Witam,
z racji tego, iż forum PvP jest jeszcze dość ubogie, chciałbym rozpocząć wątek Death Knight PvP;
Z czasem postaram się uzupełniać informacje, komentarze mile widziane;
Podstawowe zasady
I) Nie dać się zabić
II) Nie dać zginąć swojemu partnerowi (Arena), kontroluj pole walki, używaj DG i CoI
III)Likwiduj swój cel, kiedy masz pewność, że nie zostanie wyleczony - nie ma sensu marnować CD, kiedy Twój cel jest właśnie nietykalny
IV) Uderzaj z pełną siłą, kiedy tylko Twój cel się odsłania
V) Podtrzymuj atak, jeśli wiesz, że nie dasz rady zlikwidować celu - pamiętaj o zarazach, zbieraj moc runiczną, czekaj na odświeżenie run, zmuszaj przeciwnika do popełniania błędów i wykorzystuj je;
Talenty
Jedyną słuszną opcją wydaje się w chwili obecnej Unholy Spec:
0/17/54
Stats
Hit Rating - dla PvP powinien sięgać 164 (5%);
Spell Penetration - 100+ jest tutaj słuszną wartością, 3-4 Stormy Majestic Zircons powinny zalatwić sprawę;
Resiliance - trudno powiedzieć o górnej granicy tej wartości, można poczuć się już komfortowo
z wielkością równą 1k;
I jak zawsze w przypadku DK STR>AP;
Enchanty
Hełm: Arcanum of Torment/ Arcanum of Triumph
Naramienniki: Greater Inscription of the Axe/ Inscription of Triumph
Pelerynka: Spell Piercing
Klata: Powerful Stats/ Exceptional Resilience
Nadgarstki: Greater Assault
Ręce: Crusher
Pas: Eternal Belt Buckle
Nogi: Icescale Leg Armor
Buty: Icewalker, jeśli Twój Hit Cap jest na odpowiednim poziomie, to również Greater Assault;
Broń dwuręczna: Rune of the Fallen Crusader
Kamienie
Meta:
Chaotic Skyflare Diamond albo Swift Skyflare Diamond
Normalne:
Rigid King's Amber +20 Hit
Stormy Majestic Zircon +25 Spell Pen
Kiedy już jesteś Hit i Pen capped, reszta kamieni to: Bold Cardinal Rubie +20 Str
Glify
Ghoul/Dark Death/ Disease or Chains of Ice
Pestilence/Raise Dead/ Horn of Winter
Idź do strony: 1
„Death Knight PvP”
wysłany:
|
|
„Battlegroundy”
wysłany:
Można się często spotkać z tak zwanymi premadami, gdzie na BG wpada zorganizowana grupa; W PUG-u oczywiście warto również pamiętać o taktyce - jeśli znajdzie się ktoś, kto wie o co chodzi, dobrze, żeby przedstawił zamiary i rozdysponował zadania. AB np, pierwsza grupa GM, druga grupa BS, trzecia grupa LM, później urwać z każdej grupy kilka osób i uderzyć na Farmę; Bronić baz, nie bić się w szczerym polu, poruszać się grupami, etc.. |
Idź do strony: 1