WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

belor

Idź do strony: 1, 2, 3
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Neraf napisał :
Radeghost napisał :
Btw dziwnie by było, gdybyśmy zabili old godów przed Sargerasem... Starzy Bogowie są od niego o wiele potężniejsi.

Nie rozumiem takich stwierdzeń. Co my wiemy o ich obecnej sile? Zarówno Sargerasa i innych tytanów oraz Starych Bogów nie powinniśmy porównywać, bo nie wiemy zbyt wiele o ich OBECNEJ sile.

Wspominane było nawet w samej grze że tytani nie mogli zabić old godów jako że równało to się ze zniszczeniem spaczonych przez nich światów . Jedyny którego zgładzono to był Y'Shaarj , przez co pojawiły się Sha. Dlatego zostali uwięzieni a nie zabici. Na raidach nie zabijaliśmy old godów a tylko pozbywaliśmy się ich" obecności" w Azeroth. Oni sami są uwięzieni głęboko pod Azeroth.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Nie był silniejszy , ale old gods go wspierali. W sumie nad Grim Batol został pokonany przez Alexstrasze, jednak mimo to wstał. Niebiescy dostali swojego aspekta dopiero pod koniec cata , Nozdromu zmagał sie sam ze sobą ( Murozond) Ysera zas zajeta była powstrzymaniem ataków ragnarosa - tak więc zbytnio nie miał kto go powstrzymać na starcie.

Chris Metzen wspominał już kiedyś że nie będzie nam dane zobaczyć Sargerasa
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Nie był silniejszy - zreszta pożądał on magi studni wieczności , więc magia jej przerastała jego samego.Demony nie były przetrzymywane w wiezienach , Sargeras poszukiwał inteligentenj rasy władająca magią , znalazł eredarów .Rozkazał im by znaleźli najmroczniejsze i najgorsze istoty które wcielić by mógł do legionu. W sumie Sargerasa zastąpił Aggramar z tą samą misją , czyli niszczenia demonów i innych mrocznych pomiotów.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Sargeras nie był demonem tylko Vanir'em. Pokonany został raz przez Aegwynn , drugi raz przez Khadgar'a (Sargerasa duch był w ciele Medivha). Obecnie jego duch się gdzieś tam błąka ( dlatego Metzen wspominał że go nie zobaczymy w WoW'ie)
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Tytani nie byli tak wszechpotężni jak wam się wydaje. Zresztą tytani wędrowali pomiędzy światami ( wkoncu jakos je czyścili z zepsucia), zaś przenoszenie całej armii to inna sprawa

Sargaras dostał sie poprzez wyrwe w Storm Peak , widział w Aegwynn zagrożenie które musi usunąc , inaczej jego demony będa skazane na zagładę w tym świecie, posłużył się avatarem napełnionym swoją duszą ( aby mieć w pełni moc)

Sargeras’ spirit that had possessed him was released and swiftly dispersed. This spirit was sent reeling in pain back into the Twisting Nether
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Jeff Grubb opisywał najpierw Sargerasa w The Last Guardian , Knaak zrobił to na swój sposób w War of the Ancients - tyle że tam studnia była też obciążona przez old godsów którzy zobaczyli w niej okazje do ucieczki. Tak czy inaczej nie będzie on nas martwił w Azeroth.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Metzen zajmuje się lore Warcrafta - i widać że nie chce w wowie ruszać Samych tytanów zbytnio . Kto wie , może planuje coś z nimi na przyszłość .. np Warcrafta IV ? ;]
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Nie będzie 40 osobowych..bo jak już wspomniał Blizzard nie ma zamiaru do nich wracać, a inna sprawa że sporo graczy w takim tłoku miało by pewnie pokaz slajdów.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Nie zrobią specjalnie jednego bossa dla 40 osób w instancji,( wielki problem dla gildi ) a world boss .. to co innego, tam ludzie mogą stac na auto attacku.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Tytani nie tworzyli światów , tylko oczyszczali je z "zepsucia".
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
Animacje modelu pokazują ze pada nieprzytomny , zas Vision of Time pokazują go zamkniętego w klatce pod nadzorem pandarian.
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
Thrall nie był strażnikiem ani aspektem ziemi (nie doczekał się) Aspekty nie mają swojej dawnej mocy , o czym wspomniane jest na Timeless Isle . W wichrach wojny Thralla przed śmiercią ocalił Kalecgos. W Cata nie powstrzymywał świata przed zapadnięciem się - starał się rozmawiać z żywiołami Azeroth , co mu zbytnio nie wychodziło. Deathwinga zabił używając Deamon Soula - w łapach Deathwinga użyty był do wybicia niebieskich smoków , oraz części armi demonów i elfów.
Thrall jest zwykłym orkowym shamanem ( lepiej znanym jako że wódz ) a nie jakimś tam Supermanem czy Green Jezusem .
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
Ventas napisał :
Oj tak, bo tylu chciałoby grać w WoWa, wcielając się w zwykłych pasterzy i zbieraczy rzepy,że hej!...
- Ludu Azeroth! - zwrócił się do zebranych lord Tirion. - Stańcie przy mnie! Wspólnie zburzymy mury twierdzy Króla Lisza! W imię Światłości!
- W imię Świat... - chciał zakrzyknąć MarcelPL, ale powstrzymała go jego towarzyszka, zwana dalej questgiverką.
- Ani mi się waż! Nie da psa kiełbasa! Do domu! Krowy się same nie wydoją! A o upadku Arthasa przeczytasz sobie na tablicy ogłoszeń.
Pewnie, Wrathion może i wybrał swego czempiona...czyli ok. (ilu teraz gra?) 9 mln. graczy? Nie mylmy tych wszystkich heroicznych fantasy, gdzie to MY(JA) stajemy się zbawcami świata etc. Wszystkie teksty o bohaterach i czempionach może i są miłe, ale to puste "lore'owo" tytuły. W historii Warcrafta raczej nie ujrzymy swoich imion wygrawerowanych na tabliczkach pod pomnikami zasłużonych. Ja i tak zawsze uważać będę swojego alta, jak i resztę, za odpowiednik piechurów, siepaczy itp. jednostek z W3.

Loremaster Cho i Wrathion pisza o nas legende na końcu , jestesmy w opowieści :]
permalink „XPAC5 - Warlords of Draenor” wysłany:
Eliska

Gram od vanilli i mam głęboko w nosie czy ktoś zobaczy lore oraz walkę na LFR czy też na Normalu. Jeśli gildia wymaga od ciebie byś zbierał sprzęt z LFR'a..to znaczy się że mieliście bardzo mierny progres na normalu - w tym przypadku wina twoja własna że jesteś w takiej gildii .
Co do płaczu na forach . Pewnej grupie ludzi nie daje spać po nocach myśl że casuale mogą zobaczyć to samo co oni nie będąc w gildii. Jak to możliwe ! Nolifowałeś całe miesiące by zabić ( wpisz bossa) a oni to mogą w jeden dzień ?! Nic tylko strzelić sobie w głowę.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Ludek napisał :
Cześć, to ja Ludek, wasz prawie-licencjonowany spec od Lore... jako, że jutro (a właściwie dziś) prowadzę panel o Lore na Wrocławskim konwencie BAKA podzielę się ze swoimi spostrzeżeniami z tymi, których nań nie będzie... a więc... inb4, dwa lata temu mówiłem o wykorzystaniu podróży w czasie jako dodatku XD

A orientuje się ktoś w jaki sposób nasze postacie znajdą się nagle w czasach w2 i dlaczego?
Z traileru wynika, że to raczej czasy okolic Warcrafta 1 - jest na nich Blackhand, Kosmokozy dopiero co nawiewają z planety etc... jak się tam znajdziemy? Caverns of Time oczywiście... Po co się tam znajdziemy?

Bardzo dobre pytanie... jeśli Blizz nie zretconował nigdzie jak działają podróże w czasie, najbardziej prawdopodobne, jest to, że jakaś siła z zewnątrz - Legion/Old Godsi/Cokolwiek - nazbyt zboostowała Starą Hordę technologicznie, dając im o wiele za dużą przewagę - nigdzie nie wspomniano np o widocznych na trailerze mecha-robo-gronnach, także naszym zadaniem będzie usunięcie tej anomalii - znalezienie jej źródła i przy okazji osłabienie Starej Hordy tak aby nadal, zabawili się na Azeroth, ale nie wyrżnęli go w pień za jednym razmachem...

stary dobry klimat ale niestety też wiele nielogiczności związanych z cofaniem się w czasie, skąd dk w tamtych czasach? Latanie na frost wyrmach i wiele innych itemków sprzecznych z tamtymi czasami, będziemy latać zielonymi orkami?
Tu akurat Lore Blizzarda nie ma problemu - czasoprzestrzeń sama z siebie dostosowuje się, a właściwie ignoruje jakieś pomniejsze popierdółki typu DK czy Rhonin podczas Wojny Starożytnych, ważne by "efekt końcowy" był ten sam... z drugiej strony jednak mieliśmy iluzje na nasze rasy w CoT... acz fabularnie nie były one nigdy potrzebne...

Co mnie jednak znowu śmieszy? Znowu dostajemy dodatek pro-hordziacki... owszem, będzie nam dane poznać od ciula historii kosmokóz (chociażby na trailerze mamy pierwotne oblężenie Karaboru, zwanego dziś jako Black Temple)... jednak ciągle - fabuła toczy się wokół Starej Hordy, której i tak musi wygrać, aby czasoprzestrzeń mogła pozostać taka sama... i jak tu mamy motywować aliantów...

Także raczej owi Wojewodzi Draenoru będą tłem dla jakiej większej frakcji, która zaczęła bawić się z czasoprzestrzenią na deczko większą skalę niż Infinite Dragonflight


Edytka: w sumie teraz doczytałem - i faktycznie... boost hordy przez time travelera z zewnątrz... co ciekawe z zapobiegnięciem wypicia krwi Mannorotha... ok... ciekawe ciekawe


Blizz mówił że to jeden z bronzowych smoków pomoże Garroshowi cofnąć się do Dreanoru . Po otwarciu portalu z dawnych czasów do obecnych znika coś takiego jak problem z czasoprzestrzenią. Zabijając Groma nie zabijesz Garrosha . Wszystko jest czasem obecnym. To co sie stało w przeszłości jest niezmienne już.

Swoją droga fajnie wyglądają nowe modele - tauren wygląda jak ze starych artworków :p
http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/november/bconArtOfWoW068.jpg
http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/november/bconArtOfWoW066.jpg
http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/november/bconArtOfWoW056.jpg
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
teraz masz
- nowe modele
- nowy system raidow
- Housing
- Zakładka na zabawki ,hairloomy i możliwe że Tabardy
- squeeze statsów
- Adventure Guide
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Eliska
Nie licz na trudne dungeony jak w Cata - bo sam blizz przyznał że było to błędem . Dla tych co chcą wyzwania są Challenges.

I na co ci nowa rasa skoro i tak jest już ich sporo , a odnowione stare rasy prezentują się lepiej niż niejedna nowa w innych mmo :]
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Ofkorse napisał :
Mi sie chyba wydaje, ale heroiki nadal zostają takie jakie były, biorą tylko system skalowania z flexi. Tryb Mythic będzie dla takich koksiarskich gildii jak Method albo Blood Legion, które naprawdę są pierwsze w tym co robią.
To tylko zmiana nazw. Mythic nie jest niczym nowym. To odpowiednik obecnego Heroika.

Tego nie wiadomo - nic na ten temat nie mówili , to są jedynie domysły graczy. Dziś jest panel o raidach , gamplay i innnych pierdołach - wyjaśnione będzie co i jak

Pozwól że Ci wytłumaczę. Prawie cale polskie community wowa gra w 10tkach, jest może 4 gildie które grają 25tki, z czego trzy coś zabijają na HC. Teraz cała ta pula 10tkowych gildii które graly hardcorowo bądź polhardcorowo, badz nawet casualowo, ale nadal próbowała walczyć z hckami, może się cmoknąć w dupsko. Bo większa część tych gildii nie ma jak zdobyć dodatkowych graczy, żeby dobić do 20tki, większość tych graczy gra 10tki, bo WOLI grać w 10 osób i CHCE grać w 10 osób....

Parę lat temu całe community polskie grało w 25. Teraz grają w 10 bo jest łatwiej. Inna sprawa że za czasów wotlka grało najwięcej graczy gdzie 25 były lepiej nagradzane niż 10.
Idź do strony: 1, 2, 3