WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

HSArenapl

Idź do strony: 1, 2
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Witam wszystkich, podzielę się z wami informacjami na temat Hearthstone. Informacje tutaj podane pochodzą głównie z ostatnich wywiadów z twórcami HSa, które można znaleźć na naszej stronie - HSArena.pl

MakaO napisał :
Ja sobie ostatnio zrobiłem przerwę od HS'a bo o ile wcześniej wygrywałem około 50% gier, o tyle ostatnio praktycznie każdą grę wtapiałem. Wcześniej rzadko kiedy trafiałem na kogoś z legendarem, a teraz praktycznie każdy z kim grałem miał conajmniej jedną legendarną kartę, a zdecydowanie częściej dwie i więcej. Ciężko jest grać z kimś kto sypie mocnymi legendarami jak z rękawa. Co ciekawe wcześniej tak nie było, a praktycznie z dnia na dzień się zaroiło od takich kolesi z masem legendarek, którymi strasznie uprzykrzają życie graczom bez legendarek. Czytałem na oficjalnym forum HS'a że ten problem nie jest innym obcy i co rusz przeciwnicy walą Ragnarosami, Sylvanasami i Yerami. Nie wiem z czym jest to związane, może z tym że zaczął się nowy sezon?

HS jest inny od WoWa - to karcianka, a w karciankach zestawy kart szybko się zmieniają. Jeśli miałeś swoją talię, która wygrywała Ci pojedynki to po 3 tygodniach często jest ona do wywalenia. Zmienia się meta gra i wszystko trzeba przerabiać. Ogólnie jest tak - Jest dominujący rodzaj decku -> gracze przerabiają swoje decki aby były bardziej przeciwko temu jednemu rodzajowi -> dominujący deck traci na sile bo co raz więcej postaci gra deckiem anty na niego -> gracze zaczynają kombinować coś nowego w odpowiedzi na anty decki, które powstały -> powstają nowe meta decki i jeden z nich znowu staje się dominujący po czym karuzela rusza od nowa. Tu jest trochę inaczej niż w WoWie gdzie jeden/dwa buildy wystarczają na dany patch

W obecnej fazie meta zmienia się praktycznie z dnia na dzień. Najlepsi gracze ciągle coś grzebią ze swoimi deckami. Nawet wbijając rangi jest tak, że awansujesz i nagle dochodzisz do poziomu gdzie Twój deck nie działa bo trafia na zupełnie inne decki niż wcześniej. Wtedy warto zmienić deck lub klasę, przebić się przez to i ewentualnie znowu zmienić jak przestanie się sprawdzać.

Co do ilości kart legendarnych - w meta deckach obecnie gracze mają przeważnie po 3-4 legendarne karty. Jakkolwiek posiadanie tych kart legendarnych nie gwarantuje wygranych. Po prostu musisz sobie z nimi radzić. W moim obecnym decku mam jedną kartę legendarną i to nie do końca pasującą do niego i radzę sobie z ludźmi, którzy rzucają mi kilka własnych legend.

MakaO napisał :
Nie gram na rankingu bo nie gram dla statystyk ale wcześniej tak nie było.

Zacznij grać na rankingach - będzie Ci łatwiej na niższych. W trybie rozgrywki masz ukryty MMR - domyślam się, że rozegrałeś trochę partii - dlatego teraz paruje Cię z ludźmi o podobnym doświadczeniu. Ale spokojnie - jak wtopisz z 5 razy to szybko trafisz na słabszych przeciwników, MMR się bardzo szybko uaktualnia jeśli przegrywasz.

kuturin napisał :
oj tam oj tam, zapomniałeś o faceless manipulatorze i bufach na świetlistej istocie (zapomnialem nazwy tej kary po angielsku), albo na zmianie heala w dmg dzięki np shadowformie (której nie mam a żałuje)

Kapłan jest obecnie uważany za najsłabszą klasę ze wszystkich i statystyki to potwierdzają. A shadowforma jest okrutnie słaba, jakbyś ją miał to byś sam zobaczył dlaczego - ogólnie strasznie przez nią tracisz tempo. Jedyna sytuacja gdy shadowforma jest dobra to gdy już i tak wygrywasz, a wtedy to ona Ci do niczego nie potrzebna już.

Ventas napisał :
A Hogger "Wyżer" i Tinkmaster "Opiłek" ? Deathwing wygląda nieźle, ale jak dla mnie, to zbyt duże ryzyko stawiać wszystko na 1 kartę, zwłaszcza, że j/w tracisz resztę kart z ręki.

Tinkmaster to obecnie jeden z najlepszych legendarów

Ventas napisał :
Cały czas czekam na sugerowane rozwinięcie z dawnej sondy - bossów rajdowych :) zmieniłbym też chat. Wyświetlanie tylko ostatniej wypowiedzi rozmówcy jest denerwujące. Wolałbym jakieś małe okienko z boku. Co jeszcze? Może wybór m.in. 2 bohaterów na klasę - coś dla Przymierza i coś dla Hordy ;) np. paladyn - Uther/Lady Liadrin; mag - Jaina/Meryl Felstorm etc.

Bossowie mają być, ale w sensie takim, że mają być przygody specjalne z zadaniami do wykonania, coś w stylu trochę tutorialu z początku. Przygody te zostaną dodane jakiś czas po premierze gry, Blizz nie chce wszystkiego rzucić za jednym zamachem bo nowi gracze by się pogubili. Nagrodami za wykonanie przygód mają być nowe karty klasowe, około 20-30 nowych kart ma dojść z przygód.

MakaO napisał :
Powinny być normalne achivementy jak w wowie z podziałem na ogólne jak i dla konkretnych klas. I nie 5 czy 10 tylko rozbudować to tak fest :)

Mają być dodane achievementy, ale Blizz jeszcze nie wie sam w jakiej formie. Nie chcieli dawać na początku achievementów, które nic nie dają poza kolejnymi punktami. Obecnie w grze masz "tak jakby" achievementy wg. Blizza, chodzi im o ukryte questy. Ich listę znajdziesz tutaj - Hearthstone zadania
Blizz myślał, że w ten sposób rozwiąże achievy, ale bardzo się zaskoczył, że ludzie chcą normalnych takich jak w WoWie.


@Wybór postaci i inni bohaterowie - Blizzard swoje wyboru (np. Valeera) argumentował tym, że chciał jak największej różnorodności wśród postaci i dlatego niektóre wybory są cokolwiek dziwne.
Natomiast bohaterów będzie można wymieniać! Za prawdziwe złotówki można będzie sobie kupić innych bohaterów i już zostało zdradzone, że dojdzie jako wojownik Varian. Innych kart nie będą specjalnie do tego zmieniać raczej, w HSie nie ma takiego podziału horda/ally.
Dodatkowo w zamian za dobre rankingi Blizz będzie rozdawał nagrody w postaci nowych rewersów kart oraz złotych portretów postaci.

szczur napisał :
Na mojej liście życzeń co do przyszłego rozszerzenia znajdują się bardziej rozbudowany czat oraz możliwość stworzenia większej ilości talii niż dziewięć.

Te jedyne 9 slotów na decki ostatnio wytłumaczyli w wywiadzie - oni mają taki cel, żeby ta gra była jak najbardziej namacalna, żeby wydawała się fizyczna. Z tego powodu jest ten cały album z kartami i 9 slotów. Gracz jak chce więcej musi jakiś usunąć. Dodatkowo mówią, że jakby dali np. 50 slotów to przy 20 nie pamietałbyś już co to za deck miałeś tam na górze koło 5 miejsca. Chodzi o to aby zachęcić do zabawy i częstego mieszania kart.


Trochę długi post wyszedł, ale chciałem rozwiać wątpliwości i dać trochę infa z pierwszej ręki :) Zachęcam do gry w HSa bo to fantastyczna i wciągająca gra. Wiem, że może być denerwujące trafianie na ludzi z duża ilością legendarów, ale wierzcie - to kwestia poprawienia poziomu gry i lepszego ogrania i one nie stanowią żadnych większych problemów.
To co zauważyłem też to dużo ludzi gra na aktualną turę, tutaj trzeba myśleć na kilka tur do przodu, to jest jak z szachami musisz wiedzieć co się stanie jeśli zagrasz daną kartę.

Przykład z życia kapłana:
Przeciwnik na stole ma stronnika z 5hp i dużo ataku, ja mam na ręce dwie karty, które sobie z tym radzą - holy fire co bije za 5 i leczy mnie za 5 jednocześnie oraz shadow word death, które zabija stronnika powyżej 5 ataku.

Są dwa scenariusze co się dzieje potem w każdej z tych kart:

Używam holy fire - później przeciwnik stawia stronnika z 4 pkt ataku i dużą ilością życia, ja mam death, ale death go nie zabije bo zabija tylko tych co mają powyżej 5 - mam przewalone. Lub przeciwnik potem zagrywa większego koksa i mogę go usunąć death - pozostaje pytanie - co już zagrał, co może jeszcze mieć?

Używam death - później przeciwnik stawia super koksa z 8hp i nie mam jak go usunąć bo został mi holy fire za 5dmg. Lub przeciwnik gra kartę z 5 lub mniej HP i mogę ją usunąć holy fire. Ponownie to samo pytanie - co zagrał, co może mieć?

Taki system myślenia pozwala wygrywać na wyższych rangach, musisz zawsze myśleć parę ruchów do przodu i przewidywać zagrania, a żeby to umieć trzeba grać i się nauczyć dlatego zapraszam wszystkich do gry! :)
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
MakaO napisał :
Co do innych bohaterów to też nie pasuje mi ta Valera. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem byłaby Garona Halforcen no ale mówi się trudno :)

Blizzard mówił, że nie mogli dać Garony bo mieliby kolejnego orka wśród bohaterów, a chcieli umieścić jak najwięcej różnych ras.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Tomia napisał :
Zamiast zmieniać bohaterów, wystarczy ze dadzą do odblokowania dodatkowa portrety nich samych np jako Osiągnięcia.

Będzie, niestety tylko za $$$ :(
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Ludek napisał :
Czy tylko ja widzę tu elaboratną kryptoreklamę portalu o HS?

Czy ja wiem, jakbym chciał reklamę robić to bym walnął dwa zdania na krzyż i chamsko napisał, że więcej u nas klikajcie, błagam i w ogóle :D

Bądź co bądź chciałem po prostu odpisać na pytania ludzi z pierwszej ręki. Po cichu liczę, że WoWowcy się wciągną i też będą grać w HSa, sam takim jestem :D Im więcej fajnych ludzi w HSie tym lepiej :) Trochę mało naszych rodaków póki co gra :(
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Tomia napisał :
Było widać juz po pierwszym poście i nicku. Jednak nie jest to chamska reklama i podtrzymuje dyskusje, dając jednocześnie informacje o grze. Dlatego moznana na to przymknąć lekko oko.

Prowadzimy też inne dość duże forum (ponad 2mln postów) i wiemy jak ludzie robią czasem chamską reklamę z konta tyle co założonego i wrzucają linki gdzie popadnie. Chcemy tutaj zostać i po prostu doradzać, aby zachęcić do gry w HSa, jeśli zrobilibyśmy coś złego to prosimy nas wyprostować delikatnie :)

@Maka0 - tak jak Ludek napisał - witamy w świecie karcianek. Jednak w HSie jest tak, że możesz na obecną chwilę mieć wszystko bez płacenia, po prostu trochę czasu na to poświęcisz. W LOLu też możesz grać zupełnie za darmo, a możesz dokupić jakieś dopalacze leveli co by szybciej się wyexpić czy skórki co by kozaczyć kasą ;p

Tak co do tematu P2W - ostatnio policzyliśmy, że przy obecnej szansie na karty legendarne trzeba wydać około 2000-3000zł żeby mieć wszystkie karty legendarne.
Ktoś inny też wyliczył, że bardziej opłaca się roznosić ulotki i zarobioną kasę wydać na pakiety niż farmić specjalnie golda w grze :D also jest limit 100g na dzień żeby nie bocić co jest wkurzające jak ktoś chce się odbić w weekend :/

kuturin napisał :
Mi się dzisiaj trafiła druga legendarka, cairn

Jedna z lepszych kart legendarnych obecnie, bardzo przydatna, gratzy :)

Kojt napisał :
Podobno jest facet, który doszedł do rangi 3. bez ani jednej legendarki a potem się sprzedał ;_;. Czyli jednak nie jest to pay2win
@Ventas - chodziło mi o Rexxara :)

Doszedł do legendy nawet :) Nazywa się Reynad - zrobił sobie gołe konto na NA serwerach i od 25 doszedł do legendy bez wydawania ani grosza w ciągu 5 dni. Teraz wbija zresztą na Azjatyckich serwerach bo na EU już ma swoim głównym kontem legendę.
Jak ktoś chce jego talie i filmy zobaczyć to tutaj jest wszystko opisane - Reynad legenda bez płacenia

Zresztą teraz podobne rzeczy robią inni też, Trump obecnie jest w trakcie wspinania się do legendy na EU również gołym kontem.

Tomia napisał :
Zawsze mozecie grac na arenach. Za serie wygranych mozna dostać np paczke+300gold. W taki sposób można się dość szybko dorobić bez wydawania $$.

Przy 3 wygranych przeważnie jest się już lekko na plus (pakiet + 50-60g), a przy 7 wygranych można grać w nieskończoność bo to jest pakiet + 150g (może być trochę więcej nawet). Przy 12 wygranych nagrody są kosmiczne - 1-2 pakiet + 300-550g + karta złota
Minusem areny jest czas jej trwania - dojście do 3-3 to przeważnie około godziny z budowaniem talii, a to daje tylko zwrot z wejścia (150g za wejście).

kuturin napisał :
tak ogólnie zna ktoś jakiś dobry deck dla priesta?

Gram priestem od początku, obecnie uważany za najsłabszą klasę, ale dobrze mi się nim gra. Na początku miesiąca Julsn wbił legendę swoim priestem i zapostował swój deck - Legendarna talia kapłana
Osobiście brakuje mi do niego legendarów, więc wymieniłem je na inne karty i bardzo szybko wbiłem 10 rangę, dalej nie miałem czasu na granie :(
Ewentualnie innym deckiem dla priesta jest CoH + Ancient watcher - deck nastawiony na karty takie jak ancient watcher, defender of argus, sunfury protector, auchenai soulpriest i circle of healing:
LINK

Osobiście odpuściłem sobie decki z ancientami dla kapłana bo nie są tak stałe w skuteczności jak inne. Ale można fajnie na nich nauczyć się dobrej gry kapłanem bo uczą typowo kapłańskiego kombinowania.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
kuturin napisał :
Pytanie do HSareny
co zrobic z tą kartą LINK już kilka razy jej pasyw mnie zabil (a przynajmniej skomplikowal życie) Czy opłaca się ją w ogóle trzymać?

Bestia nie jest topdeckową kartą używaną obecnie przez największych koksów, ale tak samo Ty jeszcze nie jesteś takim koksem. Ogólnie na początku gry kombinujesz z tym co masz. Odczarowywanie legendarek jest średnio korzystnym pomysłem, dlatego lepiej już kombinować z tym co się ma.

Niestety w obecnych taliach wiele osób biega z wszelkiego rodzaju kartami usuwającymi takie bestie i innych mega stronników bez większych problemów. Tak jak Eliska napisał - graj ją za stronnikami z prowokacją, a przede wszystkim nigdy na pustą planszę z Twojej strony. Dodatkowo jeśli biegasz hunterem to możesz sobie do decka wsadzić sowę i po prostu wyciszyć ten efekt - przeciwnik nie dostanie karty 3/3.

Jeśli szukasz skutecznego rozwiązania na dłuższą metę to lepiej sobie niestety darować bestię, chyba że zbudujesz skuteczny deck cały pod nią.

Jak nie miałem żadnego legendara to kupiłem 2 pakiety kart żeby dostać Gelbina i z nim sobie biegałem. Równie często obracało się to przeciwko mnie (podobnie jak Twoja Bestia), ale nauczyłem się trochę gry dzięki temu też. Po jakimś czasie już go sobie darowałem całkiem i teraz widzę go tylko jak przerzucam karty.

Graj póki co for fun, kombinuj z kartami, które masz, obserwuj sobie najskuteczniejsze talie obecnie i powoli kitraj karty i pył. Bardzo szybko będziesz w stanie zbudować skuteczne talie bez żadnych legendarnych kart nawet.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Ventas :D:D:D
Wena twórcza genialna, myślę, że możesz spokojnie aplikować do teamu tłumaczy :D

Czytałem tematy na stronie HSa i dużo osób myśli tak samo.

Na oficjalnej stronie HSa akurat masa QQ jest i po prostu nie zostaje nic tylko śmiać się z połowy tematów, szczególnie tych na głównym forum HSa na US battle.net. Jak widzę prośby o nerf priesta to nie wiem już czy mam się śmiać czy płakać czy co z tymi ludźmi robić.

Co do RNG/szczęścia/itd. no jest i będzie - ale dotyczy tak samo tego kolesia po drugiej stronie jak i nas. W większości wypadków jak ktoś notorycznie dostaje po tyłku to znaczy, że ma źle deck złożony, albo grać nie bardzo umie. HS taki jest - jak dostajesz lanie to idziesz do kolekcji i kombinujesz co możesz zmienić, większość graczy na randze legendy co chwile coś przestawia bo gra się zmienia każdego dnia.

Co do ilości legend - można się obkupić, ale prawda jest taka, że nawet w taliach z największą ilością legend jest ich 4, góra 5, a rzadko się gra takimi taliami. Wbrew pozorom nie ma tyle super wypas legend, obecnie do najlepszych zaliczają się:
Thalnos, pagle, tinkmaster, cairne, sylvanas i może na dokładkę ragnaros i ysera. Był jeszcze Black Knight ale ludzie zaczęli używać mniej prowokacji przez niego, więc jego wartość spadła.

I możesz ich sobie napchać do talii ile wlezie, ale też będziesz wciry dostawał - legendy nie wbijesz talią z masą legendarów.

Tak na marginesie dodam, że ze mnie żaden super gracz, a talią z jednym tylko Ragnarosem jestem na 6 randze bez jakiejś wielkiej ilości grania. A te największe koksy jak Trump, itp. robią legendy we wszystkich strefach bez żadnych kart praktycznie, tylko na gołych kontach. Więc z pewnością pomagają legendarki, ale można też bez nich jeśli się umie grać :)
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
MakaO napisał :
Ja tam nie mam żadnych aspiracji żeby być super wysoko w rankingu. Jak wchodzę na HSa to tylko po to żeby sobie na luzie zagrać kilka partyjek bez spinania się czy przypadkiem nie stracę gwiazdki. Zacząłem grać ranking tylko dlatego, że znacznie rzadziej trafiam na przeciwnika, który ma dużo legendarek, a właśnie na tym mi zależy żeby były względnie równe szanse.

Pytanie tylko dlaczego tak dużo ludzi gra magiem? Z czego to wynika? Podzielam opinię wielu osób, że jest to na pewno klasa, która wymaga najmniej taktyki. Jego (jej;p) skille zadają bezpośredni dmg i nie trzeba się zbytnio zastanawiać. Bardzo mało natomiast widzę paladynów, rogali i warriorów. Może to przypadek, a może faktycznie tak dużo ludzi gra Jainą?

Faktycznie w trybie rozrywki czasem można na śmieszne kombinacje trafić, ale to są właśnie często ludzie, którzy jakoś zdobyli wiele legendarnych kart, powsadzali je gdzie popadnie, a grać za bardzo nie potrafią. Trudno jest ich pokonać czasem, ale można się dobrze nauczyć na nich walki z takim przeciwnikiem :)

W sumie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie o magów :D Po prostu są łatwi w grze. Taki rogal jest chyba najbardziej złożony z swoimi możliwościami combo, itd. Wszyscy zaczynamy od maga, to pierwsza postać, gra się nią fajnie i sporo osób przy niej zostaje, nawet w podstawowej wersji jest bardzo mocna z flamestrike i fireballami. Pocieszę Cię, że na wyższych rankingach jest dużo mniej magów, głównie druidzi, warlocki i hunterzy
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Gari napisał :
Co do pay to win wydalem na ta gre 1,5 euro zeby dostać złotego Gelbina który jest całkowicie bezużyteczny (liczyłem że mozna go rozwalic ale nie).

Hahahah na tym samym się przejechałem :D Chciałem go przemielić, a tu psikus karta soulbound jak ETC i nie można odczarować :D

@Quass - wrzucaliśmy u nas na stronie, szkoda że tych rewersów ogólnie za wiele w grze nie widać, ale fajny dodatek :)
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Mam dla Was "ciekawą" informację. Jeśli ktoś pije teraz cokolwiek to proszę odłożyć kubek...
Blizzard ogłosił, że zdecydowanie przetłumaczy nazwisko Jainy - Proudmoore!

Ktoś ma swoje typy? :D
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Ninger napisał :
Będzie Jaina Wielkomorska - czuję to!

Bardzo możliwe bo dokładniej Blizzard napisał:

Zauważyliśmy, że nazwisko Jainy wyróżnia się na tle innych swoim ewidentnym angielskim brzmieniem. Choć początkowo uznaliśmy, że nie będziemy go lokalizować, to obecnie skłaniamy się ku temu, by je również przetłumaczyć. Ważne jest wspomniane przez was zachowanie konsekwencji w przekładzie nazwisk postaci.

O ile nazwisko Anduina - Wrynn - nie nosi żadnego śladu znaczeniowego, Proudmoore pozwala na szereg interpretacji. Chcieliśmy położyć nacisk zarówno na morskie tradycje rodu (ojciec Jainy był admirałem), jak i na dumę szlacheckiej krwi.

Podjęliśmy już decyzję o zlokalizowanym nazwisku Jainy i wkrótce je poznacie.

BTW czemu przy tym "więcej" się upieracie skoro tam jest Proudmoore nie Proudmore? Nie wyobrażam sobie dobrego tłumaczenia tego nazwiska, będą musieli coś od zera zrobić praktycznie. W ogóle to podobnie jak z "Hearthstone" jak to przetłumaczyć po ludzku?

PS. Ventas - Hardowrzosa - zabiłeś mnie tym :D
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
ziomziozio napisał :
Nie wiem czy wiecie, ale gdzieś tam czytałem przed chwilą, że w USA hs już wyszedł oficjalnie (chodzi o to, że nie jest w becie)

Tak! A jutro wchodzi w Europie :) Za parę godzin ruszają prace na serwerach i wgrany zostanie finalny patch - naprawili wszystkie bugi typu zmiany miejsc stronników, stackowanie się kart, itp. Nie będzie też różowego buraka już :(

Teoretycznie powinniśmy się jutro koło 11 zalogować do hearthstone pozbawionego bugów.

W Polsce nie podali jeszcze informacji o premierze, ale przetłumaczona jest u nas: premiera hearthstone


Natomiast pełne info o wgrywanym właśnie bardzo sporym patchu znajdziecie tutaj: aktualizacja 1.0.0.3394

Poza naprawieniem bugów idzie nerf Pagle i Tinkmastera, wgrywaja nowe rewersy kart, złote portrety bohaterów i jeszcze kilka rzeczy :)
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Wielu z pewnością za to ucieszy fakt, że Tinkmaster | Nadiskrownik kończy swoją karierę w grze i przejmuje miano najgorszej karty legendarnej od Nozdormu :D

permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Nie chcę wam tu spamować czy wstawiać ciągle jakieś informację - sporo osób interesuje się tematem HSa, więc będę tutaj dalej pisał co jakiś czas o nowościach - gdybym przeginał to dajcie znać :) Jesteście bardzo fajną społecznością i nie chciałbym być intruzem.

Blizzard pokazał HSa na iPadzie podczas konferencji prasowej. Prawdopodobnie przyznali też, że pracują nad trybem widza i rozważają wprowadzenie nagrywania filmów i dzielenia się nimi w social media. Foty, filmy z gry na iPadzie, więcej info - wiadomo gdzie ;p

Niestety dalej nie wiadomo nic o premierze na iPadzie, ani tym bardziej o wersji na androida.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Co do RNG to mamy ciekawą wypowiedź Lothara po ostatnim turnieju HSa na IEM Katowice, gdzie wszyscy są zgodni, ze miał największego pecha jeśli chodzi o karty: HS IEM Podsumowanie

Przytoczę tutaj ten fragment:
HSArena.pl: Trzeba przyznać, że miałeś sporo pecha jeśli chodzi o losowość w grze (np. karty na ręce). Wielu graczy zarzuca Blizzardowi, że Hearthstone jest zbyt losową grą aby mógł być prawdziwym esportem czy w ogóle fajną grą. Jako zawodowy gracz jakie jest Twoje zdanie na ten temat?
Lothar: Granie w karty zawsze ma element losowy, MTG, WoW TCG czy jakikolwiek inny tytuł tradycyjny ma praktycznie taki sam element RNG a jakoś im to nie przeszkadza w rozgrywaniu turniejów na poziomie profesjonalnym. Prawda jest taka, że mimo, że gra ma element losowy to większość turniejów będą wygrywali gracze, którzy reprezentują najwyższy poziom umiejętności.
HS to moim zdaniem idealny tytuł do profesjonalnego esportu.

W ogole ESL dał ciała strasznie - wyprosili kibiców ze Spodka bo była już późna godzina. I turniej rozgrywał się do pustej sali. A to tylko jedno z wielu przewinień...

Był ktoś na IEM? Jak wrażenia z HSa?
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Aaralyn napisał :
A propos samego HS, od paru dni są baaardzo irytujące problemy z serwerami. Dostałam nagle 300 golda, chociaż nie widzę nigdzie wzmianki o jakiejkolwiek rekompensacie.. o.o

Za 100 i 1000 wygranych masz 300 golda: Hearthstone zadania

Co ciekawe jest to 100 i 1000 w dowolnym trybie, czyli na upartego mogłabyś poprosić kogoś żeby Ci poddał 1000 gier jedna po drugiej i byś dostała te 300 golda ;)

Obecnie w ogóle prawie HS nie działa, Blizzard naprawia błędy, które uniemożliwiają grę totalnie - przeważnie wywala przy czekaniu na przeciwnika, czasami w trakcie rozgrywki. Ogólnie bieda straszna bo jesteśmy po premierze, a oni myśleli, że z tym ostatnim patchem wszystko się naprawi, a jednak prawda jest zgoła inna. Bugi, które wyskakują są okrutne:

LINK
LINK

Moonfire u czarnoksiężnika za 30hp w pierwszej turze - WTF?!
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Tomia napisał :
Nikt mi przykładowo jeszcze nie zagrał Antonidasa, mukla, Harrison Jones, edwina vanncleef

Harrison ostatnio co raz częściej pojawia się na wyższych rangach, szczególnie tam gdzie jest sporo control warriorów i hunterów na sekretach. Byłem tym zaskoczony początkowo, ale faktycznie widać wzrost jego wykorzystania.

Reszta w rankingach rzadko jest widoczna, chociaż ostatnio ktoś koło 8 rangi postawił mi Mukle o_O
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
ziomziozio napisał :
HSArenapl napisał :
Reszta w rankingach rzadko jest widoczna, chociaż ostatnio ktoś koło 8 rangi postawił mi Mukle o_O

Grał może huntem?

Nie pamiętam już, ale chyba druidem albo paladynem, co sprawiło, że było to jeszcze dziwniejsze :D

Ogólnie moje odczucie z rankingów jest takie - szybko wbiłem koło 10 rangi, potem nie było czasu na granie i tak wchodzę raz w tygodniu. Przez ten czas przewinęły się chyba wszystkie rodzaje decków przez ten próg. Ogólnie nie ma chyba talii ani postaci, której bym nie spotkał. Obecnie mam wrażenie, że wszyscy z lepszymi taliami są już w okolicach legend, a Ci z słabszymi albo dziwniejszymi deckami doszli w końcu do tej bariery 10 rangi i kręcą się tam. Oczywiście mogę się mylić, to takie własne subiektywne przemyślenia
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Quest napisał :
Mam pytanie..., jak się mieli kartę np. za 4 kryształki to wymienia się za tą zmieloną kartę na nową?

Obczaj sobie ten poradnik: tworzenie kart

Co do mielenia - są dwie grupy graczy - Ci którzy chcą grać dobrze i Ci którzy po prostu chcą się dobrze bawić i zbierać karty. Jak ktoś jest w pierwszej to dobrą strategią jest to co mówili MakaO i Temahemm, sam też tak zrobiłem - wywaliłem większość kart żeby zbudować jedną dobrą talię. W zasadzie to już tak kilka razy zrobiłem i pewnie jeszcze mi się przydarzy to zrobić. Po prostu wolę mieć skuteczną talię, którą coś ugram.
Jedynym wyjątkiem u mnie są wszelkie złote karty i legendarki, których nigdy nie ruszam mimo że mam Czo

Ktoś kiedyś mówił o pechu - nie mam za wiele legendarnych kart, ale ostatnio mi się trafiły dwa legendary ino, że oba to dublety ragnarosa i lorwalkera cho :( Nie wiadomo czy się cieszyć z 400 pyłu z każdej czy wkurzać za dublety :/
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Canaton napisał :
Najlepiej jakby trafiła się powtórka Nata Pagla, bo on po tych zmianach daje 1,6k pyłu po zmieleniu.

To niestety działało tylko do 25 marca, teraz dostajesz już normalne ilości pyłu.
Idź do strony: 1, 2