WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Omissio

Idź do strony: 1
permalink „Death Knight PvP” wysłany:
Witam,

z racji tego, iż forum PvP jest jeszcze dość ubogie, chciałbym rozpocząć wątek Death Knight PvP;
Z czasem postaram się uzupełniać informacje, komentarze mile widziane;

Podstawowe zasady

I) Nie dać się zabić

II) Nie dać zginąć swojemu partnerowi (Arena), kontroluj pole walki, używaj DG i CoI

III)Likwiduj swój cel, kiedy masz pewność, że nie zostanie wyleczony - nie ma sensu marnować CD, kiedy Twój cel jest właśnie nietykalny

IV) Uderzaj z pełną siłą, kiedy tylko Twój cel się odsłania

V) Podtrzymuj atak, jeśli wiesz, że nie dasz rady zlikwidować celu - pamiętaj o zarazach, zbieraj moc runiczną, czekaj na odświeżenie run, zmuszaj przeciwnika do popełniania błędów i wykorzystuj je;

Talenty

Jedyną słuszną opcją wydaje się w chwili obecnej Unholy Spec:
0/17/54

Stats

Hit Rating - dla PvP powinien sięgać 164 (5%);
Spell Penetration - 100+ jest tutaj słuszną wartością, 3-4 Stormy Majestic Zircons powinny zalatwić sprawę;
Resiliance - trudno powiedzieć o górnej granicy tej wartości, można poczuć się już komfortowo
z wielkością równą 1k;

I jak zawsze w przypadku DK STR>AP;

Enchanty

Hełm: Arcanum of Torment/ Arcanum of Triumph
Naramienniki: Greater Inscription of the Axe/ Inscription of Triumph
Pelerynka: Spell Piercing
Klata: Powerful Stats/ Exceptional Resilience
Nadgarstki: Greater Assault
Ręce: Crusher
Pas: Eternal Belt Buckle
Nogi: Icescale Leg Armor
Buty: Icewalker, jeśli Twój Hit Cap jest na odpowiednim poziomie, to również Greater Assault;
Broń dwuręczna: Rune of the Fallen Crusader

Kamienie

Meta:

Chaotic Skyflare Diamond albo Swift Skyflare Diamond

Normalne:

Rigid King's Amber +20 Hit
Stormy Majestic Zircon +25 Spell Pen
Kiedy już jesteś Hit i Pen capped, reszta kamieni to: Bold Cardinal Rubie +20 Str

Glify

Ghoul/Dark Death/ Disease or Chains of Ice
Pestilence/Raise Dead/ Horn of Winter

permalink „Battlegroundy” wysłany:
barbarzynca napisał :
Itan napisał :
sciagam patch 3.3.0 :)

Mi coś się ściągnęło ..ale to nie cały patch.

Wracając do tematu.
Czy ktoś w BG spotkał się z jakąś taktyką?
To znaczy Team Play?

Bo z tego co ja grałem to wszyscy latają bez ładu i składu. Jedynie w WG ktos sie czasami deklaruje że zostanie na miejscu.

W AB wszyscy lecą zająć farmę a później to juz wolna amerykanka.

A najlepsze jest pogoń za fragiem. Jak już magiem mam mało HP to staram się dać dyla.
Jednak chęć zabicia jest tak duża że mało kto odpuszcza. Ostatnio jak grałem to o walkę o jedną z flag zostało 4 aliantów i ja. W pościg puściło się az 3 z nich. Jeden został.
Uciekałem w stronę respa i w końcu trzech aliantów uwikłało się w walke z innymi hordziakami. A między czasie ktoś zajął farmę. Aaa i mnie oczywiście ktoś ubił podczas pogoni.

Można się często spotkać z tak zwanymi premadami, gdzie na BG wpada zorganizowana grupa;
W PUG-u oczywiście warto również pamiętać o taktyce - jeśli znajdzie się ktoś, kto wie o co chodzi, dobrze, żeby przedstawił zamiary i rozdysponował zadania. AB np, pierwsza grupa GM, druga grupa BS, trzecia grupa LM, później urwać z każdej grupy kilka osób i uderzyć na Farmę; Bronić baz, nie bić się w szczerym polu, poruszać się grupami, etc..
Idź do strony: 1