Idź do strony: 1
Witam. Po roku czasu chciałem znowu aktywować konto i chciałem się na nie zalogować na stronie battle.net. Nie mogę się zalogować wpisuję na 100% prawidłowe dane maila pamiętam a hasło zresetowałem. Mam do tego konta przyłączony token na komórkę, niedawno wymieniłem telefon na inny i po pobraniu tej aplikacji od razu miałem wszystko skonfigurowane. Wpisuję kod do uwierzytelnienia i po tym wyskakuje mi komunikat "Nie mogliśmy cię zalogować z podanych danych" Nie wiem co mam zrobić proszę o pomoc.
|
|
Tylko jest mały problem bo wcześniej doładowywałem konto rafami a one jeszcze wtedy nie działały na polskich kontach i kraj zamieszkania miałem ustawiony Wielka Brytania i boję się teraz że jak wyśle skan dowodu to mi konto zbanują
|
|
Aha to wysyłam skan dowodu. Dzięki za pomoc :)
|
|
Problem rozwiązany. Dziękuję wszystkim za pomoc. Temat można zamknąć.
|
Idź do strony: 1