WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

PAWELO

Idź do strony: 1 ... 3, 4, 5, 6, 7
permalink „Nowe formy Druida” wysłany:
Na początku myślałem, że druidzkie formy dla taurenów są lepsze...póki nie zauważyłem ich rogów!:) Dlatego stworzę Nocnego elfa Druida. Formy, które mi się podobaja...
Miśki:
Taureni-czarny
Nocne elfy-brązowy(prawy górny róg)
koty:
Taureni-wszystkie 3 brązowe:D
Nocne elfy-tutaj też nie mogę się zdecydowac. Każdy kolor jest naprawde ciekawy i klimatyczny...

Gdyby nie rogi taurenów, to ich formy byłyby zdecydowanie ładniesze. Nie wiem czemu mam uprzedzenie do rogów...
permalink „Sekrety Ulduaru...” wysłany:
Więc to ma być robione cały czas po każdym overloadze?
I czy wystrzeleni gracze automatycznie są umieszczani na armatkach i sami je niszczą , czy to należy do obowiązków demolisherów?
Wiem, że zadaję grad pytań, ale trapi mnie jeszcze jedna rzecz...:) Osoby z demolisherów powinny wyskakiwać z nich razem, czy jakimiś określonymi seriami?
permalink „Nowe formy Druida” wysłany:
Taureni ogólnie są bardzo klimatyczną klasą:) No ale kot z rogami?? :D Chociaż na swój sposób dodaje to im uroku. Zgadzam się z tym, że zmiana form druidów to duży plus. Szkoda tylko, że Blizzard dodaje je ratami ;P
permalink „Zmiana frakcji? Holy Crap?!” wysłany:
Czytałem ostatnio tekst admina na forum WoW'a. Nie wiadomo jeszcze, czy usługa będzie płatna. Póki co napisano tylko, że będzie można zmienić rasę, na taką, u której dostępna jest taka sama klasa, jak u naszej postaci. Będzie możliwy powrót do poprzedniej frakci, ale na tą rasę, która była wybrana na samym początku.
Mi się podoba ten pomysł. Mam tylko nadzeję, że połowa ally z mojego serwera nie przejdzie na stronę hordy:)
permalink „Sekrety Ulduaru...” wysłany:
Wiem. Dużym problemem będzie pewnie zamieszanie na r25. Jeszcze z moim kompem to będę miał tam dodatkowe utrudnienia :) Jeszcze nigdy nie robiłem właśnie tego z wieżą Freyi. Na 3 wieżach też Tower of Nature była zawsze zniszczona. Najlepiej będzie zobaczyć jak to wyjdzie w rzeczywistości.
permalink „Niesamowite Itemy na BG” wysłany:
No tak.. :) Na bg biegają takie postacie jak "twinki". Twink to postać mająca najlepsze możliwe itemy na swój poziom. Wyciągają je właśnie z intancji lub kupują rzeczy za duże sumy na ah. Zakładają też echanty na bronie. Taka postać jest nie do zatrzymania na bg. Chyba, że natrafi na drugiego twinka :) Takie postacie z reguły zakładają znudzone 80-tki.
Jest jeszcze jedna opcja zdobywania takich itemów... Na 80 poziomie są do kupienia bardzo dobre rzeczy, kóre może używać każda postać na naszym koncie. 1-80lvl. Z każdym zdobytym poziomem staty takiego itemu rosną. To jest bardzo niesprawiedliwe i dlatego w najbliższym patchu to się zmieni. Bedzie się dostawało doświadczenie a polach walki. To zakończy erę twinków!:)
permalink „Argent Tournament ;]” wysłany:
Tak, to chyba najgorsza seria... Skupiono się teraz na tym, aby sety hordy i przymierza się od siebie różniły. To stoi na pierwszym miejscu. A jest to spowodowane tym, że jest teraz event w Crusader's Coloseum i bardziej liczy się rywalizacja hordy i przymierza, komu pierwszemu uda się sprostać przeciwnościa areny:) Przynajmniej tak mi się wydaje.
permalink „Odwieczny problem wyboru klasy” wysłany:
Nie chciałem Ci tutaj mieszać, ale napisze:D
Jeśi chodzi Ci o robienie 100 razy jednego questa dla warriora to witam w klubie:) Gram potężnym wojownikiem od 2 lat bez przerwy. Stworzyłem już kilku i z questami nigdy nie miałem problemów, aby robić je jescze raz. Teraz aktywnie raiduje swoją klasą i całkiem dobrze mi idzie, też dlatego, że dobrze znam wojownika. Dobijanie do 80lvl-a nie jest takie trudn, gdy już Blizzard obniżył progi poziomowe chyba dwa czy trzy razy.
Co do pytań:

Ad.1 Ja o klasie myślałem jescze przed kupieniem pudełka z grą. Wahałem się między paladynem i wojownikiem. Wybrałem wojownika, nie dlatego co może zrobić, ale dlatego, że porpostu spodobały mi sie jego walory.Siła, różnorodność broni, płytowy pancerze etc. Więc przy wyborze klasy raczej nie kierowałem się niczym innym, niż intuicją:)

Ad.2 Najwiekszą frajde w grze wojownikiem sprawiło mi to, że zadaję chore obrażenia. To, że jak w PvP jakiś mag mnie zamrozi to szybko ucieka jak najdalej, abym go nie dogonił, bo wtedy warrior pokazuje, na co go stać.

Ad.3 Ani trochę. Pierwsze questy są naprawde klimatyczne i ciekawe.

Ad.4 Nie. Zrobiłem sobie kilka altów, ale wojownik zawsze stoina pierwszym miejscu.

Ad.5 A nie zastanawiałem się nawet nad tym... Poprostu wolę Przymierze, lepiej im z oczu patrzy:)

Ad.6 A tutaj nic mną nie kierowało.. Porpostu chciałem stworzyć człowieka.

Odpowiedzi na następny zestaw pytań:)

1. Powiem o wojowniku. Warrior na BG najczęściej przyjmuje większość obrażeń. Ma on też za zadanie dobijać/ zabijać unieruchomionych graczy. Zresztą każda klasa to może zrobić. Wojownik walczy wręcz, a obowiązki tej klasy omawia się przed arenami. To zależy od gracza, jak nim pokieruje.
Raidy... Mój wojownik to melee DPS. Zajmuje się robieniem jak największych obrażeń. Jeśli jesteś tankiem to ubierasz tarczę i zwracasz na siebie uwagę innych potworów. To one koncentrują na Tobie swoją uwage i Ty otrzymujesz największe obrażenia.

2. Nie wiem czy warto. Jeśli znudził Ci się warrior, to sprobuj zagrać szamanem albo hunterem. To są naprawde ciekawe klasy. A jak ciągnie Cię do warriora to zaciśnij zęby, przejdź przez questy l-36 i rozkoszuj się grą:)

3.A nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie.. Raczej bym nie oddał. Poprostu zrobiłbym sobie alta i dolevelował nim do 80 poziomu:)

permalink „Odwieczny problem wyboru klasy” wysłany:
Oczywiście, że jest:) Jest wiele krain, w których możesz równolegle lvlować. Sprawdź sobie na jakiejś stronce internetowej przedziały poziomowe. Potem wybierz tą, w której jeszcze nie byłeś i leć tam:)
permalink „Argent Tournament ;]” wysłany:
Pomysłów może masz wiele, ale set musi nawiązywać też do klimatu instancji, w jakiej się go zdobywa. Trzba zaprojektować tier, stworzyć jego wzór i wnieść do gry... Każdy element musi być dopracowany. Ja myślę, że Blizzard nie stworzył takiego kompletu, bo nie ma już pomysłów. To bardzo dobra firma, w której pracuje wielu specjalistów, w więc raczej oni nie mogą się wytłumaczyć brakiem pomysłów :)
permalink „Wojownik PvP” wysłany:
Czy ja wiem... do PvP teraz raczej nadaje się arms. Fury jest zabardzo skupione na ataku. Do walki z innymi graczami potrzeba też dobrej defensywy. Albo warek z dwuręczną bronią, albo z tarczą. Poza całkowitemu postawieniu na Arms lub Arms/Prot dodałbym też punkt do Tactical Mastery. Wtedy mogę szarżować na przeciwinka w każdym momencie. Mając CD na "Charge" przełączam Battle Stance n Berseker stance i atakuję skillem "Intercept".
Dobrym ulokowaniem punktu może być "Precing Howl". Ogólnie gram innym buildem w PvP niż ten. Fury dobrze spisuje się na instancjach.. na arenach lepiej radzi sobie Arms.
permalink „Odwieczny problem wyboru klasy” wysłany:
Zamiast biadolić moglibyście wziąć się do roboty i dokopać paladynom! :) Ja nie narzekam na PvP w World of Warcraft. Ludzie czesto uważają, że ich klasy sa słabsze od tego czy tamtego, grając paladynem, czy druidem. Nie wszystkim da się dogodzić:)
Dobrze poprowadzony wojownik może dużo zdziałać, zwłaszcza, jeśli ma u boku wierne drzewko:) Wystarczy tylko poczytać o swojej klasie i robić wszystko, aby udoskonalić swoją grę na arench(bo ten temat schodzi na tematykę PvP )
permalink „Sekrety Ulduaru...” wysłany:
Udało się:) Kilka dni temu z gildią zniszczyliśmy Flame Leviathana z czterema aktywnymi wieżami:D Kilka godzin wipe'ów i gotowe. Teraz trzeba będzie się zabrać za inne hard-mode'y.
Ale muszę powiedzieć, że walka z nim jest nawet ciekawa:) Dużo się dzieje i każdy ma masę rzeczy do zrobienia. Chyba największym problemem jest zgranie się wyrzucanych osób z motorami, ktore muszą ich odwozić do demolisherów. No i trzeba się męczyć z adami w postaci żyjących kwiatów. Jeśli nie są zabijane na bierząco to stwarzają zagrożenie dla demolisherów, ktore stackują pyrite na bossie.
permalink „Sekrety Ulduaru...” wysłany:
Nom, myśle że XT nie jest takim trudnym bossem na hard mode. Void zony pozostawione po Gravity Bombs też chyba nie są problemem. Nie wiem tylko ile hp mają sparki i kto musi je nukować.
Jeśli chodzi o Deconstruora to bardziej interesuje mnie hard mode w ulduarze 10man, bo wypada z niego bardzo dobry miecz do meele dpsu - Aesir's Edge :)
permalink „Rage nerf” wysłany:
hehe :D Uff to dobrze:) Ale dobrze Fierro, musimy być czujni xD
Jeśli chodzi o rage to zawsze były z nią(nią? czyba tak, bo wściekłość..:) ) problemy. Albo w ogole sie jej nie nabija, albo wlaśnie dochodzi do 100/100 i trzeba spamowac Heroic Stike, żeby obniżyć jej poziom.
Jeśli chodzi o zmiany w następnym patchu to zmienią tylko talent Armored to the Teeth na naszą korzyść.
permalink „Ahn'Qiraj” wysłany:
Tak, ale i tak trzeba pomocy przy tym chainie. Linie questów zaczynasz w Cenarion Circle. Poza tym Ahn'Qiraj to bardzo ciekawa i tajemnicza instancja raidowa. Często przechodzę ją z gidią i zbieram set z tamtego miejsca(jak zreszta inne:D t1, t1, t5 i t6) Szczerze polecam Ci tą instancję pełną mitycznych potworów i miejsc. Na końcu stawiasz czoła Staremu Bogu - C'Thunowi.
Jeszcze jedno... Bramy można otworzyć tylko raz i może zrobić to tylko jedna osoba. Zostaje ona wyróżniona spośród innych graczy. Otrzymuje osiągniecie w "Feats of Strength", tytul "Scarab Lord" i mounta w postaci biegającego czarnego robaka/żuka(nie wiem właściwie co to jest:) )
permalink „Aegwynn vs. Sargeras” wysłany:
Niekoniecznie Glass... Postacie w WarCraft mają bardzo skomplikowaną psychikę:) Sargeras wprawdzie przedarł się do ciała Medivha, ale uważam, że nie dałby się zabić specjalnie... Łapiąc się jakiejlkolwiek deski ratunku skorzystał z tego, że Aegwynn jest w ciąży(która też zresztą była symbolem odcięcia się od Tirisfal)
Jeśli chodzi o postać Medivha to bardzo mnie zaciekawiła. Nie wiem jednak, kiedy ten potężny czarodziej był sobą, a kiedy zamieniał się w demona. Gdy czytałem "Ostatniego Strażnika" to na końcu właśnie myślałem nad tym, jak i kiedy Sargeras kierował Medivhem.
Wracając do Aegwynn... Czytałem o jej walce z panem Płonącego Legionu. Sama z nim nie walczyła. Pomogło jej mnóstwo smoków i innych stworzeń. Ona sama była potężnym srażnikiem Tirisfal i mogła przeciwstawić się Sargerasowi. Często moc czarodzieja ocenia się po wieku, jakiego dożywa. Aegwynn umarła w wieku ponad 600lat:)
permalink „Aegwynn vs. Sargeras” wysłany:
:D Nie widze sensu w wysyłaniu listu. Nigdzie nie czytałem o tym, że Sargeras był tak potężny, że był w stanie zniszczyć połwę istnień stworzeń świata WarCrafta. Aegwynn nie była przeciętnym magiem. To była potężna osoba zdolna do zabicia Sargerasa, albo jego "fizycznej powłoki". Moim zdaniem to taka sama walka jak starcie Arthasa z Illidanem lub Skrzydeł Śmierci z innymi Aspektami w chwili, gdy były jeszcze osłabione przez Duszę Demona.
Idź do strony: 1 ... 3, 4, 5, 6, 7