WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pola bitew

Opis

W Strand of The Ancients, zarówno Horda jak i Przymierze musi ścigać się z czasem, aby jak najszybciej zająć chroniony relikt znajdujący się w fortecy. W obu fazach, maksymalnie 15 graczy na każdej ze stron używa siege engine’y oraz materiałów wybuchowych aby wyczyścić drogę z plaży na której wylądowali, poprzez wiele bram zanim będą w stanie dotknąć reliktu. Ci, którzy zajmą fortecę w krótszym czasie – zwyciężają!

  • Styl rozgrywki: Zajęcie fortecy, a następnie jej obrona w dwóch fazach
  • Miejsce: Northrend (Dragonblight)
  • Limity: gracze 71-80 lvl (rozbici na kategorie 71-79 i 80)
  • Maksymalna liczba graczy w grupie: 15 Horda / 15 Przymierze
  • Warunki wygranej: Zdobycie reliktu w krótszym czasie od przeciwnika

Rozgrywka na battlegroundzie

Każda potyczka rozpoczyna się od ofensywy Przymierza i defensywy Hordy. Licznik znajdujący się na górze wskazuje na pozostały czas dla drużyny atakującej, w jakim musi zająć relikt. Drużyna atakująca wysiada z dwóch statków na plaży, gdzie mają możliwość jazdy w siege engine’ach oraz używania przenośnych ładunków wybuchowych, które mogą użyć w trakcie ataku. Bramy znajdujące się na drodze do reliktu mogą zostać o wiele łatwiej zniszczone przy użyciu wymienionych narzędzi. Z plaży muszą kierować się na południe, pokonując na swojej drodze wiele fortyfikacji obronnych, zanim dotrą do fortecy w której zlokalizowany jest owy relikt. Na ich drodze znajdują się dwie pary bram oraz jedna główna brama chroniąca bezpośrednio wejścia do fortecy. Przy bramach znajdują się cmentarze, które, jeśli jesteśmy w ich posiadaniu umożliwiają nam użycie większej ilości maszyn czy ładunków wybuchowych, no i przede wszystkim – umożliwiają graczom powrót do bitwy znajdując się o wiele bliżej reliktu! Podczas gry drużyna atakująca przeprowadza swoje natarcie, celem drugiej strony jest spowolnienie ataku przeciwnika najbardziej jak to możliwe. Gracze, którzy obsadzili armaty znajdujące się przy bramach są bardzo niebezpieczną bronią dla siege engine’ów. Zniszczenie maszyn oblężniczych, nieważne czy przy użyciu armat czy zwykłego ataku, spowalnia atak przeciwnika.

Oblężenie

Siege Engine, jak przystało na odpowiedniki tych z Wintergraspa posiadają zdolność do ataku z dużej odległości oraz kilka typowych dla siebie umiejętności, które w znaczący sposób ułatwiają atak na fortecę. Podobnie jak w Wintergrasp, każdy z siege engine’ów ma możliwość zabrania na swój pokład dwóch dodatkowych graczy, którzy mogą kontynuować atak tak, jakby znajdowali się poza maszyną, dodatkowo posiadając bonus zmniejszający zadawane sobie obrażenia. Ładunki wybuchowe mogą być używane przez graczy w celu ich detonacji w pobliżu bram. Mogą one zostać jednak rozbrojone przez graczy strony broniącej.

Warunki zwycięstwa

Gdy brama, która bezpośrednio chroni relikt zostanie zniszczona, wystarczy, że jeden z atakujących graczy kliknie prawym przyciskiem myszy na relikt i runda zostanie zakończona. Przymierze posiada maksymalnie 10 minut czasu na zajęcie reliktu. Jeśli go zajmą przed upływem czasu, drużyna przeciwna w swoim natarciu będzie miała tyle czasu, ile zajęło pierwszej drużynie atakującej dotknięcie kryształu. Oczywiście, aby wygrać, będzie musiała go zająć w jeszcze krótszym czasie niż przeciwnicy. W trakcie drugiej fazy, drużyna Przymierza nie ma już możliwości zajęcia fortecy – tą możliwość posiada teraz Horda. Jeśli jej również nie uda się przejąć reliktu w ciągu 10 minut – gra zostaje zakończona remisem.