WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

luney

Idź do strony: 1 ... 10, 11, 12, 13, 14 ... 20
"O wow, dwa questy." chce się powiedzieć. Jeśli spodziewasz się, że w tak ogromnym świecie, zwłaszcza zaraz po wyjściu nowego dużego patcha*, nie będzie ŻADNYCH bugów, to żyjesz w świecie fantazji.

Z powodu dwóch zbugowanych questów, które jak sam mówisz jakiś Game Master naprawił w parę minut, przyrównujesz do PIRACKICH (nie "prywatnych") serwerów, to nie wiem o czym mamy w ogóle dyskutować.

----
* pomimo, ze patch oznacza "łatkę" nie wiąże się to w przypadku World of Warcraft zbytnio z łataniem bugów, ale dodawaniem nowych obszarów, instancji, etc. Jasne, jest sporo poprawek, ale często przy dodawaniu nowego contentu, zwłaszcza tak dużego jak patch 5.2, zmiana czegoś w Ashenvale może niespodziewanie spowodować zbugowanie się questa w Blasted Lands (to tylko przykład, aby zobrazować wielkość świata i tego, że jedna zmiana może oddziaływać, również niekorzystnie, na inne elementy gry, których podczas testów na PTR po prostu nie zauważono).
Bluearga napisał :
Prywatne=/=Pirackie, nie będę tego tłumaczyć po raz kolejny, spytajcie się po prostu Blizzarda, serio, nie zbanuje was za takie pytanie.

Co mam pytać? Tłumaczyli to na miliony sposób, że jest to piractwo. Nie ścigają tego, to fakt. Czemu? Bo to walka z wiatrakami.

Tak samo jak CD Projekt Red nie nakłada na swoje gry jakichś wymyślnych zabezpieczeń i ich gry są na torrentach w 5 min od premiery bez wymaganych cracków (bo są niepotrzebne) nie znaczy, że CD Projekt Red uważa piractwo za legalne i dozwolone. A na pewno nie wspiera piratów.

Nie wiem w jakim świecie żyjesz, ale jest to jeszcze świat co najmniej nieukształtowany wiedzą tylko raczej domysłami.
permalink „[holy] Bonus z T15” wysłany:
4p jest akurat bardzo dobry dla palka. Przy leczeniu EF robi to masakryczne ilości heala.
permalink „Tabord” wysłany:
TABORD to prawie jak TABOR. Myślę, że autorowi przydałby się taki tabor z rozumem.

Eh, ta dzisiejsza młodzież :D
permalink „Jakie profesje dla Monka?” wysłany:
Szkoda tylko, że to najgorsze profesje jakie można wziąć :). Nie wspomnę nawet o herbaliasmie.

BS i Tailoring dają największy bonus (i to nie kosmetyczny, ale zauważalny) do spiritu. Jest to cholernie przydatne na początku grania monkiem healerem. Później, jak osiągniesz zadowalający poziom spiritu (dla mnie to około 10.000, ale z enchantem na spirit z tailoringu) to wymienisz gemy z dodatkowych socketów z BSa na te z intem, co powoduje, że BS zrówna się z innymi profesjami (nie licząc herb, mining i skining oczywiście).
permalink „WoW Battlechest” wysłany:
Mi jakby ktoś oferował dom z 3 sypialniami i 2 łazienkami, to też bym oczywiście się zgodził. SIR, YES SIR! CAPITAN OBVIOUS.
Xarcon napisał :
Moim zdaniem to nie wina dps'u. Bossów trzeba trzymać daleko od siebie. Jeżeli będą blisko siebie, będą sie leczyć. Po prostu weź 1 bossa i ustaw się daleko od kolegi. Oto cała filozofia.

Już dawno ten heal znerfiono do ziemi, więc nie trzeba ich rozdzielać.
permalink „Neverwinter MMO” wysłany:
Nudą wieje na kilometr. Drugie Diablo III tylko w nie-izometrycznej perspektywie.

I jeszcze to sugerowanie, że Neverwinter MMO ma coś wspólnego z D&D jest jak profanacja tego systemu.
Idź do strony: 1 ... 10, 11, 12, 13, 14 ... 20