod czy coś i nie ma kasy ani mounta ;)
Ale to chyba mało prawdopodobne. |
|
Ładnie to wygląda ale wg. mnie to już za duże ułatwienie. Co będzie dalej? Zakładając postać od razu max lvl i epic gear?
|
|
„Diablo 3 15 maja 2012!”
wysłany:
Cierpliwość zostanie w końcu wynagrodzona ;)
|
|
Kurde szkoda, ja akurat lubię Garrosha, dzięki niemu horda przestała być taka cipkowata jak pod wodzą Thralla (olaboga chce pokoju z aliantami). Ale nikt nie mówił że Garrosh musi ginąć, może zostanie pokonany i będzie pełnił inną rolę w hordzie, ale z drugiej strony to Hellscream, pewnie będzie wolał zginąć.
Co do samego oblężenia Orgrimmaru to raczej wątpie czy ten "wspólny" atak ally i hordy wyjdzie tak jak planowali. Varian pewnie nie będzie chciał tak łatwo opuścić miasta po pokonaniu Garrosha i będzie jeszcze starcie Horda-Ally o Orgrimmar. Chciałbym aby pozostali liderzy się uaktywnili podczas tego eventu, Lor'themar tylko stoi w Silvermoon i pilnuje swojej fryzury, Baine też jakoś mi się w oczy nie rzucił. |
|
„Droga redakcjo ”
wysłany:
Przeżywacie z tym "śmietnikiem" bardzo dobrze że został zamknięty, może reszta forum odżyje (albo umrze ^^).
|
|
„Petycja o zamknięcie Śmietnika ”
wysłany:
@Gremigobles
Proste, zakładasz temat o Angry Birds i piszesz, kto inny pociągnie temat, a za miesiąc będzie można do niego wrócić, zamiast przekopywać się przez 100 stron w "śmietniku". Myślałem ze właśnie na tym polega forum ;) |
|
Nie no, nurkująca pandarenka mnie zniszczyła xD
|
|
"Płonące totemy" cóż na szczęście jest transmogryfikacja ;) Ciekawe jak przy secie warlocka i warriora się popiszą.
Oczywiście te sety ponoć niedopracowane jeszcze, ale już się wiele nie zmieni raczej. |
|
„Warlock w MoP”
wysłany:
Ostatnio jakoś mało życia w tym dziale, więc wykorzystam okazję i trochę po spamuje materiałami dotyczącymi warlocka. Oczywiście zdaję sobie sprawę że kto będzie chciał sam odnajdzie co trzeba ale tworząc ten temat myślałem o tych którzy nie mają czasu całymi dniami przekopywać się przez różne serwisy w poszukiwaniu jakiś nowinek ;)
Zmiany w zaklęciach: Ogólnie: - Wszystkie specjalizacje używają Shadow Bolt na 1 poziomie, ten się zmieni na 42 poziomie w zaklęcie odpowiadające specjalizacji: Affliction - Malefic Grasp, Demonology - Demonic Slash (tylko w metamorfozie), Incinerate - Destruction - Wszystkie spece otrzymają Malady, ktore zmieni się na 10 poziomie w odpowiednie dla danej specjalizacji zaklęcie (Corruption dla Affliction i Demonology, Immolate dla Destruction) - Soul Harvest zostało usunięte - Fel Armor jest teraz pasywnym bonusem - Curse of Tongues i Weakness zostało połączone w Curse of Enfeeblement - Soulstone jest zwykłym zaklęciem i nie wymaga już wcześniejszego tworzenia Soulstone'a - Shadow Ward zostało zmienione w Twilight Ward - Wszystkie specjalizacje otrzymają nowe defensywne zaklęcie, Unending Resolve - Fel Flame zwiększają czas działania Corruption, Unstable Affliction, i Immolate - Dark Intent jest teraz raid buffem i zwiększa spell power o 10% - Nowe zaklęcie Demonic Gateway, stawia dwa portale między tobą a wskazaną lokacją, pozwalając wszystkim w rajdzie teleportować się między portalami, limit 5 osób (regeneruje 1 ładunek co 15s) - Nowe zaklęcie Command Demon, aktywuje specjalną umiejętność peta - nowa mechanika Everlasting Affliction, działa z "channelowanymi" zaklęciami, i wszystkimi DoT'ami (w tym Immolate) - Healthstones posiada teraz 3 ładunki i dziala jak Mana gem magów - Demon Soul zostało zmienione w Dark Soul, ten dostosowuje się do danej specjalizacji:
Affliction: - Soul Shards i Soulburn są zarezerwowane tylko dla Affliction - Malefic Grasp replaces Shadowbolt as the main filler at level 42 - Bane of Agony możemy rzucić tylko na 1 cel - Drain Soul generuje Soul Shard co 4s, cel nie musi już zginąć aby wygenerowano Soul Shard - Nightfall daje 4% szans na wygenerowanie Soul Sharda z ticku Corruption i Drain Life - Improved Fear redukuje movement speed o 30% kiedy skończy się Fear - Mastery zwiększa obrażenia Unstable Affliction, Corruption i Bane of Agony - Haunt Zadaje obrażenia shadow, zwiększa obrażenia zadawane celowi o 40% przez 8s, zaklęcie już nie leczy i kosztuje 1 Soul Shard Demonology: - Demonic Fury cap wynosi 1000, poza metamorfozą posiadamy 200 Demonic Fury, regeneruje się automatycznie poza walką - Metamorphosis posiada 10s CD, kosztuje 12 Demonic Fury co 3 sekundy, zwiększa korzyści z Demonic Fury o 100% - Podczas Metamorfozy, wszystkie zaklęcia z wyjątkiem Hand of Gul'dan kosztują Demonic Fury, ticki z Corruption wciąż generują Demonic Fury - Wszystkie zaklęcia petów rzucane są natychmiastowo (podczas metamorfozy) i kosztują 250 Demonic Fury; każdy pet wezwany podczas metamorfozy będzie posiadał 1 min CD. - Specjalne ataki petów generują 24 Demonic Fury - Podczas Metamorfozy wiele zaklęć zmieni swe działanie oraz zyskamy nowe zaklęcia
- Bane of Doom jest zarezerwowane dla Demonology, i działa z Everlasting Affliction - Demonic Rebirth jest przypisane do demonology speca, 2 min CD, 20 sec czas działania - Hand of Gul'dan jest teraz zaklęciem AoE (jak Rain of Fire), posiada 3 ładunki (regeneruje 1 co 15s) - Gul'dan's Grasp nowy pasywny efekt aktywuje sie kiedy Hand of Gul'dan zada obrażenia, stackuje debuff który redukuje movement speed (90% jeżeli wszystkie 3 ładunki trafią cel) - Decimation sprawia że możemy rzucić 1 Soul Fire na 30 sekund - Shadowflame jest zarezerwowane dla Demonology - Mastery zostało zmienione tak abyśmy mieli korzyści z bonusów Demonic Fury do obrażeń poza metamorfozą - Wild Imps; nowy czar tylko dla Demonology, przyzywa 5 impów, które zaatakują wskazany cel - W Metamorfozie auto ataki będą odświeżać Corruption, należy stać w meele range - Wciąż można castować Hellfire w ruchu Destruction: - Chaotic Energy is a new Destruction mechanic that essentially turns our mana bar into a longer lasting version of Energy - Destruction ma teraz nowy zasób zwany Burning Embers. Posiadamy 3 embery (4 z glyphem), dodatkowo dostajemy debuff który rani nas w zależności ile emberów posiadamy
- Backdraft redukuje cast time incinerate o 30% (3 ładunki), Conflagrate wciąż może go aktywować - Rain of Fire nie wymaga już "channelowania", dodatkowo ogłusza cele, zadaje 50% dodatkowych obrażeń celom z Immolate - Backlash jest przypisany do speca - Havoc zastępuje Bane of Havoc, 2 min CD, następne 4 single target cele uderzą zakażony cel - Destructive Influence; pasywny czar otrzymywany na 86lvl, ataki naszego demona redukują cast time Soul Fire - Mastery zwiększa obrażenia Immolate, Incinerate, Conflagrate, i Soul Fire o X% Pety: Dzięki nowemu talentowi Griomoire of Supremacy mamy dostęp do nowych demonów (niezaleznie od speca) - Imp -> Fel Imp "Singe Magic" zmienia się w "Burn Magic", działa podobnie do "Mass dispell" - Voidwalker -> Void Lord Void Lord może rozbroić cel, oraz zyskuje threat buff - Succubus -> Shivara Shivara zyskuje "Fel Lash", zaklęcie które odrzuca cel - Felhunter -> Observer "Dispell Magic" zmienia się w "Clone Magic", działa podobnie do "Spell Steal" magów, the buff jest przenoszony na peta a nie na warlocka - Felguard -> Wrathguard "Cleave" zmienia się w "Mortal Cleave" który redukuje healing celu o 25% - Infernal -> Abyssal - Doomguard -> Terrorguard Glyphy: Glyph of Burning Embers - Increases your maximum Burning Embers by 1. Glyph of Carrion Swarm - Your Carrion Swarm no longer knocks targets back. Glyph of Conflagrate - Reduces the movement speed reduction of Conflagrate to 100% and increases the duration by 100%. Glyph of Curse of Exhaustion - Curse of Exhaustion now reduces the targets movement speed by ((30+40)*-1)%, lasts half as long and has a 20 second cooldown. Glyph of Demon Hunting - Demonic Fury now reduces damage taken instead of increasing damage dealt. In addition, while using Metamorphosis, Soulshatter taunts your target, Twilight Ward will absorb all schools of damage and Demonic Slash is shorter range and generates fury. Glyph of Demonic Training (Voidwalker) - Maximum health increased by 20%. Glyph of Eye of Kilrogg - Your Eye of Kilrogg is no longer stealthed and can now place your Demonic Circle. In addition, the movement speed of your Eye of Kilrogg is increased by 50% and allows it to fly in areas where flying mounts are enabled. Glyph of Felguard - Your Felguard will equip a random two-handed axe, sword or polearm from your backpack. Glyph of Health Funnel - Your health funnel instantly restores 0% of your demon's health, but has a 10 sec. cooldown. Glyph of Healthstone - You receive 100% more healing from using a healthstone, but the health is restored over 10 sec. Glyph of Nightmares - Your Felsteed and Dreadsteed can cross water while running and leave a trail of flames. Glyph of Shadowflame - Your Shadowflame also applies a 70% movement speed slow to its victims, but Metamorphosis no longer reduces the duration of Stuns or Snares. Glyph of Soul Shards - Increases your maximum Soul Shards by 1. Glyph of Unstable Affliction - When Unstable Affliction is removed, it instantly deals critical damage to both the target and the dispeller, but no longer silences. Filmy: Spoiler (pokaż ) Specjalizacje i talenty: /źródło MMO-Champion, Warlock's Den W MoP zanosi się że lock będzie niezłym koxem, szczególnie demonology troszeczkę kandyduje do roli tanka wszystko dzięki Glyph of Demon Hunting, ciekawa sprawa, caster tank ;) Jak znajdę jakieś ciekawe "materiały" o locku to postaram się tutaj wrzucić. |
|
„Warlock w MoP”
wysłany:
|
|
Uśmiercać Garrosha? Sorry ale blizzard nigdzie nie napisał że zostanie uśmiercony, nie rozumiem czemu ludzie muszą tak rozpowszechniać jakieś plotki. Pomyślmy gdyby co dodatek blizz uśmiercał po kilkoro ważnych postaci to co by nam zostało?
Ja to widzę tak, Garrosh został "opętany" w pandarii przez Sha, i w ostatnim patchu stoczymy z nim walkę ale ja tu widzę bardziej że przy jakoś 20% hp Sha będzie próbował ujść z życiem i opóści ciało Garrosha i puff wyskakuje z Thrallem jakiś pandaren mnich spec od Sha, uśmierca ją czy jakoś uwięzi abyśmy mogli go wykończyć, a Garrosh wyczerpany pada na ziemie (ale nie ginie), wymiana zdań z Thrallem, zwraca mu posadę wodza i przysięga służyć hordzie by odkupić swoje winy. A to że zabił Cairne to też płacz co niektórych, został wyzwany na pojedynek, a jak na Hellscreama przystało nie odrzucił wyzwania, wszystko by było fajnie gdyby nie Magetha nei zatruła jego topora. Jakoś po śmierci Cairne nie miała oporów by zająć Thunder Bluff, które Baine musiał odbijać :) /cool story ;) |
|
„Warlock w MoP”
wysłany:
/bump
Drobna aktualizacja :) |
|
Wątpię, Garrosh jest bardzo przewrażliwiony na punkcie "demonicznych mocy" itd. pamiętam w Ashenvale był jakiś quest gdzie chciał zabić orka który skorzystał z demonicznych wspomagaczy podczas ataku night elfów. Zresztą my się tylko możemy domyślać, i tak blizz zrobi swoje :) |
|
„Warlock w MoP”
wysłany:
|