WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

thomson92

Idź do strony: 1
permalink „Pvp w legionie” wysłany:
Nie grałem w wowa od ponad roku. Z tego co widzę zadchodzące zmiany w pvp bedą wprowadzać wyrównywanie ilvl np. na bg.
Pytanie do was czy te skalowanie ilvl obowiązuje zawsze (areny,world pvp)? Jaki jest sens zdobywania itemów pvp jeżeli praktycznie nic nam to nie daje (słyszałem, że są jakieś minimalne różnice w sile lepszych itemów). Nie oceniam jeszcze tych zmian ale co ma być teraz motywacją do gry pvp? Walka sama w sobie, zdobywanie kolejnych osiągnięć w tym systemie prestiżu, rankingi? Jak zapatrujecie się na te zmiany? Czy są one w stanie zachęcić gracza do dłuższej zabawy? Ja zawsze czułem się znudzony pvp po ok 1-2 miesiącach, chwile lvlowałem inną postać i robiłem sobie przerwę od wowa na jakiś czas. Zaznaczę tylko, że jestem osobą, którą głównie interesuje kwestia pvp, raidy, questy itp robiłem okazyjnie z ciekawości. Bardzo mnie cieszy, że są zmiany w systemie pvp bo wow tego potrzebował... ale czy te zmiany będą wystarczające, zobaczymy
permalink „Pvp w legionie” wysłany:
Moim zdaniem bardzo dobra decyzja, że jest tylko 1 gear. Czyli jak biegamy sobie po świecie to mamy np. ilvl 700, walczymy w world pvp też mamy 700 a na bg skaluje się do np. 750? Kiedyś coś słyszałem, że jak w world pvp walczysz to automatycznie się gear też jakoś inaczej skaluje ale może coś się zmieniło albo ja źle zrozumiałem (bo pamiętam te info jak przez mgłe).

A co uważasz o systemie prestiżu? Dużo osób widziałem pisało, że strasznie ciężko się gra bez tych talentów, które nam daje więc ciągłe resetowanie go może być irytujące (wiem, że nie trzeba resetować ale wiadomo, że każdy chce jak najlepsze osiągnięcia nabijać :D).

I jeszcze tylko pytanie o itemy w kontekście specjalizacji. Czy jeżeli będziemy zdobywali itemy pod holy pala a potem zacznę grać retri to one zmienią statystyki czy musze nowe przedmioty zdobywać? I co z artefaktami... ponoć na początek robi sie questa na te broń. Jeżeli zdobędę artefakt dla np. pala holy a potem będę chciał grać retri, co się stanie z bronią artefaktową?
Idź do strony: 1