WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Korix

Idź do strony: 1
permalink „Death Knight” wysłany:
Nie sądzisz chyba, że na jakimś privie było oskryptowane OS?! Mam w tej kwestii trochę niechlubnego doświadczenia(proszę bez komentarzy) i wiem, że to się raczej nie zdarza. Zresztą dmg się chyba zgadza?
permalink „Warlock” wysłany:
A ja osobiście bardzo cenie sobie Affliction: primo podoba mi się sama idea i mechanika gry, secundo mana kończy się tylko w wyjątkowych przypadkach i nie trzeba jej odnawiać(co zapewnie m.in. Improwed Drain Soul[przejżyj sobie drzewko ]) co jest wyjątkowe poniżej 60(a więc bez Fel Armora odnawiającego 2% hp na 5s). A powyżej 60 z Hauntem walka jaka mi się przypomina: położyłem 9 mobków(policzyłem później ) ciągle in combat po 2-3 naraz i z niejaką konsternacją odkryłem, że mam 100% HP i 98% many, demon to samo(Dark Pact nie jest potrzebny). Tercio expi się miło, łatwo(a także bez zbędnego przepracowywanie się) i przyjemnie. Co więcej bez irytujących przerw na uzupełnianie many tradycyjnymi sposobami.

Pod PvP stosuje jednak generalnie Destruction(tu nie chodzi przecież o oszczędność many), gdyż w niezgranych grupach na BG po prostu lepiej się sprawdza(można zadać duże obrażenia dość szybko, choć nie lecząc się kosztem wroga tak jak w affli).
Idź do strony: 1