WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Fobos

Idź do strony: 1 ... 61, 62, 63, 64, 65 ... 79
permalink „co dalej w lore?” wysłany:
liq napisał :
Frakcje w tej grze zmieniają się w jakieś plugawe multi-kulti. Tak samo Alianci. Horda i Przymierze zamiast być koalicją kilku ras, które posiadają własną kulturę, armie i umundurowanie zmienia się w jeden, zunifikowany organizm.

No niestety, Blizzowi pewnie wychodzi taniej i szybciej wszystkich wsadzić w te same mundury i zbroje.

A tak w ogóle to skąd macie te informację o War4?

To tylko marzenie (które podzielam) graczy, którzy grali we wcześniejsze warcraftowe RTSy. Nie ma o tym żadnych informacji. A realnie do tego podchodząc do Blizz do tego niszowego gatunku wystawia Starcrafta...

Swoją droga skoro to temat o lore to teraz byłby idealny moment by wprowadzić War4. By pokazać co się dzieje w Azeroth w czasie, gdy my jesteśmy w Dreanorze. Kilka krótkich kampanii, gdzie każda rasa mogłaby coś swojego pokazać a na koniec daliby nam armię Płonącego Legionu do sterowania. Zniszczylibyśmy 75% świata a potem to ratowali w kolejnym WoWoskim dodatku.

Ja tam mogę wrócić do Azeroth w każdej chwili i nie potrzebuje W4 żeby ocalić swojego krula i SW. Nawet w Everbloom przenosimy się do SW.
permalink „Brak team pet buff” wysłany:
Może dlatego że daje on takiego samego buffa jak któraś postać w party i efekt nakłada się?
permalink „Balans klas” wysłany:
ABHAZEL napisał :

Słuchaj. Wyobraź sobie że masz najlepsze itemki pod klasę Szamana. Talenty glyphy itd. Ok jesteś już w świece wyobraźni? Super. Stoisz w miejscu i naparzasz w parę kukiełek. Kukiełki dostają, osiągasz limit dpsu jaki jesteś w stanie wykonać. Obok Ciebie naparzają inne klasy i też się nie ruszają i mają lepszy dps. Czemu się tak dzieje? Każda klasa ma tak naprawdę podobny lecz inny cel w grze drużynowej. Teraz wyszedł nowy dodatek i ciężko na początku zbalansować klasy. Całkiem możliwe że w raz z wydaniem kolejnych patchy będzie lepiej. Szaman był kiedyś i jest mocnym supportem lecz nie główną siłą uderzeniową. Spowolnienie? Szaman rzucaj totem! Nadchodzi mass fear. Szaman totem!. Pare osób zgineło na Bossie będzie wipe? Szaman po wipe'ie rzuć reinkarnacje i podnieś:). Jakiś mob ma na sobie buffa? Szaman zdejmij Buffa. Z kolei warlock kiedyś na samym dnie, wśród najrzadziej wybieranych postaci na main charakter pod koniec Pand najbardziej lubiany. Powód? Zielony ogień giga mega damage pod aoe. Dwa lecące chaos bolty mordo bicie ponad milion! Co do wieczniej dyskutującej rzeszy graczy walczących o kto robi lepszy damage między walczących wręcz a walczących dystans.
Klasy walczące wręcz mają instant skille czyli nie czekają aż im się załaduje przysłowiowy fireball czy kamehame i biją na Hurraa. Casterzy którzy tylko stojąc mogą porządnie przyłożyć muszą unikać plamek pułapek złych duchów etc muszę biegać przy czym tracą czas na uderzenie. Sorry za chaotyczny wpis ale jestem po hektolitrach kawy i nie mogę się doczekać powrotu do domu żeby wybić 100 monkiem:)

Hehe Tym to mnie rozbawiłeś, szaman taki dobry : D Podniesie po walce! Osobiście polecam Ci Shadow priesta, coś jest z nim nie tak bo to co kolega wyprawia na Bg to są jakieś żarty po prostu : D Maga i Locka odradzam, szybko to to znika na BG, szybciej niż zdąży coś castować xd
permalink „Balans klas” wysłany:
Cały czas coś zmieniają tak że tego, chill ludzie, już nadchodzi boost maga i locka + Nerf DK, zmniejszają o 4 sekundy disease duration, toż to powinno wyeliminować te klase z PVP na lata xddd jak powiedział kolega, Death Grip DK powinien od razu zabierać 50% Hp targetu coby nie przedłużać tego co nieuniknione : D
permalink „co dalej w lore?” wysłany:
A bo Ty nie z Bl'a to nie wiesz o co chodzi, dobrze napisałem : p krul sw! Też bym chciał w4, ale już sobie wyobrażam te świecącą grafike na Cryengine 4 czy innym unreal motor 10. No chyba że grafika będzie jak w wowie, to ok, inaczej nie będzie klimatu choćby dali tam samego Arthasa i obok postawili Illidana.
permalink „co dalej w lore?” wysłany:
Tylko że ten brud i ponurowatość brała się z kiepskiej jakości grafiki, efektów, oświetlenia etc. Taki Gothic 2 a Gothic 3, mega różnica i w ogóle te gry nie wyglądają jakby miały coś ze sobą wspólnego a różnią się tylko graficznie, Gothic 3 jest "nowocześniejszy", przy przesiadzce z G1 na G2 nie ma problemu z odnalezieniem się, od razu wiadomo "Ta, to jest Gothic, a to bez wątpienia bezimienny". Zachować można już tylko styl graficzny i na to liczę, nie na realizm jak w Crysisie tylko na bajkę z WOW'a bo o tym "brudzie" i "mhroczności" można zapomnieć, chyba że wyłączymy brightness i oświetlenie w grze xd w RoS niby coś tam pozmieniali i niby się udało, ale to nadal nie jest to co było i w porównaniu do RoS to Warcraft 3 był bardziej mroczny.
permalink „co dalej w lore?” wysłany:
Kazak napisał :
Grafika w grach Blizzarda i tak dupy nie urywa, bo ma działać na dużej ilości maszyn. To czy gra jest mroczna, czy bajkowa, czy naturalna zależy tylko i wyłącznie od chęci twórców.

Erm no chyba nie.

Tak zależy od twórców, ale grafika nie jest jedynym czynnikiem który ma na to wpływ, świetnie to pokazuje misja w szpitalu w najnowszym Thiefie, gra ciągle ta sama, a jednak ta misja bije wszystkie inne na głowe pod względem klimatu.
permalink „100 lvl i co dalej” wysłany:
No dokładnie, śmiechu warte te tematy. Wejdź sobie na Ashran i możesz w nieskończoność zabijać Volratha(W ogóle Troll Warlordem, rozumiem troll wodzem ale żeby od razu dawać trolla warlorda? C'mon, chyba wam się orkowie nie skończyli? : D)
permalink „co dalej w lore?” wysłany:
Wiesz jakie baty zebrał by Blizzard za wydanie drugiej gry o tym samym? Gra to gra, nieważne że zrobili jedną w formie MMO a drugą w formie RTS'a, formalnie to nadal dwie gry o tym samym. Ok Call of Duty to wyjątek. Sam osobiście od Blizza oczekuje czegoś więcej niż pokazanie mi SoO w formie RTS'a... że to warcraft 4 to nie ma dla mnie znaczenia, już to widziałem. Nie mam pojęcia o czym mógłby być Warcraft 4, ale w sumie to ma to dla mnie małe znaczenie bo i tak grałbym pewnie tylko w multi, jakieś rankingi etc.
permalink „Spolszczenie” wysłany:
Jeden Elisek a ten już całe Elajans obraża... dobrze że w grze jesteście tak honorowi i kulturalni jak na forum, 2 vs 1 to norma dla Hordy bo bez power of the swarm to nikt Cie nawet nie tknie, 1 vs 1? Nope im out..
permalink „Czy fabuła jest istotna?” wysłany:
Dodam tylko, że fabuła jest bardzo rozbudowana bo np. dostajesz zadanie z którego dowiadujesz się(piszę tak teoretycznie teraz) że powrót Illidana sprowadził Nagi do azeroth i musisz zabic ich 7 żeby powstrzymać pochód całej armi, ale potem dochodzi się do wniosków jak "co to są te nagi", "skąd to się wzięło" a quest Ci nie powie, że są to Highborney i tak ze wszystkim jest w wowie, w ten sposób chce Ci wytłumaczyć, że jeżeli sam się nie zainteresujesz i nie zaczniesz czytać czegoś więcej jak samych questów to sporo rzeczy będzie dla ciebie niezrozumiałe.
permalink „Spolszczenie” wysłany:
voodoo5 napisał :
Nie jesteśmy honorowi? Gdy na arenie trafi mi się 2 vs 1, to za każdym razem walczymy 1 vs 1 - czy to horda, czy to ally. Za to ally zawsze rzuca się we 2. Nie mówiąc już o wysokolevelowych gburach nie dających zrobić arenki w Nagrand. Ally buractwo pełną parą, wszędzie.

Chyba gramy w inne gry xd, ale nie dziwie się że ally tak robi, ile można znosić takie akcje ze strony Hordy, niech poczują jak to jest na własnej skórze.
permalink „Czy fabuła jest istotna?” wysłany:
Najlepiej od początku, czyli pewnie jakieś streszczenia książek lub same książki, warcraft 1, 2, 3.
permalink „Czy fabuła jest istotna?” wysłany:
Również polecam Ci kronikę no i wowiki, bardzo często czytając artykuł o np. Arthasie dochodziłem do takich perełek jak pierwsi Death knightci(Mam na myśli pierwszych DK Arthasa czyli Marwyn i Falvic). To chyba najlepsza metoda poznawania lore według mnie, wybierasz sobie jakąś postać/krainę/wydarzenie i czytasz o tym i lecisz po wszystkich hiperłączach i tak dalej.
permalink „Za szybki exp” wysłany:
Mniejsze wymagania doświadczenia do lvl we wcześniejszych dodatkach mają taki właśnie efekt. Jakby nie było mamy 100 poziomów a lwią część spędzamy teraz na 90-100.
permalink „Broń pod exp i pvp.” wysłany:
Ja gram od zawsze tak:
Assa: 2x dagger
Combat: 2x swordy, chociaż tu można chyba 1x dagger i 1 sword. Nie pamiętam bo cały czas latam w assa.
permalink „Inwazje w Garnizonku.” wysłany:
Wydaje mi się, że to jest mega losowe, loguje się do gry codziennie i wczoraj sporo osób z mojej gildii w tym i ja mieliśmy inwazje, raczej wątpię w zbieg okoliczności, że niby akurat wczoraj wszystkim nam pykło te 500 mobów? Na pewno rób daily na apexisy.
Idź do strony: 1 ... 61, 62, 63, 64, 65 ... 79