WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nexos

Idź do strony: 1
permalink „Twoja Klasa w WOD” wysłany:
Heya!

Będę nudny... Zostaje z Hunterem, muszę przyznać że gra się przyjemnie jako MM / SV. Niestety BM ssie strasznie, będę walczył o niego aby coś zrobili. BM jest nudny a i damage jest taki sobie.

Co do innych klas to bardzo zainteresował mnie Mage i tu pojawia się ta sama historia jak z Hunterem. Frost i Fire są genialne, jest sporo zabawy z tymi specami. Parę nowych mechanik, natomiast Arcane ssie okropnie.

Trochę nie fajna reklama ale od Poniedziałku do Czwartku od 14:00 streamuje na Twitchu Alfę Warlordsów. Jeżeli ktoś ma problemy z decyzją co do klasy to zapraszam, z przyjemnością pokażę wam waszą klasę.

Linków nie będę zostawiać, macie na głównej stronie :D

Pozdrawiam^^
permalink „Twoja Klasa w WOD” wysłany:
Caritas napisał :
A właśnie o Tobie myślałam. Jak oceniasz zmiany u huntera? Chodzi mi o skille konkretnie.

Podziele to na Spece.

SV

W SV dużych zmian nie mamy, nadal pozostaje to spec ala DoT. Usunięty zostaje serpent sting i został on wpleciony w Arcane shot, uderzając AC zakładamy serpenta. Przez parę minut miałem problemy z "Gdzie do kur$#$ jest Serpent sting" ale da się przyzwyczaić. Co do nowości to mamy Bear Trap, bardzo fajny Bleed damage + root. Wydaje mi się jednak ,że ma za długi cooldown. Dodatkowo wklepali Glypha Black Ice bezpośrednio pod SV i teraz rozkładając Ice trap dostajemy bonus do poruszania się na nim. Damage bardzo fajny, stabilny, problemem będzie przyzwyczajenie się do nie posiadania Kill Shot :)

MM

Genialny spec w połączeniu z Lone Wolf. Miałem spore obawy o to jak będzie ten spec wyglądał bez Arcane Shot "co to teraz będzie caster??". Szybko jednak idzie się przyzwyczaić jako ,że bonusem do MM jest to iż auto shot działa podczas Castowania. Zazwyczaj castując Aimed była taka mała przerwa, teraz jednak castując czy to Aimed czy Steady / focusing shot nadal szyjemy z naszej broni. Obniżony został koszt Aimed do 30 focus a na dodatek ten spec otrzymuje 120/120 focus. Można spamić nieźle Aimedami bombardując wrogów masywnymi obrażeniami :D Tu pojawia się także kill shot więc jest to taki typowy High Damage Sniper :D

BM

Co tu mówić, nic się nie zmieniło. Nudny spec który polega na Arcane shot > Kill command > Arcane Shot > Arcane Shot > Kill command i tak w nieskończoność... Nie ma nic unikalnego, pograłem chwile i się baaardzo zawiodłem. Szczerze to ten spec potrzebuje nowej umiejętności, czegoś nowego co zmieni gameplay. Jak na tę chwilę nie warto.

Co do oolnych zmian to jeszcze może zrobie jakiś Topic :D
Idź do strony: 1