WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Wicio96

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11
permalink „PREPAID” wysłany:
Aha to jednak podziękuje jeśli to jedyna opcja, dzięki za szybką odp.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Temat ma nazwę "nowe modele w WoW", więc nie musimy pisać tylko o rasach :D

Ale bym chciał zobaczyć Duskwood i Tirisfal Glades odświeżone, taki mroczny klimat, fajne nowe cienie i światło i ta roślinność i niebo. Jeszcze odświeżone szkielety i ogólnie moby lekko i szok :D
permalink „Filmy” wysłany:
Azog jest świetny, mam nadzieje, że będzie go więcej w 2 części niż w pierwszej.
permalink „Solowanie starszego contentu,” wysłany:
Witam, jak wygląda teraz sprawa z solowaniem contentu powiedzmy z Cata, jaką klasą da się samemu zrobić dungi i raidy z cata, bo z Wotlka i wcześniej to już chyba każdą jedną. Czy są chętni na robienie starszego contentu, bo jeśli sam nie dam rady, to fajnie gdyby ktoś pomógł :D
permalink „Filmy” wysłany:
Wtedy co mu Thorin rękę uciął to on powinien zginąć potem gdzieś w kryjówce nie? Ale Jackson zrobił to po swojemu i go zostawił przy życiu.
permalink „Solowanie starszego contentu,” wysłany:
Szkoda, bo w Ally będę grał, ale może znajdę jeszcze ludzi chętnych do robienia contentu od Classica do Cata :D
permalink „Filmy” wysłany:
Coś mi się kojarzyło, że uciekał do podziemi/kryjówki, to pewnie wtedy go zabito tak jak piszesz.

Tak, czy siak to fajnie, że Jackson zachował go przy życiu.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Przecież oni mają tyle hajsu, że to się w głowie nie mieści... Po za tym młodzi gracze patrzą teraz w 70% pierw na grafikę i niektórzy po lokacji startowej mają już dość, nie sprawdzając nawet, że tereny z MoP/WoD wyglądają lepiej niż w niejednej grze z 2013 roku.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Klimat nadal jest, więc oczywiście niech zostaje, jak ma na tym tracić nowy content. Może, gdy przestaną robić dodatki do WoW'a to zajmą się tym, by WoW żył jeszcze długo, długo.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Tomia napisał :
Grafika w wowie jest prehistoryczna. Jednak jak sie gra ciągle to mozna sie do tego przyzwyczaić. Jak ja kiedyś miałem przerwę na parę miesięcy i w międzyczasie pograłem w inne gry typu Skyrim itp. To jak później wróciłem do WoWa i pierwsze raz zalogowałemn sie akurat w sw, to aż sie przeraziłem zacofaniem tej gry pod wzgledem wizualnym. Te ochydne białe tekstury domów i murów udajace nie wiadomo co, kanciaste drzewa itp. Normalny szok dla nowych graczy i tych z dłuższa przerwą.

Jeśli chodzi o Classica/TBC/Wotlka masz oczywiście rację, widać ogromne zacofanie, ale zobacz jak w MoP to wygląda i jak będzie w WoD(wstawiałem sporo zdjęć w tym temacie). Wygląda to świetnie i nie odstaje od żadnego MMO moim zdaniem. Tekstury drzew mają świetne tekstury, nie żadne kanciaste owoce, skałki też wyglądają lepiej, cały teren wygląda ładniej, trawa jest gęsta, faluje ładniej i ma dużo lepsze tekstury, niebo i księżyc wygląda wspaniale klimatycznie. Tekstury pomieszczeń i ich wnętrz to po prostu miazga.

LINK - pomieszczenie w środku w 09:35.

Wyobraźcie sobie Shattrath, czy inne miasta z takimi szczegółami i teksturami:

http://www.mmoga.com/images/screenshots/_p/1024545/f2cd7fc2c265e5203407d7d1948bf1bd_wow-warlords-of-draenor-eu.jpg

O takich rzeczach jak cieniowanie i gra świateł nie wspominam.

http://gamingill.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/11/warlords-of-draenor-garrisons.jpg - widać też dobrze poprawione tekstury terenu i skałek.

Zmieniło by to bardzo wiele, klimat i bajkowość grafiki jest zachowana, a gra jest po prostu PIĘKNA.

Sądzę, że w WoD na wszystkich ustawieniach na max grafika nie będzie słabsza od tej z Skyrima, bo połączenie klimatu i bajkowej grafiki z WoW'a z pełnymi, bardzo ładnej jakości teksturami daje ogromny efekt.
permalink „Pomysł - czemu się nie uda?” wysłany:
Czemu nie, gdyby nie trzeba było płacić to moim zdaniem WoW teraz miałby więcej graczy od LoL'a. Oczywiście gdyby te serwery z Cata/WOTLK/TBC i Classiciem oddzielne weszły Każdy znalazł by coś dla siebie, do tego płaciłoby się tylko za grę na serwerach WoD i gitara :D
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Nie będzie taka, bo tą są zupełnie 2 inne style graficzne. Skyrim jest piękny na swój sposób, a WoW na swój, chodzi mi o jakość tekstur i ogólnie o klimat i wpasowanie do gry. Ja tam wolę grafikę w stylu WoW'a od takiej realistycznej itp. Jedynie w Guild Wars 2 mi się grafika tak podoba jak, np. podoba mi się tak z WoD.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
No myślę, że kiedyś zrobią tak jak jest teraz w GW2, że gra zmusza do odwiedzania starszych krain, bo wydarzają się tam losowe wydarzenia, które są opłacalne dla gracza, wtedy może i odświeżą te tereny :D
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11