WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Xar0ne

Idź do strony: 1, 2, 3, 4
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Ktoś z Was może gra w Guild Wars 2? Jest to MMORPG podobny do WoWa, ale bez abonamentu. Gra jest B2P. Poza tym z takich podstawowych różnic, jest tam inne uniwersum, ale to wciąż świat fantasy. Gra zawsze bardzo mocno stawiała na fabułę. Jest też moim zdaniem lepsze niż w WoWie PvP (idące w kierunku esportu), a i PvE, w którym odnajdą się niedzielni gracze, jak i hardcore. Na tych pierwszych czeka wiele fajnego, luźnego contentu, a na drugich raidy. Co najważniejsze, w GW2 nie ma czegoś takiego, że gra została zdominowana przez jeden tryb (tak jak w przypadku raidów w WoWie). Ludzie grają w GW2 z naprawdę różnych powodów. A to, że ktoś nie pyka PvP, czy nie raiduje, wcale nie czyni go graczem drugiej kategorii :) Nie ma też wyścigu o coraz to nowsze itemy, czy lvle.

A skoro już przy temacie GW2 jesteśmy, to polecam gildię: LINK
Gramy RP oraz PvE / PvP. Trzymamy się liczby 100+ osób (nie więcej, nie mniej). Online jest zwykle 10+/20+/30+/40+ zależnie od pory i dnia.
Posiadamy własny serwer TS3, stronę www i aktywne forum. Gildia istnieje nieprzerwanie od 2011 roku. Na początku trzymaliśmy się World of Warcraft, ale w 2012 przenieśliśmy się na Guild Wars 2. Rekrutujemy na stronie www.

Jeśli macie jakieś pytania, bądź chcecie się podzielić własnymi wrażeniami dotyczącymi gry, to śmiało :)
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Szczerze mówiąc osobiście nie jestem fanem lvlowania, niezależnie od tego jaka to gra. Zwykle na dłuższą metę robi się to męczące. Niezależnie od tego w jak ładny papierek twórcy by tego nie opakowali.

Obecnie w GW2 wygląda to tak, że aby wbić 80tkę zwiedzasz sobie świat, robisz losowe wydarzenia, serduszka oraz główną fabułę. W miarę czasu odblokowują Ci się kolejne rzeczy. Z czego zwiedzanie świata jest całkiem ok - można znaleźć naprawdę fajne lokacje i różne ciekawe rzeczy. Losowe wydarzenia są nudne i powtarzalne. Serduszka są w miarę ok, ale chcąc nie chcąc są to takie typowe questy z WoWa, tylko lepiej opakowane. No i główna fabuła - ona jest naturalnie w porządku.

Poza tym można też iść na PvP i je grać, w międzyczasie dropiąc scrolle, które dają lvl up. Sam jestem zwolennikiem tej metody. W tradycyjny sposób wbijalem poziomy tylko pierwszą postacią. Wszystkie kolejne scrollami z PvP. Zresztą obecnie mam ich jakieś 1000 i czekają na to, by je użyć.

Także polecam expić w tradycyjny sposób do czasu, aż sprawia to przyjemność. A gdy zaczyna nużyć, iść na PvP i zbierać scrolle :) Ewentualnie pozostaje WvW (mass-pvp), na którym również leci exp. I dobijać poziomy w ten sposób. A następnie w przypływie chęci wrócić do normalnego expienia.
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Kalkulacja napisał :
GW2 ssie pałę jak ssało zaraz po premierze. Próbowałem na poprzednich świętach coś pograć ponownie ale odniosłem wrażenie, że autorzy nie ma pomysłu na wyssanie kasy z graczy w postaci kolejnych dodatków, dlatego rozwój gry stoi w miejscu, a sama gra leży i kwiczy.

Dowodem na to jest chociażby ten temat, który widzę chyba już na 3 forum niedotyczącym GW. GG

Imo szkoda zachodu.

A jak grałeś, to był już dodatek Heart of Thorns? Bo to na dobrą sprawę w nim zaczyna się endgame content. Początki WoWa też nie były wcale jakieś super - dopiero wraz z dodatkami wszystko ruszyło.
W HoT pojawiły się specjalizacje dla klas, masteries (bardzo dobra alternatywa dla zwiększania lvl cap, dzięki czemu stary content, mapy itd nie umierają, tak jak w WoWie), a do tego raidy oraz system lig w PvP. Na raidach jest podział na 4 role: tank, heal, dps, condi.

Ja np. raiduje głównie druidem healerem i robi mi się to dużo przyjemniej niż w WoWie. Co jest dla mnie nie małym zaskoczeniem, bo zawsze miałem GW2 za grę PvP i to dla tego trybu tam poszedłem. Nie spodziewałem się, że nawet w trybie PvE okaże się lepsze - a jednak. Co do samego leczenia, no to w WoWie było ok, ale jednak polegało to tak naprawdę na klikaniu paru skilli (3? 4?) i pomaganiu sobie addonem. Zresztą tam się targetowało kogo się chce leczyć i to była już połowa sukcesu. Generalnie gra była bardzo anemiczna. Tymczasem w GW2 leczenie jest trudniejsze i sprawia dużo więcej frajdy. Wszystkie skille muszą być bardzo przemyślane - na każdego bossa bierze się inne - a ostatecznie używa się ich 20. Wiele zależy od umiejętności gracza. Zresztą cała gra stawia bardziej na skill, niż gear.
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Ludek napisał :
Na raidach jest podział na 4 role: tank, heal, dps, condi.
Trochę smutne, że gra która na początku szczyciła się zerwaniem ze świętą trójcą, ostatecznie ją wprowadziła jako święty kwartet
.

Najważniejsze, że te role są tylko na raidach, czyli tam, gdzie pasują. Reszta gry (a co najważniejsze PvP) jest od nich wolna.
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Z tego co widziałem, to HoT kosztuje ponad 120zł.

Co do ilości graczy, to jak na moje oko jest ich bardzo dużo. To akurat jedna z tych rzeczy, o które nigdy się w GW2 do tej pory nie martwiłem. Nawet jak była sama podstawka i nie było za dużo do roboty, to ludzi nie brakowało, bo gra przyciągała samą swoją mechaniką. Jak już się do niej przyzwyczaiło, to bardzo trudno się przestawić na inne MMORPG.
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Xauwey napisał :
Mhm. Narazie mam tylko podstawkę. Chce spróbować jako druid. Żeby się nim bawić musze oczywiście mieć dodatek? ;-)


Mam jeszcze starego Thiefa na 80tym. Nie pamiętam na jakim serwerze on był. Żeby być np. W twojej gildii musze mieć ten sam serwer?

1. Tak, druid (specjalizacja) jest dostępny tylko w Heart of Thorns (dodatek). Zresztą tak samo z raidami.
2. Gildia nie jest przypisana do żadnego serwera :) Także nie ma to dla nas znaczenia na jakim znajduje się Twoje konto.

Rekrutujemy na stronie LINK
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
A tu trochę tego jak wyglądają raidy :) Nagrałem niektóre nasze gildyjne wypady





Rekrutujemy na stronie LINK
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Przechodzimy SAB: World 2 :)
(Ta aktywność będzie dostępna w GW2 jeszcze do wtorku)


permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Grasz w GW2? Interesuje Cię poważniejsze granie PvE? Zapraszamy do sekcji raidowej naszej gildii :) Rekrutujemy na stronie LINK

Poza tym mamy też sekcję towarzysko-fabularną (RolePlay) oraz PvP (rankedy, w przyszłości mecze na eslu)
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:


Opis: pokonujemy pierwszego bossa z drugiego skrzydła raidu. Część składu stanowiły osoby początkujące, które były tam po raz pierwszy. Boss został pokonany po niecałej godzinie treningu.

Zapraszamy do sekcji raidowej naszej gildii :) Rekrutujemy na stronie LINK

Poza tym mamy też sekcję towarzysko-fabularną (RolePlay) oraz PvP (rankedy, w przyszłości mecze na eslu)

Idź do strony: 1, 2, 3, 4