WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

bydlakk

Idź do strony: 1 ... 9, 10, 11, 12, 13 ... 17
permalink „Kilka pytań nowicjusza” wysłany:
teraz jakas tam niby opcja jest ze kupujac dodatek w jakims pakiecie jest 30 dni zamiast starego battlechesta
ale raczej nei pchalbym sie w takie koszta bo nie wiadomo czy zostaniesz na dluzej
permalink „Kilka pytań nowicjusza” wysłany:
na bl to horda, w ally nie wiem, mozliwe ze defias brotherhood?
nie ma mozliwosci zatrzymywania abonamentu, ale jesli twoje konto bedzie rzeczywiscie nieaktywne przez ten czas to mozliwe ze gm da Ci pare dni gry - chociaz oficjalnie nie ma mozliwosci, to tylko dobre serce gma ktory akurat rozpatruje twoj ticket
to troche tak jak z innymi abonamentami, jak nie uzywasz tel to nikt Ci nie zwraca kasy
permalink „Addony na rajdach? Hmmm” wysłany:
gdzies czytalem ze blizz rzeczywiscie tworzy mechaniki bosow uwzgledniajac to ze gracze maja addony
zdarzalo sie calkiem niedawno ze nawet blokowal niektore addony - a raczej uniemozliwial dostep do pewnych informacji

wydaje mi sie ze gra bylaby ciekawsza bez addonow, ale niektore rzeczy musialoby dac sie lepiej w standaarowym ui poustawiac
permalink „Nowy w temacie” wysłany:
szlachetna napisał :
1. Musisz kupić abonament, aby móc grać do 110 poziomu. Jeśli chcesz grać w najnowszym dodatku (wychodzi za 18 dni) to musisz dokupić Battle for Azeroth. Dodatek NIE dodaje dni do abonamentu.
2. 288485849299 razy odpowiedziano na to pytanie w tym samym dziale w przeciągu ostatniego miesiąca. Zaznaczę, że serwery są cross realm, więc możesz być z dowolnego serwera i grać z dowolnym graczem z innego realni
3. Graj tym, cym przyjemnie.
chyba jest teraz jakas wersja bfa z 30dniami gratis w ramach rekompensaty dla battlechesta
permalink „Wow 30 dni przelew” wysłany:
tylko pamietaj ze masz tam opcje subskrypcji i troche drozszy jednorazowy zakup 30 dni
permalink „plik wow.mfil” wysłany:
musisz precyzyjniej sie wyrazac bo nie za bardzo wiadomo o co chodzi
permalink „Komputer do WoW BFA” wysłany:
ja bym raczej bral ryzena nowszej generacji np r5 2600x zamiast tego 1700 ktory pewnie bedzie mniej wydajny w wowie
a juz najlepiej to jakis i5 8400 tylko teraz ceny intela poszly strasznie w gore
do wowa raczej nie ma roznicy czy to ryzen r3 1200 r5 1500 czy r7 1700, bo wszystkie maja bardzo podobny performance na pojedynczym rdzeniu, raczej szedlbym w cos wydajniejszego na pojedynczych rdzeniach tak jak wyzej czyli r5 2600x
LINK
permalink „Komputer do WoW BFA” wysłany:
St3aDq napisał :
Ja mam 1060 6gb i 8400 to na ustawieniach 8-9 wyciągam powyżej 60fps, możliwe spadki ale to przy dużej ilości graczy. Oczywiście mówię o otwartym terenie a nie raidy.
8400 kupiłem bodajże za 780zl {nowa, końcówka sierpnia tego roku} .
Ps. Ludzie grają na i3 8xxx + 1050 i nie narzekają, tyle że muszą mieć niższe ustawienia
wysłane po 9 minutach 38 sekundach:Z tym ryzen'em bym uważał bo z tego co sam patrzyłem to procki Intela są lepsze w niektórych sytuacjach o kilkanaście FPS. {oczywiście porównując podobne specyficznie procki}
i3 8350 moze miec lepszy performance w wowie niz i5 8400;P
a ryzeny szczegolnie 1 gen maja slaby single core
permalink „Conquest” wysłany:
nie wiem jak w przypadku rogala i jego weaopnow ale generalnie po wbiciu 500 cp oddaje sie je jak quest i jest wybor itemow pod rozne staty np versa haste mastery crit itp
w battle for azeroth waeapony juz nie maja takich traitow jak w legion artefakty
teraz head shouldery i chest maja tzw azerite traity jesli o to Ci chodzi
weapon ulepszasz po prostu zdobywajac inny
jest tez taka metoda ze jak masz weapon pvp ale nie aspirant(zdobyty za casual pvp) tylko gladiator(rated pvp, moze jakies weekly questy naw wygranie brawla) to mozesz mu zwiekszyc ilvl(ulepszyc) jak masz LINK albo LINK
nie wiem czy o to Ci chodzi bo moze gdzies to podslszales szczegolnie ze akurat pokazujesz weapon pvp
no i mozesz jeszcze kupic enchant np quick navigation ale raczej szkoda kasy przed weaponem na 120lvl

@inni, on nie troluje jakbyscie przeczytali jego wszystkie postys to wiedzielibyscie o co chodzi :)
permalink „Moja krytyka BFA” wysłany:
moja wypoowiedz pisana w locie takze moze nie trzymac sie kupy

na wstepie TL:DR mam wrazenie ze jest to opinia na temat legionu bo wiekszosc systemow krytykowanych w bfa to po prostu systemu z legionu

przeciez system itemow od clasika jest taki ze chcemy bis staty a nie tylko nowy item ktory zawsze jak poleci to zakladamy, a teraz po prostu chcemy interesujacy nas trait
a skaling stat z itemow jest w grze tez od klasika - 100mastery na 10 20 30 40 50 60 70 lvl daje rozna wartosc %
i to normalne ze majac bis gear z legionu staje sie on co raz gorszy w miare levelowania,, jedyna inna rzecz to taka ze swiat sie caly skaluje i kiedys np miales 62 lvl w helfire to moby byly juz trywialne, czyli system legionowy tutaj jest powodem a nie bfa jako takie(lokacje skalujajce sie do lvl) miedzy innymi z tego powodu content z wod byl trudny w momencie wyjscia patcha 7.3.5 i zmian dot lvlowania
traity tego samego itemu z wiekszym ilvl - ta kwestia jest ciekawa bo rzeczywiscie dziwnie jesli mamy ten sam item ktory na roznych ilvl wymaga innego lvl naszyjnika
a do do max poziomu to jest tak juz od dobrych paru lat generalnie ostatatni raz kiedy mialem frajde leveluajc to moze bylo cata, bo tam doszly 2 nowe spele i redesign talentow
co do unikalnosci itemmow - sam nie wiem czy masz racje, czy po prostu nasze mozgi juz to ignoruja, bo ja nie znam zadnych itemow od 10 lat, poza trinketami ktore mnei interesowaly do pvp
co do zdobywania konkretnych itemow, to teraz po prostu szukasz w loot table gdzie to leci i to farmisz, tak samo jak kiedys tylko nie jestes zalezny od kogos kto Ci master lootem moze go ewentualnie dac
wydaje mi sie ze faktycnie jest za duzo podobnych itemow ktore nie sa unikalne, w sensie takim ze gracze chca balansu - wiec jesli kazdy trait ma miec podobna sile, to mamy w dupie ktore z posrod 10 roznych shoulderow/headow/chestow mamy, generalnie tutaj tez wplyw ma legionowy design m+ ktory powoduje ze z kolejnego rodzaju contentu mamy dobry gear i mnozy sie jego ilosc
na tbc/wotlk mielismy insty ktore przygotowywaly do rajdu, gdzie lecial dany item, teraz mamy insty z ktorych leci taki sam gear jak kiedys tylko ze ma ilvl rajdowego itemu i jego staty i robi sie nagle wybor 10 itemow a po co to wszystko pamietac no nie?
caly czas mowisz o rzeczach tak naprawde legionowych i jego "fatalnych" systemow
co do gcd, to jest kwestia sporna, bo nie do konca precyzyjnie o tym mowisz, a genelranie chodzi o to ze odpaly maja gcd a kiedys nie mialy, niektore jeszcze wczesniej mialy
wydaje mi sie ze dodaje to troche skila do gry i pomyslunku szczegolnie w pvp, ale to kwestia sporna i zalezy od kontekstu, bo np enh odpalajacy 10 odpal i robiacy 20k dpsu single target w pvp bez gcd bylby jeszcze bardziej rakotworczy niz jest
a co do zepsutych specow, pozddrawiam spece ktore przez 10 lat byly niegrywanlne xd
strasznie duzo BAJASU w tym filmiku
co do levelowania i talentow no coz to system z mopa, rzeczywiscie jest nudny szczegolnie po pruningu speli - to uratowac moglby tylko pruning leveli a to bylby szok

tak od siebie dodam ze myslalem ze warfronty i isle expeditions beda ciekawsze, mam tez nadzieje ze w przyszlych patchach to naprawia

generalnie wydaje mi sie ze system wowa jest spierniczony od bardzo dawna i jedyne co sie trzyma kupy to high end content typu rajdy m+ i pvp (juz nawet nie chodzi o balans) tylko o strukture gry
permalink „Moja krytyka BFA” wysłany:
wydaje mi ze w kolejny raz systemy ktore naprawialy gre na pewien czas - dawaly jej nowe zycie - np m+, poziomy trudndosci instancji, rajdow, world questy zepsuly wiele innych doznan i ducha rpg

nie bede opisywal szczegolow, ale generalnie wielosc poziomow trudosci inst i rajdow psuje itemizacje, to przez to mamy 10 roznych wersji danych itemow, a wielosc instancji(skalujacych sie np do m+) powoduje ze jest ich tez 10 rodzajow
world questy dostepne od reki i robiacych syf z mapy swiata - kiedys jak ktos chcial robic podobny content(daily q) to musial dowiedziec sie gdzie i u jakis npc trzeba ogarnac questy (element rpg) i robil generalnie podobne rzeczy, ale gdzies minimum przyzwoitosci w tym bylo
+shardy, crossrealmy - ulatwienie ktore przerodzilo sie w robienie wszystkiego na pol afk, szczegolnie jesli chodzi o outdoor content, juz te blokady na instant szukanie i dolaczanie do grup tak naprawde nic nie zmienily tylko opoznily pewne rzeczy - kiedys na servie trzeba bylo sobie znalezc grupe osob do robienia tego typu contentu i byly to dlugotrwale relacje czesto

generalnie blizz ma dobra strategie, bo graczy casualowych ktorzy tylko robia aktualny content np miesiac gry po wyjsciu dodatku potem ewentualnie wiekszy patch i tak w zaden sposob nie zatrzymaja (mogliby ale pewnie na niewiele dluzej), hardcorowi gracze pve i pve maja spamowalny content ktory pewnie zadowala ich pragnieia (itemy, cyferki(np m+ czy rating) nic tylko grac i grac, dodatkowo content casualowy jest dostepny od reki - trudny rare na world - lfg 10 sekund i zrobiony. ale czy gracz ktory musialby na wszysttko tylkoczekac mialby ochote grac dalej?

wow stracil ducha juz dawno temu mysle ze kazdy dodatek ktory swoim przelomowym systemem na tamte czasy zachwalanym byly tylko kolejnym schodkiem to upadku
mysle ze wow w wduchu rpg skonczyl sie na tbc/wotlk/cata, ale czy to oznacza ze wow sie zepsul? zalezy od punktu widzenia
wydaje mi sie ze caly czas jest tak samo i te wszystkie minusy i plusy maja niewiele znaczenia dla mnie bo i tak gram pve i pvp na takich poziomach(wlasciwie tu chodzi raczej ze nie robie casualowego contentu ktory cierpi na tym wszystkim najbardziej) ktorych te cale zamieszanie nie dotyczy po prostu mam to w dupie xd
permalink „Moja krytyka BFA” wysłany:
@up
w sprawie levelowania kiedys po prostu bylo tylko 60lvl i bylo duzo speli/rankow/talentow co sprawialo ze naprawde chcialo sie wbic ten lvl dwa albo trzy zeby odblokowac nowy rank firebala i duzo mocniej bic moba, teraz juz tego nie ma ale nie od bfa tylko od cata, teraz ten efekt jest spotęgowany bo musimy wbic az 120lvli
do wotlka jeszcze byl stary system levelingu a poziomow wcale nie bylo tak duzo to jakos to wygladalo
kiedys po prostu levelowanie bylo czescia gry, teraz dla wiekszosci to tylko nieistotny content
permalink „Pytania Miki123” wysłany:
skasujcie ten post bo takich rzeczy raczej nie powinno byc na publicznym forum
poza tym robi sie to troche inaczej takze nie nie probowalbym
permalink „Moja krytyka BFA” wysłany:
world questy to psychiczny nacisk na casuali i niszczenie im czasu gry
permalink „Exp” wysłany:
moze mu o dungeony chodzi
group finder standardowo chyba pod 'i', obok talentow achi opcji itp masz takie oczko zielono czarne mozna tez w to kliknac
Idź do strony: 1 ... 9, 10, 11, 12, 13 ... 17