Idź do strony: 1
„Problem z Authenticatorem”
wysłany:
Jest to problem który irytuje mnie niesamowicie, a bardziej robi to Blizzard. Zresetowałem telefon do ustawień fabrycznych bo była taka potrzeba nie martwiąc sie o nic bo wiedziałem ze mam spisany numer seryjne Authenticatora, lecz po sciagnieciu aplikacji i przywrocenia numeru seryjnego, kody generowane w aplikacji nie dawały mi dostępu do mojego konta. W takim wypadku postanowiłem zwrócić sie o pomoc do Blizzarda. Ale o tej pomocy moge jedynie pomażyc, aby usunac Authenticatora z konta trzeba sie na nie zalogowac a ja nie moge wiec przeszedłem do działu pomocy gdzie aby uzyskać pomoc trzeba sie zalogować, wiec udałem sie na strone wow'a i chciałem poszukać pomocy na forum gdzie udziela sie rownież blizzard, ale trzeba sie zalogować, wiec stworzylem na szybko kontoi chciałem założyć wątek, lecz znowu pojawia sie ale trzeba miec kurwa na tym koncie postac w wowie.... W poszukiwaniu telefonu kontaktowego do obsługi klienta na trafiałem tylko na tickety z problemami i live chat do ktorych trzeba sie kurwa zalogować. A opcja która widnieje po kliknieciu nie moge sie zalogować "Nie mogę znaleźć swojego tokena i chcę go odłączyć od mojego konta." Jest niedostępna od paru tygodni!!! A w pomocy piszą jedynie że należy token wpisujac nowe numer seryjne. Czy ktoś ma jakiś pomyśł jak moge odzyskać swoje konto???
|
|
„Problem z Authenticatorem”
wysłany:
Eliska wpadłem na tym pomyśl ale on również nie dał rezultatów.
Anex, rzeczywiście skan dowodu rozwiązał by cały problem lecz konto jest moje ale zostało założone na dane mojego brata który w tej chwili znajduje sie na statku w Chinach i nie mam dostępu do tego dowodu. Jedyny sposób to dodzwonić sie na pl nr Blizza, tak mi sie wydaje, ale nie moge go zdobyć :D Po przeskanowaniu przeze mnie calego Battle.net nie dotarłem do takiej informacji jak nr, gdyż podawany on jest dopiero po złożeniu raportu o pomoc ( tak mi sie przynajmniej wydaje) wysłane po 8 minutach 18 sekundach:Posiadając wszystkie dane numer seryjny i kod do przywracania nie ma konkretnego sposobu na oszyskanie konta... |
|
„Problem z Authenticatorem”
wysłany:
Jak pisze z innego konta tez wymagaja skanu dowodu
wysłane po 1 minucie 19 sekundach:Dzieku Anex wysłane po 5 minutach:Niestety przez tele jest nie odbierany, przekierowuja mnie tylko na strona Battle.net... |
|
„Problem z Authenticatorem”
wysłany:
To konto ma długą historie i odzyskiwałem je juz nie raz. Posiadam e-mail, dane tokena, odpowiedzi na pytania konta mam wszystko i znam dane własciciela i 1 raz spotykam sie z opcja skanu dowodu...
wysłane po 5 minutach 39 sekundach:Przed chwila wpisałem dane konta i wyskoczyło miejsce gdzie nalezy wpisac 8 cyfrowy kod z tokena, ponizej było " Nie przyłączałem tokena do konta" kliknałem i przeniosło mnie do odzyskiwania kona podałem tam wszystko co trzeba odpowiedzialem na pytanie wyslano mi link do zresetowania hasla, super haslo zresetowane ale dalej musze wpisac cyfry..... Jaki ma sens ten link??????????????????????????????????????????? wysłane po 1 minucie 24 sekundach:link ktory by mi pomogł jest nie aktywny od paru dni LINK |
|
„Problem z Authenticatorem”
wysłany:
Właśnie mi sie udało, juz sie zalogowałem ;d Temat zakonczyony dzieki
|
Idź do strony: 1