Witam.
Na początku postaraj się zbadać ping do różnych serwerów w trakcie gry (proponowałbym dość wysokie obciążenie). Będziesz mógł się przekonać, czy w momencie DC, zwalnia Ci cały ruch na łączu, czy tylko do serwerów WOW.
Nie wiem, na jakiej zasadzie działa Twój provider internetowy, ale zawsze istnieje możliwość odblokowania/ przekierowania portów (przez providera, bądź przez Ciebie), co powinno zwiększyć stabilność połączenia z danym serwerem, lecz również narazi Cię na zwiększoną ilość ataków z sieci.
Na koniec rozwiązanie dość kosztowne, ale skuteczne w ok. 70% przypadków:
- Zmień modem na jakiś porządny router (polecałbym jakiegoś nowego D-LINK'a) z opcją odblokowywania portów i optymalizacji pod kątem gier on-line.
Zwykle modemy dostarczane od providerów warte są tyle, co dziesięć kilo makulatury i często również tak samo działają.
Wymiana sprzętu na lepszy (niestety droższy) powinna w chociaż w minimalnym stopniu wpłynąć na stabilność połączenia.
Idź do strony: 1
„Disconnecty co 15-20 min”
wysłany:
|
|
Witam serdecznie.
Mój problem polega na braku możliwości przedłużenia sobie czasu gry. Po zalogowaniu się na konto i próbie przejścia do opcji dodania karty z czasem gry, pojawia mi się następujący błąd (skrócony): HTTP Status 500 - type Exception report message escription The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. exception org.springframework.web.util.NestedServletException: Request processing failed; nested exception is java.lang.IndexOutOfBoundsException: Index: 0, Size: 0 org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.processRequest(FrameworkServlet.java:48 (...) root cause (...) note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.23 logs. Apache Tomcat/5.5.23 Po próbie kontaktu z działem technicznym otrzymałem odpowiedź, iż powinienem spróbować użyć innej przeglądarki internetowej. Postępując zgodnie z zaleceniem zainstalowałem sobie chyba wszystkie możliwe przeglądarki i .... ciągle otrzymuję ten sam błąd. Czyściłem cache, próbowałem logowania z innych komputerów i efekt był zawsze taki sam. Kolejna odpowiedź działu technicznego: "Dziwne, powinno działać" mnie nie satysfakcjonuje. Czy ktoś z Was ma podobny problem, lub wie cokolwiek na temat możliwego rozwiązania? Z góry dziękuję za odpowiedź :) |
|
Dziękuję bardzo za podpowiedź. Niestety zmiana języka również nie pomogła. Za to fajnie wygląda strona konta w dialekcie mandaryńskim :)
Problemem nie jest raczej zainstalowana wersja jre, po bliższym przejrzeniu komunikatu wygląda bardziej na błędny protokół komunikacyjny z kwerendami w javie umieszczonymi na serwerze. Jednakże znalazłem podobny temat na oficjalnym forum WOW'a: http://forums.wow-europe.co... Czyli problem jest globalny (a raczej: europejski). Jeżeli komukolwiek przydarzyło się coś podobnego, pragnę zakomunikować, iż należy czekać na reakcję działu technicznego. |
|
„Problem przy aktualizacji”
wysłany:
Witam. Zgadzam się z Przedmówcą. Miałem identyczny problem. Pomogło uruchomienie WOW'a z uprawnieniami administratora. U znajomego należało również uruchomić w trybie zgodności z Win XP SP3, ale jak wiadomo - przy każdej windzie działa inaczej :) |
|
Niestety. Problem powtarza się na: IE, FF, Safari, Operze, Chromie, Avant Browser, SeaMonkey, Maxthon'ie, etc. Sprawdzałem na komputerach z zainstalowanymi Win XP, Vista, 7, Leopardem, dystrybucjami Linuxa. Postaram się w weekend śledzić temat na głównym forum (europejskim) WOW'a i poinformować o przyczynie problemu, jak również o jego rozwiązaniu. Jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam :)
|
|
Zgadzam się, jednak wg. wiadomości, którą dostałem wcześniej od supportu:
Czyli pierwszą rzeczą, którą zrobiłem, było wypróbowanie praktycznie wszystkich dostępnych przeglądarek. Chyba jedyną dobrą rzeczą w tym wszystkim jest to, że nabije mi się rest :) |
|
Wszystko się wyjaśniło. Problemy z dodaniem czasu gry i zarządzaniem kontem (wg. pomocy technicznej Blizzarda) wynikały z:
- nadmiernego przeciążenia serwerów dzięki masowej sprzedaży i zarządzaniem SC II - wprowadzaniem zmian odnośnie WoW Cata - Zmianami w kwerendach javy w celu usprawnienia opcji płatności - Jeżeli ktoś najpierw grał w "demo", a dopiero później dokonał zakupu pełnej wersji - mogły występować problemy w zarządzaniu profilem ze względu na wyżej wymienione czynniki Wszystkie problemy zostały usunięte. Mogą się jednak pojawić podobne w przeciągu dwóch tygodni, gdyż Blizzard ciągle będzie wprowadzał zmiany. |
Idź do strony: 1